Τις τελευταίες ημέρες οι φημολογίες πως η McLaren έχει αρχίσει τις συζητήσεις για νέο προμηθευτή κινητήρων κυκλοφορούν ολοένα και περισσότερο. Αφορμή έδωσαν και τα σχόλια που έκανε τις προηγούμενες ημέρες ο Eric Boullier. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα, η McLaren έχει αρχίσει τις συζητήσεις με την Mercedes στο Brixworth, χωρίς όμως να επιβεβαιώνεται κάτι επίσημα και από τις δύο πλευρές.
Από την άλλη, οι σχέσεις της McLaren με την Honda, βρίσκονται στην παρούσα φάση στη χειρότερη κατάσταση των τελευταίων τριών ετών. Το μεγάλο ερώτημα είναι αν η McLaren θα καταφέρει να σπάσει το δεκαετές συμβόλαιο που υπέγραψε με την Honda το 2014. Οι Ιάπωνες μάλιστα δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν τις δηλώσεις των ανθρώπων από τη McLaren απογοητευμένοι και δεν υπάρχει σχέδιο χωρισμού. Ο Yusuke Hasegawa διέψευσε κατηγορηματικά τις φήμες περί διαζυγίου:
Το μέλλον μας στη Formula 1 και η συνεργασία μας με την McLaren συνεχίζεται στο 100%. Πιστεύουμε πολύ σε αυτή την συνεργασία με την McLaren και είναι πολύ σημαντικό να δουλέψουμε μαζί σαν μια ομάδα ώστε να ξεπεράσουμε αυτή την κατάσταση. Το σημαντικότερο σε αυτή την σχέση είναι να παραμείνουμε ειλικρινείς και να είμαστε ανοιχτοί σε συζητήσεις, για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες. Δεν είναι στα πλάνα μας να έχουμε μια σύντομη συνεργασία.
Το μεγάλο ερωτηματικό για την Βρετανική ομάδα είναι από που προέρχεται αυτή η πίεση προς την Honda; Από τον Alonso, από τους οπαδούς της McLaren ή από τους μετόχους και τους χορηγούς; Η ομάδα έχει ένα τεράστιο πονοκέφαλο. Για να θυμηθούμε πότε ήταν η τελευταία νίκη της McLaren, πρέπει να γυρίσουμε σχεδόν 5 χρόνια πίσω.
Πάντως ο Hasegawa δήλωσε πως το πρόβλημα των δοκιμών έχει λυθεί και μάλιστα έρχεται και η πρώτη αναβάθμιση στον κινητήρα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που είναι την επόμενη εβδομάδα στην Αυστραλία:
Τα προβλήματα που είχαμε στην Βαρκελώνη και μας περιόρισαν να έχουμε λιγότερο χρόνο στην πίστα, μας πρόσθεσαν περισσότερη πίεση στην προετοιμασία της σεζόν. Παρόλα αυτά, παραμένουμε συγκεντρωμένοι ώστε να βελτιωθούμε με βάση στα δεδομένα που συλλέξαμε. Επίσης δεν υπάρχουν πολλά διαφορετικά προβλήματα, όπως φάνηκε σε μερικούς από έξω. Καταφέραμε κατευθείαν στις δεύτερες δοκιμές να βάλουμε σε όλο τον κινητήρα μετρητές και αποδείξαμε την αποτελεσματικότητα αυτών των δοκιμών. Όσον αφορά την απόδοση, υπάρχει ακόμα μεγάλος χώρος βελτίωσης στην χαρτογράφηση μέχρι την Μελβούρνη, προκειμένου να έχουμε καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Την ίδια ώρα θέλουμε να δουλέψουμε στην βελτίωση του Power Unit, ώστε να έχουμε περισσότερη δύναμη.