Στο μειονέκτημα του κινητήρα της Renault αναφέρθηκε ο Christian Horner, σε μία ακόμη προσπάθεια να στηρίξει το αίτημα της ομάδας του, καθώς και της Ferrari, για άρση του “παγώματος” της εξέλιξης των φετινών V6 κινητήρων.
Ο Βρετανός υπονόησε σαφώς ότι η ομάδα του θα είχε το προβάδισμα αν ο κινητήρας της RB10 ήταν πιο ισχυρός:
Ο κινητήρας μας έχει ισχύ μικρότερη κατά 75 ίππους σε σχέση με εκείνον της Mercedes.
Αν δείτε την ταχύτητα στις στροφές, είμαστε πάντα οι καλύτεροι. Δυστυχώς δεν έχουμε την ισχύ που χρειαζόμαστε.
Όταν σου λείπουν 75 άλογα, στην πραγματικότητα δεν έχει μεγάλη σημασία τι άλλο έχεις. Τι μπορείς να κάνεις; Τίποτα.
Ο Horner επανέλαβε τη διαφωνία του με τους περιορισμούς που έχουν τεθεί στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος. Βέβαια όπως έχουμε αναφέρει ξανά, το πάγωμα αυτό είναι μερικό: οι κατασκευαστές έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν περίπου το 50% των κινητήριων συνόλων. (διαβάστε σχετικά εδώ)
Ελπίζω ότι η Renault θα είναι σε θέση να κλείσει την ψαλίδα στο μέλλον, αλλά δεν είναι εύκολο.
Επειδή αν παγώνεις μια νέα τεχνολογία τόσο νωρίς, είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις όλα τα προβλήματα που έχεις.
Σε ένα πράγμα πάντως ο επικεφαλής της πρώην πρωταθλήτριας έχει δίκιο. Τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν αρκετές φορές τροποποιήσεις των τεχνικών κανονισμών που έπλητταν κυρίως τη Red Bull.
Παρόλα αυτά, θα σημειώσουμε εμείς, οι συγκεκριμένες αλλαγές είχαν τις περισσότερες φορές να κάνουν με ευρήματα που κινούνταν στο όριο της νομιμότητας και μάλλον δεν συμφωνούσαν με το πνεύμα των κανονισμών.
Στο παρελθόν, πάντα με στόχο να την Red Bull, δεν υπήρχαν αμφιβολίες προκειμένου να αλλάξουν τεχνικοί κανονισμοί όταν είχαμε διπλούς διαχύτες, blown diffusers, εύκαμπτα τμήματα,(έξυπνη) χαρτογράφηση κινητήρα.
Διαβάστε επίσης: Ιπποδύναμη και Απόδοση των κινητήρων turbo