Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το μυστηριώδες πρωτότυπο LF-SA, του οποίου οι φωτογραφίες είχαν διαρρεύσει πρόωρα, δημοσιοποίησε η Lexus.

Σχεδιασμένο στο Ευρωπαϊκό studio ED² των Toyota-Lexus στη Γαλλία, το LF-SA σχεδιάστηκε για να εορταστούν, με ένα χρόνο καθυστέρηση, τα 25 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Lexus.

Σύμφωνα με τη Lexus το SA προκύπτει από τη φράση Small Adventurer, κάτι που υποδεικνύει ενδεχόμενο “περιπετειώδη” προσανατολισμό ενός πιθανού μοντέλου παραγωγής.

[inpost_gallery thumb_width=”175″ thumb_height=”100″ post_id=”20757″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”0″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1425395251997″]
πατήστε για μεγέθυνση

Το μήκος του περιορίζεται στα 3,4 μέτρα, τοποθετώντας το σε διαστάσεις κάτω από τους συμβατικούς εκπροσώπους της κατηγορίας B, όπως το Renault Clio, τα οποία συνήθως ξεπερνούν τα τέσσερα μέτρα.

Σχεδιαστικά έχουμε μία ακόμη εφαρμογή της σχεδιαστική γλώσσας της εταιρείας την τελευταία δεκαετία, που η ίδια την ονομάζει L-finesse. Φυσικά η μεγάλη μάσκα και τα χαρακτηριστικά LED κάτω από τα μπροστά φωτιστικά σώματα, που αποτελούν σήμα κατατεθέν των πρόσφατων IS και NX, συναντώνται και εδώ.

“Είναι απλά ένα σχεδιαστικό concept”, λέει ο Mark Templin, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της εταιρείας, αλλά το ερώτημα είναι αν θα τον πιστέψουμε.

Διαβάστε επίσης: Διέρρευσαν φωτογραφίες πρωτοτύπου-έκπληξη της Lexus

Μια ενδεχόμενη είσοδος της Lexus στη μικρή premium κατηγορία, στην οποία για την ώρα κυριαρχούν τα Mini και Audi A1, θα μπορούσε να δώσει μια σχετική ώθηση στις περιορισμένες Ευρωπαϊκές πωλήσεις της φίρμας.

Αυτό γιατί παρά την εντυπωσιακή αύξηση κατά 30% που σημείωσε το 2014, οι μόλις 31,079 μονάδες και το μερίδιο του μόλις 0,2% επί το συνόλου της αγοράς παραμένουν εξαιρετικά περιορισμένα. Ενδεικτικά τα μερίδια των Audi, BMW και Mercedes είναι 5,6%, 5,5% και 5% αντίστοιχα.