Στην έκθεση της Φρανκφούρτης νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Opel παρουσίασε το πρωτότυπο Monza, δανειζόμενη την ονομασία του από τη θρυλική Ιταλική πίστα και τα ομώνυμα coupe της εταιρείας από τα 70’s.
Πρόκειται για ένα τετραθέσιο fastback, με δύο τεράστιες πόρτες τύπου gullwing, που εξυπηρετούν ταυτόχρονα τους μπροστά και τους πίσω επιβάτες.
Το πρωτότυπο φυσικά δεν θα περάσει στην παραγωγή, αλλά όπως ισχύει συνήθως στην περίπτωση των concepts της Opel, υποδεικνύει με αρκετή ακρίβεια τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των επόμενων μοντέλων της εταιρείας.
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412677534288″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/Opel-Monza-Concept-287683-medium.jpg[/inpost_image]
Μπορεί λοιπόν το επόμενο Insingia να μην έχει πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω, θα δανείζεται όμως το design του Monza. Το υποψιαζόμασταν και πλέον είναι επίσημο. Ο επικεφαλής της Opel, Karl-Thomas Neumann, σε δηλώσεις του στο περιθώριο της έκθεσης Παρισιού, το είπε ξεκάθαρα:
Θα δείτε το Monza, όταν δείτε το επόμενο Insignia
Μπορεί η δήλωση του Neumann να είναι κομματάκι υπερβολική, μιας και το συμπαθητικό αυτό πρωτότυπο έχει πολλά στοιχεία που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να περάσουν σε μοντέλο μαζικής παραγωγής. Παρόλα αυτά αναμένουμε η βασική μορφή του εμπρός μέρους, η διάταξη φωτιστικών σωμάτων-μάσκας, το ανάγλυφο του εμπρός καπώ να βρουν το δρόμο τους στο Insignia. Το ίδιο και η χρωμιωμένη γραμμή που από την οροφή καταλήγει στα πίσω φανάρια, ίσως στην station ή την πεντάθυρη εκδοχή του μεσαίου οικογενειακού.
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412677565928″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/Opel-Monza-Concept-287684-medium.jpg[/inpost_image]
Με τη σειρά του ο Mark Adams, επικεφαλής σχεδιασμού, δεσμεύτηκε ότι το Insignia θα χαρακτηρίζεται από “premium αξίες”, που συνεπάγεται ότι ο σχεδιασμός του θα κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πιο “ακριβό”. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη – το μοντέλο πωλείται σχεδόν αυτούσιο στις Η.Π.Α. και την Κίνα με τα σήματα της Buick, που υποτίθεται ότι είναι μάρκα πολυτελείας.