Στο Παρίσι θα γίνει η Ευρωπαϊκή παρουσίαση του Kia Optima T-Hybrid, που συνδυάζει τον 1.7 CRDi turbo diesel με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Καθώς η εξέλιξη του μοντέλου δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, η Kia δεν δίνει ακριβή αναφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες και περιορίζεται να αναφέρει ότι το “ήπιο” υβριδικό της σύστημα θα προσφέρει σημαντική μείωση στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, ενώ θα προσφέρει 15-20% βελτιωμένες επιδόσεις.
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412149685208″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/kia-motors-a-parigi-per-presentare-il-diesel-elettrico-kia-optima-t-hybrid-347260.jpg[/inpost_image]
Πατήστε για μεγέθυνση
Επίσης αναφέρει ότι η μπαταρία που χρησιμοποιείται είναι μολύβδου-άνθρακα αντί για ιόντων λιθίου, λόγω της πιο εύκολης ανακύκλωσης στο τέλος της ζωής της αλλά κυρίως επειδή δεν υπάρχει ανάγκη για ενεργό ψύξη.
Έγκριση για μαζική παραγωγή δεν υπάρχει ακόμα. Υποθέτουμε όμως ότι το νέο αυτό σύστημα θα βρει τη θέση του στη γκάμα του επόμενου Optima, που βρίσκεται αυτή την περίοδο στα τελευταία στάδια της εξέλιξής του.