Η PSA εξελίσσει τα τελευταία χρόνια ένα ενδιαφέρον υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης με μια γεννήτρια που λειτουργεί με πεπιεσμένο αέρα. Τα κόστη όμως της εξέλιξης είναι δυσβάσταχτα για το Γαλλικό group, που τώρα ψάχνει εταιρείες να μοιραστούν τα κεφάλαια που απαιτούνται.
Διαβάστε για το Hybird Air εδώ
Είδαμε το σύστημα να παρουσιάζεται σε πρωτότυπα τόσο της Peugeot (208, 2008), όσο και της Citroen (C4 Cactus). Το όφελος στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων φτάνει το 30%, αλλά σύμφωνα με τον επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της PSA, Gilles Le Borgne, η παραγωγή του, για να έχει νόημα οικονομικά, θα πρέπει να φτάσει το επίπεδο των 500.000 οχημάτων.
Διαβάστε για το Citroen C4 Cactus Airflow 2L εδώ
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σαν τα μεγάλα πλοία. Χρειάζονται πολύ χρόνο για να αλλάξουν ρότα, όσο αναγκαίο και αν είναι αυτό. Το Hybrid Air είναι έτοιμο για εξέλιξη, αλλά χρειάζεται μεγάλη επένδυση και δεν είμαστε έτοιμη να την αναλάβουμε από μόνοι μας.
δήλωσε ο Le Borgne.
Ο λόγος που το κόστος του Hybrid Air είναι τόσο μεγάλο είναι ότι χρειάζεται πολλά εξαρτήματα που δεν είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή, καθώς δεν χρησιμοποιούνται ήδη σ΄την παραγωγή άλλων αυτοκινήτων.
Αυτή την περίοδο η PSA αναζητά πιθανούς συνεργάτες, όμως το ενδιαφέρον δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να είναι ιδιαίτερα μεγάλο.