Τρία χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, το Peugeot 208 ανανεώνεται και κάνει πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης στις 3 Μαρτίου, με τις πωλήσεις να ξεκινάνε στα μέσα Ιουνίου.

Το μοντέλο τερμάτισε 7ο στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις το 2014, χάνοντας μια θέση στην κατάταξη και σημειώνοντας πτώση μεγαλύτερη από 9% σε σχέση με το 2013. Με τα Fiesta, Clio και Polo να αυξάνουν τα μερίδιά τους και ένα αναβαθμισμένο Corsa να δείχνει ικανό να στερήσει από το μικρό Peugeot ακόμα περισσότερες πωλήσεις, η ανακοίνωση του facelift δεν αποτελεί έκπληξη.

Οι επεμβάσεις είναι βέβαια ελάχιστες, με το βασικό σχέδιο να παραμένει αναλλοίωτο, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό. Πώς δικαιολογείται λοιπόν ο χαρακτηρισμός “νέο”;

[inpost_gallery thumb_width=”175″ thumb_height=”100″ post_id=”20112″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424344344660″]

Αυτά που φαίνονται…

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει κανείς είναι η νέα γρίλια, που έχει αποκτήσει πιο απλό σχήμα και ενσωματώνεται πλέον στον – επίσης νέο – προφυλακτήρα. Τα φωτιστικά σώματα έχουν αποκτήσει νέους χρωματισμούς μπροστά και πίσω, ενώ πλέον υπάρχουν διαθέσιμες περισσότερες επιλογές χρωμάτων και ζαντών. Τέλος λανσάρεται και το επίπεδο εξοπλισμού GT line, που όπως και στο 308, προσδίδει μια πιο spor αισθητική στο αυτοκίνητο, μιμούμενο σε κάποιο βαθμό την εικόνα του GTi.

Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν θα λέγαμε με σιγουριά ότι οι αλλαγές, ειδικά στο μπροστά μέρος, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Η γοητεία του προηγούμενου μοντέλου ήταν σε μικρές λεπτομέρειες, που το έκαναν να ξεχωρίζει, και κάποιες από αυτές τις λεπτομέρειες έχουν τώρα εξαφανιστεί.

[inpost_gallery thumb_width=”175″ thumb_height=”100″ post_id=”20112″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424344321901″]

Και αυτά που δεν φαίνονται!

Η σημαντικότερη είδηση όμως έρχεται από την ανανεωμένη γκάμα των κινητήρων. Μετά την εισαγωγή των δύο PureTech (1.0 68hp και 1.2 82hp), οι επιλογές στους βενζινοκινητήρες εμπλουτίζονται με έναν 1.2 turbo και απόδοση 110 ίππων, που συνδυάζεται με σύστημα Stop & Start.

Στους πετρελαιοκινητήρες, που απασχολούν πλέον ένα σημαντικό κομμάτι του αγοραστικού κοινού στη χώρα μας, έχουμε επίσης ανανέωση. Ο αναιμικός 1.4 HDi με τους μόλις 68 ίππους αποτελεί πλέον παρελθόν, με τις επιλογές πλέον να περιορίζονται στα 1.600 κυβικά. Ο 1.6 BlueHDi πλέον προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, με τη βασική να αποδίδει 75 ίππους και τις άλλες δύο, που συνδυάζονται με S&S, 100 και 120hp αντίστοιχα. Οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται σε κάθε περίπτωση κάτω από τα 95g/km.

Μικρές αλλά σημαντικές είναι και οι προσθήκες στο διαθέσιμο εξοπλισμό. Ακολουθώντας τον ανταγωνισμό, η Peugeot εφοδιάζει προαιρετικά το 208 με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, μια αποφυγή σύγκρουσης σε μικρές ταχύτητες και Park Assist με κάμερα οπισθοπορείας, που εκμεταλλεύεται τη γνωστή έγχρωμη οθόνη 7″ για να δείξει στον οδηγό τη θέση του αυτοκινήτου με νοητές γραμμές πάνω στην εικόνα. Τέλος, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου αναβαθμίζεται περαιτέρω, αφού το infotainment system υποστηρίζει πλέον το MirrorLink και (από το τέλος του 2015) το Carplay της Apple.