Ετοιμοπόλεμη κατεβαίνει στην έκθεση της Γενεύης η Skoda, και τα όπλα με τα οποία επιδιώκει να κερδίσει τη μάχη (των εντυπώσεων) κάθε άλλο παρά αδιάφορα είναι.
Το καλύτερο Skoda που φτιάχτηκε ποτέ;
Πρώτο και καλύτερο το Suberb, η ναυαρχίδα της εταιρείας που έχει διανύσει πολύ δρόμο από το 2001 και είναι πλέον πολύ περισσότερα από ένα rebadged Passat με μεγαλύτερο μεταξόνιο.
Στην τρίτη του γενιά πλέον, το Suberb δείχνει πιο ώριμο και ολοκληρωμένο από ποτέ. Αυτό είναι άμεσα εμφανές από την εξωτερική του σχεδίαση. Χωρίς να προκαλεί ρίγη συγκίνησης, εγκαταλείπει τις ατσούμπαλες αναλογίες του προηγούμενου μοντέλου, για χάρη ενός πιο κομψού sedan αμαξώματος που έχει ταυτόχρονα πιο επιβλητική και δυναμική παρουσία.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20172″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424450408834″]
πατήστε τις εικόνες για μεγέθυνση
Η Skoda διατείνεται βέβαια ότι η σχεδίαση, που εμπνέεται από το VisionC concept, είναι “εκφραστική” και “επιδεικνύει την συναισθηματική ισχύ της φίρμας”, αλλά εμείς βλέπουμε ένα τυπικό δείγμα προϊόντος του VW Group – δεν είναι κακό αυτό, μια ματιά στους πίνακες πωλήσεων πανευρωπαϊκά θα σας πείσει.
Βασισμένο στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB, το νέο μοντέλο συνεχίζει να διακρίνεται για τους χώρους της καμπίνας του, ενώ ο αντίστοιχος των αποσκευών είναι αχανής με χωρητικότητα από 625 μέχρι 1,760 λίτρα όταν πέσουν τα καθίσματα. Η εταιρεία αναφέρει ότι ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι διπλάσιος από του Opel Insgnia, που μάλλον θεωρείται και ο πιο άμεσος ανταγωνιστής. Η σχεδίαση του ταμπλό δεν ξεφεύγει από τα συνηθισμένα πρότυπα της Skoda, με σχετικά αυστηρές γραμμές.
Octavia vRS 230
Ένα μεσαίο sedan σαν το Suberb έχει βέβαια το κοινό του, ένα Octavia με 230 άλογα ακούγεται όμως πιο συναρπαστικό, δεν συμφωνείτε;
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20172″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424450448231″]
πατήστε τις εικόνες για μεγέθυνση
Το Octavia vRS 230 είναι σίγουρα πιο άγριο από το βασικό Octavia και το δείχνει, χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες: διακριτική αεροτομή πίσω, διπλές εξατμίσεις, πανέμορφες ζάντες που αφήνουν να φανούν οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Παρόμοια λογική και στο εσωτερικό, με τα δερμάτινα bucket και τις κόκκινες ραφές να προϊδεάζουν για τον ειδικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Πρόκειται ταυτόχρονα για το πρώτο Skoda με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό στον εμπρός άξονα, ενώ το διακριτικό 230 αποκαλύπτει την ισχύ του δίλιτρου βενζινοκινητήρα. Η εταιρεία ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 σε 6.7″ και τελική 250km/h που το καθιστούν το ταχύτερο Octavia παραγωγής.
Fabia Monte Carlo
Σε πιο ήπιους τόνους, το Fabia Monte Carlo προσπαθεί να εξερευνήσει τη σπορ πλευρά του μικρού Skoda, που μάλλον ούτε το ίδιο γνώριζε ότι είχε.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20172″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424450499896″]
πατήστε τις εικόνες για μεγέθυνση
Οι επεμβάσεις είναι κυρίως αισθητικές και περιλαμβάνουν μαύρες ζάντες 16 ή 17 ιντσών, προαιρετική σπορ ανάρτηση, φιμέ τζάμια και πανοραμική οροφή και διάφορες άλλες μαύρες λεπτομέρειες, με πιο προφανείς τη μάσκα και τους καθρέφτες. Στο εσωτερικό το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές, απομίμηση carbon fibre στο ταμπλό και άλλες κόκκινες και μαύρες λεπτομέρειες ολοκληρώνουν την εικόνα.
Εκδόσεις Monte Carlo είχαν παρουσιαστεί και για τα Citigo, Rapid και Yeti, ακολουθώντας παρόμοια λογική.
Επετειακές εκδόσεις “Edition” για Fabia, Rabit, Octavia και Yeti
Τέλος, η Skoda θα παρουσιάσει στη Γενεύη επετειακές εκδόσεις των μοντέλων Fabia, Rabit, Octavia και Yeti, με αφορμή τα 120 χρόνια από την ίδρυσή της.
[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”250″ post_id=”20172″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”4″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424450549191″]
πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
Με το διακριτικό “Edition”, οι εκδόσεις αυτές ξεχωρίζουν εμφανισιακά από λεπτομέρειες όπως οι καθρέφτες, οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου, οι νέοι προβολείς ομίχλης και πληθώρα διακριτικών επεμβάσεων στο εσωτερικό τους.