Μετά το Golf, ήρθε και η σειρά του ολοκαίνουριου Passat να μπει στην… πρίζα! Το Passat GTE αποτελεί την plug-in hybrid έκδοση του γνωστού μας οικογενειακού, κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι και υπόσχεται εντυπωσιακή οικονομία, χωρίς να αγνοεί τις οδηγικές ανησυχίες του οδηγού του.

Λονδίνο-Παρίσι με ένα γέμισμα

Σχεδόν 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι πολλά. Σύμφωνα με την VW μπορεί κανείς να πάει από το Λονδίνο στο Παρίσι με ένα μόλις γέμισμα!

Εναλλακτικά έως και 50km μπορούν να διανυθούν με αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, άρα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ένας 1.4 TSI, με απόδοση 156 ίππων στις 5.000 στροφές συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 85KW (115PS). Η εταιρεία υπόσχεται κατανάλωση κάτω από 2lt και 13KWh ανά εκατό χιλιόμετρα, με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 45g/km.

Τα πρώτα 100km/h μπορούν να έρθουν σε λιγότερο από 8″, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 218km/h, εκτός αν είναι ενεργοποιημένο το E-Mode, οπότε και περιορίζεται στα 128.

Τι είναι το E-Mode;

Είναι μία από τις διαθέσιμες ρυθμίσεις του οδηγού. Η συγκεκριμένη χρησιμοποιεί αποκλειστικά τον ηλεκτροκινητήρα, και θα μπορούσε να χρησιμέψει για παράδειγμα σε μια μικρή, αστική διαδρομή, ή στο τέλος ενός ταξιδιού.

Στον αντίποδα, η ρύθμιση GTE είναι η “σπορ” ρύθμιση, στην οποία χρησιμοποιούνται και οι δύο κινητήρες, ενώ μια σειρά από παραμέτρους, όπως η απόκριση του γκαζιού και το τιμόνι ρυθμίζονται και αυτά με τη σειρά τους για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις ενός ανήσυχου οδηγού.

Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο θα είναι πάντα στο E-Mode, εκτός από την περίπτωση που η μπαταρία δεν είναι αρκετά φορτισμένη ή η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι ιδιαίτερα χαμηλή.

Αν η στάθμη της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα όριο, ή για κάποιο λόγο υπάρχει ανάγκη για επιπλέον ισχύ, ο TSI αναλαμβάνει δράση άμεσα και ενεργοποιείται η λειτουργία Hybrid. Όπως και σε ένα οποιοδήποτε υβριδικό όχημα, σε αυτή τη λειτουργία το Passat GTE χρησιμοποιεί σε συνδυασμό τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ κατά την επιβράδυνση η μπαταρία φορτίζεται, διατηρώντας σταθερό επίπεδο φόρτισης.

Τέταρτο και τελευταίο mode το Battery Charge, κατά το οποίο η μπαταρία φορτίζεται καθώς το αυτοκίνητο κινείται.

[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”380″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”15611″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”0″ autoslide=”15000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”0″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”1″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1412066251919″]

Στην πρίζα

Η πλήρης φόρτιση του GTE διαρκεί, μέσω παροχής 230V, μόλις 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ με τον προαιρετικό φορτιστή τοίχου που διαθέτει η VW, ο χρόνος πέφτει στις 2,5 ώρες.

Ο ιδιοκτήτης θα μπορεί από μια εφαρμογή στο κινητό του να ελέγξει ανά πάσα στιγμή τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρία, να δει μια σειρά από δεδομένα που συλλέγονται κατά την οδήγηση, να βεβαιωθεί ότι οι πόρτες και τα φώτα του αυτοκινήτου είναι κλειστά ή απλά να θυμηθεί που έχει παρκάρει, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τον κλιματισμό όποτε το επιθυμεί.

Οι πωλήσεις του Passat GTE θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2015, με τις πρώτε παραδόσεις να γίνονται το φθινόπωρο του ίδιου έτους.