Με εξελιγμένο υβριδικό plug-in σύστημα, απόδοσης 500 ίππων, το Peugeot 308 R HYbrid κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση της Σαγκάης.
Ο χιλιοεξακοσάρης βενζινοκινητήρας του RCZ R, συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και το 0-100 έρχεται σε 4″, ενώ οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 70g/km. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα εξατάχυτο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι.
H κίνηση του, εξελιγμένου από την Peugeot Sport, πρωτοτύπου μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 80 χιλιοστά και τα φρένα έχουν αναβαθμιστεί με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 380mm και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και 290mm πίσω.
[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”350″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”22345″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”0″ autoslide=”15000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”1″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”1″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1429178279230″]
Στην πέδηση του οχήματος συμμετέχουν και οι ηλεκτροκινητήρες, χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επαναφορτίζει τις μπαταρίες. Ο ένας από αυτούς χρησιμοποιείται και σαν γεννήτρια για τον ίδιο σκοπό, ενώ χάρη σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να γεμίσει σε μόλις 45 λεπτά.
Σχεδιαστικά το 308 R HYbrid διαφοροποιείται αρκετά από τα συμβατικά 308, με μια μεγαλύτερη εμπρός γρίλια με μοτίβο καρό σημαίας και τεράστιες εισαγωγές στους προφυλακτήρες.
Ταυτόχρονα υιοθετεί τη διχρωμία που έχουμε δει στο παρελθόν και σε άλλα πρωτότυπα των Γάλλων, με το πίσω μισό του αμαξώματος να είναι βαμμένο με ανθρακί ματ χρώμα, ενώ το μπροστά με γυαλιστερό μπλε.
Εσωτερικά, αν και δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη οι αντίστοιχες φωτογραφίες, η εικόνα είναι αντίστοιχη με τα απλά 308, όμως τα καθίσματα είναι 4, ενώ το ταμπλό είναι καλυμμένο με ένα απαλό στην αφή ύφασμα, που η εταιρεία χρησιμοποιεί στα πρωτότυπά της.