Eκτός από τα πολλά προβλήματα που έχει η Βρετανική ομάδα από την αρχή της αγωνιστικής χρονιάς στον τομέα των επιδόσεων, προστίθεται άλλος ένας πονοκέφαλος.
Ο Fernando Alonso και ο Jenson Button χρησιμοποιούν κιόλας το τρίτο MGU-H και το τρίτο Turbo. Σύμφωνα με τους κανονισμούς που έθεσε η FIA στην αρχή της χρονίας για το 2015, οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν μέχρι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Από τον πέμπτο και πάνω θα δέχονται ποινές στο Grid.
Αναλυτικά, από την Αυστραλία η McLaren ΜP4-30 του Alonso που οδήγησε ο Kevin Magnussen έμεινε στον γύρο σχηματισμού με πρόβλημα στον κινητήρα. Στη Μαλαισία ο Jenson Button είχε πρόβλημα με τον Turbo κινητήρα και εγκατέλειψε, ενώ ο Fernando Alonso επίσης τέθηκε εκτός αγώνα με πρόβλημα στην ψύξη του ERS.
Παρόλα αυτά, μετά το τέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής στην Κίνα ο Yasuhisa Arai δηλώνει αισιόδοξος από την καλή δουλεία που έγινε το τελευταίο τρίμηνο:
Η έναρξη της σεζόν ήταν δύσκολη. Θέλουμε να κάνουμε συνέχεια πρόοδο και να έχουμε επιτυχίες. Γι αυτό και έχουμε ένα καλό τελευταίο τρίμηνο. Στην Αυστραλία είχαμε κάνει 56 γύρους και στην Μαλαισία η διαφορά μας με την κορυφή ήταν μόνο στα δύο δευτερόλεπτα. Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο.