Βρισκόμαστε στο Grand Prix της Ουγγαρίας το 2015.

Ο Sebastian Vettel με συνεχόμενη χρήση της μαλακής γόμας, καταφέρνει να κάνει undercut τις δύο Mercedes, ενώ του μένουν ακόμα 20 γύροι για το τέλος. Σε μία πίστα όπως η Ουγγαρία που το προσπέρασμα είναι δύσκολο, η νίκη έχει αρχίσει να φαντάζει ρεαλιστικό σενάριο. Ο Seb υποχρεούται όμως να χρησιμοποιήσει και τη μεσαία γόμα, κάτι που σημαίνει πως χρωστάει άλλη μια στάση στα pits.

O Γερμανός καλεί το James Allison στον ασύρματο:

-James, έχω μια ιδέα. Θα κάνω ότι και ο Michael το ΄98. Θα κοπανήσω 20 γύρους σε ρυθμό κατατακτηρίων. Το μονοθέσιο έχει πολύ καλή αίσθηση και νιώθω πως μπορώ. Θα κάνω το pit stop και θα βγω μπροστά. Πάμε για τη νίκη!

-Καλή ιδέα Seb! Λοιπόν, άκου όμως. Τα καύσιμα είναι οριακά, οπότε στην πρώτη στροφή θα σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι 130 μέτρα πριν και θα πατάς το πεντάλ των φρένων στα 100 μέτρα. Επίσης θα εφαρμόζεις πίεση τύπου Β στο σύστημα πέδησης για να φορτίζει σωστά το ERS.

-Got it!

-Επίσης shortshift στην έξοδο της πρώτης στροφής και του chicane στο σημείο beeps – 1000 για να μην ανάψουν τα πίσω ελαστικά. Θα κάνεις και ένα μεγάλο σήκωμα στη στροφή 4. 20 γύροι με τη μαλακή είναι πολλοί, Seb.

-Δε θα φτάσω ποτέ τη διαφορά στα 25 δευτερόλεπτα οδηγώντας έτσι, James.

-Μη το λες. Αναμένεται να κερδίζουμε 3 δέκατα στα φρένα της πρώτης στροφής, άλλα 2 στο chicane και 1.5 στις καμπές.

Ο Seb τελικά τερμάτισε στην 5η θέση. Εκεί τον έριξε τόσο η αποτυχία του σχεδίου του, όσο και η χρονική ποινή των 20 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε λόγω παραβίασης των νέων κανονισμών ενδοεπικοινωνίας.