Η προσθήκη νέων κατασκευαστών στη Formula E προκάλεσε πολλές συζητήσεις στο paddock του Hungaroring, στο πλαίσιο του Grand Prix Ουγγαρίας για το αν η Formula 1 απειλείται από το πρωτάθλημα των ηλεκτροκίνητων μονοθεσίων.
Η Μercedes ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το DTM στο τέλος του 2018 για να ξεκινήσει πρόγραμμα για τη Formula E, ενώ και η Porsche θα ολοκληρώσει το πρόγραμμα LMP1 για να συμμετάσχει στο ίδιο πρωτάθλημα. Εκεί θα βρουν τη Renault, την Audi, τη BMW, τη Jaguar και τη Citroen (μέσω της DS), αλλά και ενδεχομένως μία από τις μάρκες του FIAT Group.
Όλα αυτά τη στιγμή που η Formula 1 έχει μείνει με μόλις τέσσερις κατασκευαστές, τη Mercedes, τη Ferrari, τη Renault και τη Honda. O επικεφαλής της Haas F1 Team, Gunther Steiner, σχολιάζει το θέμα:
Bλέπω ακόμα τη Formula 1 σε πολύ καλό σημείο, είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Νομίζω πως η Formula E είναι ψηλά αυτή τη στιγμή, όλοι θέλουν να συμμετάσχουν στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτι που είναι κατανοητό. Όμως όταν υπάρχουν επτά ή οκτώ κατασκευατές δε θα μπορούν να κερδίσουν όλοι. Θα υπάρξει αμέσως πόλεμος για το ποιος μπορεί να κάνει περισσότερα, ποιος θέλει εξουσία και όλα αυτά.
Αυτή τη στιγμή δεν έχουν μεγάλο κοινό, οπότε δεν ξέρω αν έχουν οικονομικό κέρδος. Είναι αρκετά δύσκολο για την F1 να κάνει κάτι τέτοιο και μιλάμε για ένα άθλημα με μεγάλη ιστορία. Όλοι οι καλύτεροι οδηγοί είναι εδώ.
Βλέπω τη Formula E ως ένα άλλο πρωτάθλημα, όχι ως απειλή. Ο πιο εύκολος τρόπος, αν ήταν απειλή, θα ήταν να βάλουμε τους ηλεκτρικούς κινητήρες στα μονοθέσιά μας, γιατί έχουμε μία βάση. Ο,τι κι γίνει τεχνολογικά, θα είναι στη Formula 1.
Μπορώ να καταλάβω το ενδιαφέρον για τη Formula E γιατί είναι στη μόδα, θέλεις να είσαι μέρος αυτής, είναι ένα κύμα. Για τους κατασκευαστές είναι πολύ φθηνό, ειδικά σε σχέση με την F1, και είναι μία πολύ εύκολη απόφαση. Η Mercedes θα ξοδέψει πολύ λιγότερα στη Formula E σε σχέση το DTM, το ίδιο ισχύει για την Porsche και την έξοδο από το WEC.