Σήμερα ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel κλείνει και επίσημα το κεφάλαιο Red Bull και είναι πλέον αφοσιωμένος στην καινούργια του ομάδα την Ferrari. Πριν όμως πάει στο Maranello, δεν παρέλειψε να μιλήσει στο γερμανικό “Auto Bild Motorsport” για τα 6 μονοθεσία της Red Bull που οδήγησε από το 2009 μέχρι το 2014 κάνοντας μια μικρή ανασκόπηση. Στα 6 μονοθεσία ο Vettel είχε βγάλει και χαϊδευτικά ονόματα.

2009: Red Bull RB5 (“Kate’s Dirty Sister”): “Το πρώτο μου μονοθέσιο στα χρόνια μου στη Red Bull. Τότε δεν περίμενα ότι το μονοθέσιο θα ήταν τόσο κάλο. Μας εξέπληξε θετικά. Αυτό που δεν είχε αποσαφηνιστεί στους κανονισμούς ήταν ο διπλός διάχυτης, που τελικά ήταν μειονέκτημα για εμάς (σ.σ. Στην αρχή του 2009, η Brawn GP τον χρησιμοποιούσε, ενώ η Red Bull όχι). Αλλιώς θα είχαμε κερδίσει σίγουρα το πρωτάθλημα. Η πρώτη νίκη στην Κίνα και το Σαββατοκύριακο στο Silverstone ήταν αξέχαστο καθώς ήμασταν όλο το Σαβ/κο μπροστά.”

Red_Bull_RB5_Vettel

2010: Red Bull RB6 (“Randy Mandy”): “Μέχρι σήμερα η “Randy Mandy” είναι το αγαπημένο μου μονοθέσιο. Ήταν κυρίαρχο και το καλύτερο στην πίστα. Ο διπλός διάχυτης δούλευε εξαιρετικά. Διασκέδαζα πάρα πολύ στην οδήγηση, ειδικότερα στις στροφές που η RB6 πετούσε. Κάναμε όμως μερικά λάθη και είχαμε προβλήματα, καθώς η αξιοπιστία δεν ήταν ανάλογη της ταχύτητας. Γι αυτό και στο τέλος παραλίγο να χάσουμε το πρωτάθλημα. Στο τελικό του Abu Dhabi όμως πήρα τον πρώτο μου τίτλο. Οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα με αυτό το μονοθέσιο θα ήταν ντροπή.”

Red_Bull_RB6_Vettel

2011: Red Bull RB7 (“Kinky Kylie”): “Η “Kinky Kylie” ήταν ένα παντοδύναμη. Το όνομα της “πυροβολημένης Kylie” ήταν ένα από τα φαβορί ονόματα που συζητήθηκε με τους μηχανικούς μου. Το 2011 θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε νωρίτερα το πρωτάθλημα από την Ιαπωνία. Ήταν μια χρόνια, όπου αρχίσαμε να πειραματιζόμαστε στις εξατμίσεις. Στο τέλος το μονοθέσιο άγγιζε την τελειότητα, άλλα όχι τόσο όσο του 2010. Η επιτυχία εκείνης της χρόνιας ήρθε πολύ εύκολα.”

Red_Bull_RB7_Vettel

2012: Red Bull RB8 (“Abbey”): “Ήρθε η απαγόρευση στην ροή καυσαερίων στο διάχυτη. Έτσι χάσαμε την μεγαλύτερη μας δύναμη και είχαμε δυσκολίες, ειδικά από την μεριά μου. Μου πήρε λίγο χρονικό διάστημα μέχρι να προσαρμοστώ στις νέες συνθήκες. Στις καλοκαιρινές διακοπές είχαμε μεγάλη διάφορα, άλλα στο τέλος της σεζόν ενώσαμε της δυνάμεις μας και γυρίσαμε το παιχνίδι. Ο τελικός στην Βραζιλία ήταν ένας χαοτικός αγώνας. Άλλα ευτυχώς η “Abbey” ήταν καλή.”

Red_Bull_RB8_Vettel

2013: Red Bull RB9 (“Hungry Heidi”): “Η πεινασμένη Heidi ήταν πολύ δυνατό μονοθέσιο όπως αυτό του 2011. Το 2012 αρχίσαμε να αναπτυσσόμαστε και να τελειοποιούμε την τεχνολογία. Το μόνο που μας έκανε να ανησυχήσουμε ήταν τα ελαστικά. Άλλα μετά επικεντρωθήκαμε στην εξέλιξη, η Pirelli έφερε καινούργια γόμα και ήμασταν πάλι κάλοι. Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές εγώ και η Heidi ήμασταν πάλι ένα εξαιρετικό ζευγάρι. Το απίθανο σερί των 9 νικών στην σειρά μετά τις καλοκαιρινές διακοπές είναι σήμερα από την μεριά μου πάρα πολύ ιδιαίτερο.”

Red_Bull_RB9_Vettel

2014: Red Bull RB10 (“Αγγούρι”): “Συγγνώμη πρέπει να το πω, άλλα με το αγγούρι το δικό μας δεν μπορείς να κάνεις κάτι ιδιαίτερο στις ευθείες. Είναι εκνευριστικό να παλεύεις 50 γύρους πίσω από άλλο μονοθέσιο, να σφίγγεις τα δόντια, να προσπαθείς να σκεφτείς κάτι έξυπνο για να περάσεις, να περνάνε τα μονοθεσία και να κοιτάς να προστατεύεις και τα ελαστικά. Παλεύεις άλλα να δεν έχεις αποτελέσματα καθώς δεν έχουμε δύναμη στον κινητήρα. Παρόλα αυτά η νίκη ήταν εφικτή. ”

Red_Bull_RB10_Vettel