Μιας και έχουμε μπει στην τελική ευθεία, με 6 αγώνες να απομένουν μέχρι να τελειώσει το πρωτάθλημα, η προετοιμασία των ομάδων για το 2018 έχει ξεκινήσει πυρετωδώς. Μάλιστα oι περισσότερες έχουν ήδη ανακοινώσει το οδηγικό τους δίδυμο. Κάποιες άλλες, όμως, ψάχνουν στην αγορά για να βρουν τον κατάλληλο οδηγό που θα τις βοηθήσει να είναι πιο ανταγωνιστικές την επόμενη σεζόν.
Μέσα σε αυτές είναι και η Williams Martini Racing. Με τον Lance Stroll να έχει συμβόλαιο για το 2018, οι σκέψεις της Βρετανικής ομάδας αφορούν το αν πρέπει να αντικαταστήσει το Felipe Massa ή να βρει έναν πιο νέο και άξιο οδηγό για τη θέση του.
Μέσα στην λίστα των υποψήφιων για να αντικαταστήσουν το Felipe Massa, αν δε θελήσει η Williams να τον κρατήσει, βρίσκονται οι Paul di Resta, Pascal Wehrlein, Marcus Ericsson και Robert Kubica.
Robert Kubica
Ο Robert Kubica, μετά την ανακοίνωση της Renault που ανέφερε ότι το 2018 θα έχει τον Carlos Sainz πλάι στο Nico Hülkenberg, φάνηκε να χάνει ουσιαστικά μια μεγάλη ευκαιρία να επιστρέψει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Λίγες ημέρες πριν το Grand Prix της Σιγκαπούρης, ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το Nico Rosberg, που έγινε ο μάνατζερ του. Με την πόρτα της Renault να έχει κλείσει, βρήκε μια ευκαιρία στην Williams και φήμες αναφέρουν πως η ομάδα του Grove θα του προσφέρει μια ευκαιρία για δοκιμές με το μονοθέσιο του 2014, ούτως ώστε να τον αξιολογήσει. Το ίδιο μονοθέσιο μάλιστα χρησιμοποιεί σε διάφορες πίστες κατά την διάρκεια της σεζόν και ο Lance Stroll.
Paul di Resta
Άλλη μια εναλλακτική λύση είναι ο Paul di Resta. O Bρετανός αντικατέστησε το Massa στο φετινό Grand Prix της Ουγγαρίας και ίσως του δοθεί η ευκαιρία να επιστρέψει σε πλήρη σεζόν μετά από τέσσερα χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων αγωνίζεται στο DTM. Ο Paul di Resta βρίσκεται από πέρσι στην ομάδα και γνωρίζει καλύτερα τα μέλη της, κάτι που τον βάζει στο ρόλο του φαβορί για την αντικατάσταση του Felipe Massa, σε περίπτωση που αυτό συμβεί.
Marcus Ericsson
Ο Marcus Ericsson βρίσκεται σε δύσκολη θέση, μιας και το μέλλον του κρίνεται από το αντίστοιχο της Sauber. Αν αυτή παραμείνει σαν Sauber με τους Σουηδούς επενδυτές, τότε ο Ericsson θα έχει και πάλι τον πρώτο λόγο για μια θέση στην Ελβετική ομάδα. Από την άλλη, αν η Ελβετική ομάδα εξαγοραστεί από την Alfa Romeo, τότε θα πρέπει να παλέψει για να παραμείνει και να πάρει μια θέση από τους Leclerc-Giovinazzi που είναι οι πρώτοι υποψήφιοι για να συμμετάσχουν με την νέα ομάδα, αν αυτή υπάρξει. Ο Ericsson, αν δεν έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει του χρόνου για την ομάδα του Hinwil, ίσως του δοθεί ευκαιρία μαζί με τους Σουηδούς επενδυτές να αυτοπροταθούν στην Williams, μιας και τα λεφτά που θα μπορέσει να φέρει στην ομάδα του Grove δε θα είναι και λίγα.