O Nico Hulkenberg έκανε φέτος το βήμα μετακίνησης στην εργοστασιακή ομάδα της Renault, έπειτα από πολυετή πορεία με τη Force India.

Αν και η Renault φέτος, βάσει ταχύτητας είναι ο ορισμός της μεσαίας ομάδας, το γεγονός ότι πρόκειται για έναν μεγάλο κατασκευαστή εμπνέει μια σιγουριά για το μέλλον. Το Γαλλικό εργοστάσιο αποφάσισε να επιστρέψει πέρυσι στη Formula 1 και δεν το έκανε απλά για να γεμίσει θέσεις στο grid. Η περσινή χρονιά ήταν πολύ άσχημη, όμως η ομάδα είχε αρκετά ελαφρυντικά. Φέτος η πρόοδος είναι εμφανής και αν η τροχιά ανόδου συνεχιστεί με την ίδια κλίση, του χρόνου μπορεί να μιλάμε ακόμα και για ξεκάθαρα 4η ομάδα.

Ο Nico Hulkenberg, μιλώντας στο motorsport.com επισήμανε ότι φέτος οι διαφορές των δύο πρώτων ομάδων από τους υπόλοιπους είναι τεράστιες, και ότι οι κορυφαίες ομάδες έκαναν το κάτι παραπάνω το χειμώνα:

Είναι τεράστια η διαφορά που έχουν οι Ferrari/Mercedes ακόμα και από τη Red Bull. Και μετά, από τη Red Bull μέχρι τη Williams υπάρχει άλλη μισή μέρα απόσταση.

Δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορούσες να το περιμένεις αυτό, όμως πιστεύω ότι ειδικά για τη Mercedes και τη Ferrari, ότι είναι αξιοθαύμαστο αυτό που έκαναν οι μηχανικοί τους το χειμώνα και ο ρυθμός που έχουν.

Νομίζω ότι η διαφορά οφείλεται περισσότερο στο σασί παρά στον κινητήρα. Δεν γνωρίζω το ακριβές ποσοστό, επειδή είναι μεγάλο, μάλλον κατά 70 με 80 τοις εκατό τη διαφορά την κάνει το σασί.

H Renault βρίσκεται στην 7η θέση της βαθμολογίας με 14 βαθμούς, όλοι από τους οποίος προήλθαν από το Hulkenberg.

The Renault Sport F1 Team RS17. Renault Sport Formula One Team RS17 Launch, Royal Horticultural Society Headquarters, London, England. Tuesday 21st February 2017.

The Renault Sport F1 Team RS17.