[vc_row][vc_column][vc_column_text]O Vettel δύο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας βρισκόταν στην 3η θέση με τον Grosjean να του ασκεί πίεση. Όμως, ο εκείνος είχε επιλέξει την στρατηγική ενός pit-stop και η καταπόνηση των ελαστικών του σε συνδυασμό με ένα βίαιο πέρασμα από το kerb της Eau Rouge είχε ως αποτέλεσμα το κλατάρισμα του δεξιού, πίσω ελαστικού. Έπειτα, ο Seb με δηλώσεις του κατηγόρησε ευθέως την Pirelli γι’ αυτό το συμβάν.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”22614″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]Έξαλλος ο Vettel με την Pirelli, θεωρεί απαράδεκτη την αστοχία του ελαστικού[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
Σε αυτήν την επίθεση του Γερμανού οδηγού δεν θα μπορούσε να μην απαντήσει η Pirelli.
Πιστεύαμε ότι η στρατηγική θα βασιζόταν σε δύο με τρία pit-stop, όπως έκανε η πλειοψηφία, αλλά εμφανώς είχαν την εντύπωση ότι θα τα κατάφερναν με ένα. H ζωή του ελαστικού γι’ αυτήν την πίστα ενδείκνυται για 40 γύρους, αλλά είναι απλά μία ένδειξη και οι συνθήκες του αγώνα μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα. Κάποιοι άλλοι παράγοντες εμπλέκονται, κάτι που σημαίνει ότι πολλές φορές τα δεδομένα δεν είναι ακριβή. Άλλες ομάδες ακολούθησαν άλλη κατεύθυνση.
δήλωσε ο αγωνιστικός υπεύθυνος της Pirelli, Paul Hembery.
Όσο για την σύγκριση του περιστατικού του Vettel με αυτό του Rosberg στις ελεύθερες δοκιμές, ο Hembert αναφέρει:
Δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Του Rosberg οφειλόταν σε εξωτερικό παράγοντα, αυτό ήταν καθαρά πρόβλημα του πέλματος. Αν κοιτάξεις τις φωτογραφίες το σώμα του ελαστικού είναι ανέπαφο-το δεύτερο ήταν πρόβλημα του πέλματος, την Παρασκευή ήταν κόψιμο.