[vc_row][vc_column][vc_column_text]Yπό διερεύνηση η Mercedes για χαμηλές πιέσεις στα ελαστικά και των δύο μονοθεσίων της.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”25041″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]Grand Prix Ιταλίας 2015 | Ακάθεκτος προς τον τίτλο ο Hamilton[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Η ανακοίνωση της FIA αναφέρει:
Στο grid, αμέσως μετά το σήμα του πενταλέπτου μετρήθηκαν οι πιέσεις και οι θερμοκρασίες στην επιφάνεια του πίσω αριστερού ελαστικού στα μονοθέσια 44 (Hamilton), 6 (Rosberg), 5 (Vettel) και 7 (Raikkonen). Η μικρότερη επιτρεπτή πίεση στα ελαστικά είναι 19,5 PSI για ελαστικά στεγνού οδοστρώματος και η μέγιστη επιτρεπτή θερμοκρασία για τις ηλεκτρικές κουβέρτες είναι 110 βαθμοί Κελσίου.
Η θερμοκρασία στο πίσω αριστερό ελαστικό για τα μονοθέσια 44, 6, 5 και 7 ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς.
Η πίεση των ελαστικών πίσω αριστερά ήταν πάνω από το minimum όριο για τα μονοθέσια 5 και 7.
Η πίεση των πίσω αριστερών ελαστικών ήταν 0,3 PSI κάτω από το όριο για το μονοθέσιο 44 και 1,1 PSI κάτω από το όριο για το μονοθέσιο 6.
Οι πιέσεις ελέγχτηκαν με τα επίσημα πιεσόμετρα της Pirelli και για τα τέσσερα μονοθέσιο.
Το θέμα θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες.
Η ομάδα της Mercedes και οι οδηγοί της έχουν κληθεί στο γραφείο των αγωνοδικών για να εξεταστούν.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]