Η Lamborghini παρουσίασε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης την Aventador S Roadster.

Η ανοιχτή έκδοση της τελευταίας ναυαρχίδας της Lamborghini δεν είχε μέχρι τώρα εξοπλιστεί με την τελευταία εκδοχή του V12 κινητήρα, όπως η coupe. Είναι συνηθισμένο άλλωστε τα cabrio υπεραυτοκίνητα να μένουν για κάποιο χρονικό διάστημα μία ή περισσότερες έκδοσεις πίσω από τα αντίστοιχα “κλειστά”, μιας και η κατασκευή τους απαιτεί περισσότερη μελέτη.Lamborghini-Aventador-S-Roadster-4H S Roadster διαθέτει λοιπόν τον κλασικό V12 των 6.5 λίτρων της Lambo, με την απόδοσή του να φτάνει τους 730 ίππους στις 8.400 σ.α.λ.

Η αφαίρεση της οροφής όμως ανάγκασε την εταιρεία να προσθέσει επιπλέον ενίσχυση στο αμάξωμα και για αυτό το λόγο η Roadster ζυγίζει 50 παραπάνω κιλά από την coupe. Αυτή η προσθήκη μικρή διαφορά κάνει στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, που εξακολουθούν να είναι καταιγιστικές.

Η Lamborghini αναφέρει 3.0 δευτερόλεπτα για το 0-100 (0.1 παραπάνω από την coupe), 9.0 δευτερόλεπτα για το 0-200 και 350 χιλιόμετρα ανά ώρα τελικής ταχύτητας. Μάλιστα, το αυτοκίνητο είναι ικανό να ακινητοποιηθεί από τα 100 km/h σε μόνο 31 μέτρα.Lamborghini-Aventador-S-Roadster-2Η κίνηση μεταδίδεται όπως πάντα και στους τέσσερις τροχούς, όμως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της Aventador S είναι η τετραδιεύθυνση. Οι πίσω τροχοί δηλαδή, μπορούν στρίψουν και αυτοί για κάποιες μοίρες βοηθώντας στην κατευθυντικότητα.

Η ανάρτηση του αυτοκινήτου είναι ενεργητική και κάνει χρήση μαγνητοροϊκών αμορτισέρ, μίας τεχνολογίας που η Audi διαθέτει εδώ και αρκετά χρόνια. Φυσικά υπάρχουν διάφορα modes οδήγησης που πραγματοποιούν αλλαγές στην απόκριση της ανάρτησης και του κινητήρα ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού.

Όσον αφορά το design, μπορούμε να πούμε ότι η Lamborghini έχει μεγάλη παράδοση στο να πετυχαίνει άριστα τη μετατροπή κλειστών μοντέλων σε cabrio. Όπως και στη Murcielago, την προηγούμενη “μεγάλη” Lamborghini, έτσι και στην Aventador οι Roadster εκδόσεις κρατάνε τεράστιο μέρος του δυναμισμού που διαθέτει η coupe.Lamborghini-Aventador-S-Roadster-5To πίσω μέρος δε δείχνει καθόλου “φουσκωμένο” ή “στριμωγμένο” όπως συμβαίνει σε πολλά cabrio. Μάλιστα, η παράδοση των εξάγωνων μοτίβων που χρησιμοποιούνται αρκετά σε Huracan και Aventador συνεχίζεται και εδώ, καθώς ο V12 κινητήρας είναι ορατός μέσα από δύο εξάγωνα γυάλινα παράθυρα.Lamborghini-Aventador-S-Roadster-1Η οροφή αποτελείται από δύο ανθρακονημάτινα panels, με βάρος 6 κιλά το καθένα. Η διαδικασία της αφαίρεσής τους γίνεται χειροκίνητα από τον οδηγό.

Η Aventador S Roadster θα ξεκινήσει να διατίθεται από το Φεβρουάριο του 2018, με ονομαστική τιμή στην Ευρώπη τα 313.000 ευρώ.