Η Ferrari εντυπωσίασε τους πάντες με την απόδοση και τη σταθερότητά της στις χειμερινές δοκιμές.

Αν και είναι γνωστό ότι οι χρόνοι των δοκιμών δε λένε τίποτα από μόνοι τους, η συνολική αίσθηση στα paddock ήταν ότι η Ferrari κατέχει το πλεονέκτημα, και ότι ίσως η Mercedes να έχει κάνει κάτι λάθος στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της.

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς διέψευσε πανηγυρικά αυτές τις προβλέψεις, με τους οδηγούς της Mercedes να τερματίζουν στο 1-2, ενώ η Ferrari έμεινε ένα λεπτό πίσω από το νικητή και εκτός βάθρου.

Τι πήγε στραβά όμως; Ο Mattia Binotto προσπαθεί να εξηγήσει:

Οι συνθήκες της πίστας ήταν διαφορετικές από αυτές της Βαρκελώνης. Η άσφαλτος στη Μελβούρνη έχει περισσότερες αναπηδήσεις, ενώ φυσούν και πιο δυνατοί άνεμοι. Πέρα από αυτά, οι θερμοκρασίες και οι καιρικές συνθήκες ήταν επίσης διαφορετικές.

Οπότε η απόδοση του μονοθεσίου επηρεάστηκε και από εξωτερικούς παράγοντες.

Δε μπορέσαμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία στο στήσιμο. Δεν το έχουμε κατανοήσει πλήρως ακόμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η απόδοση που δείξαμε στην Αυστραλία δεν είναι αντιπροσωπευτική των πραγματικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μας.

Είμαστε σίγουροι ότι τα περιθώρια βελτίωσης είναι πολύ μεγάλα, και ότι δε μπορέσαμε να τα φτάσουμε μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Επιπλέον, ο Binotto έκανε τα εξής πολύ ενδιαφέροντα σχόλια:

Πέρυσι τελειώσαμε τις χειμερινές δοκιμές έχοντας προβλήματα στο μονοθέσιο. Δε συμπεριφερόταν όπως θέλαμε. Είχαμε κακό πίσω μέρος, και για αυτό στήναμε το αυτοκίνητο με υποστροφή ως αντίμετρο. Τα είχαμε βγάλει εις πέρας στον πρώτο αγώνα, σταθήκαμε όμως τυχεροί.

Μέχρι να φτάσουμε στο Bahrain είχαμε διορθώσει τα πάντα, και για αυτό νομίζω ότι ξαφνικά ξεκλειδώσαμε πολλή περισσότερη απόδοση στο μονοθέσιο.

Φέτος, το πρόβλημα είναι εντελώς διαφορετικό. Ήρθαμε έχοντας ένα αυτοκίνητο που συμπεριφερόταν όπως θέλαμε. Όλα τα δεδομένα που είχαμε αντλήσει επαληθεύτηκαν, όμως από ότι φαίνεται κάτι μας ξεφεύγει.

Αυτήν τη στιγμή, δεν έχουμε κάποια απάντηση.