Θυμίζοντας κάτι από Bernie Ecclestone, ο Christian Horner σχολίασε τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι αποφάσεις για το μέλλον της F1, από το Strategy Group, προς την Επιτροπή της F1, μέχρι το Παγκόσμιο Συμβούλιο.

Σύμφωνα με τον ίδιο και δηλώσεις του στο skysportsf1:

Πιστεύω ότι μια κάποια συμβολή (σ.σ. των ομάδων) είναι μια χαρά και οι ομάδες έχουν μια επένδυση στο χώρο, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μη γίνεται συζήτηση ανάμεσα στους βασικούς μετόχους και σίγουρα κάποιες ομάδες είναι μέτοχοι-κλειδιά. Το Strategy Group υποτίθεται πρέπει να κοιτάει τη μακροβιότητα της F1, αλλά αυτό τελικά στο οποίο εμπλέκεται είναι να σβήνει φωτιές της ημέρας. Αντί να βλέπουμε πώς θα είναι ένα μονοθέσιο το 2020, συνεχώς αντιμετωπίζουμε ζητήματα του σήμερα και του αύριο.

Φυσικά πρέπει να υπάρχει συνεννόηση με τις ομάδες, αλλά στο τέλος της μέρας κάποιος πρέπει να τρέχει την επιχείρηση και να πει “αυτός είναι ο δρόμος που θα πάμε” και μια δημοκρατική προσέγγιση (σ.σ. όπως μέχρι τώρα) δεν θα δουλέψει, κατά τη γνώμη μας. Πρέπει να είναι η FIA και η FOM γιατί στο τέλος της μέρας είναι η FIA και ο υπεύθυνος προώθησης του σπορ που πρέπει να καθορίζουν τι είναι το σπορ. Θα έπρεπε να πουν “αυτό είναι που θέλουν οι οπαδοί, αυτό λειτουργεί, έτσι θα ‘πρεπε να είναι η F1, αυτοί είναι οι κανόνες, αν θέλετε να μπείτε κάντε το, αν δεν θέλετε πηγαίνετε και κάντε κάτι άλλο.”

Τη στιγμή αυτή στο Strategy Group συμμετέχουν Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes και Williams, ενώ μια ακόμα θέση ομάδας καταλαμβάνεται από αυτή που έχει τερματίσει ψηλότερα από τις υπόλοιπες στη βαθμολογία. Οι εισηγήσεις του Strategy Group δεν είναι δεσμευτικές για το σπορ και πρέπει να περάσουν στην τελική τους μορφή από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (World Motorsport Council) ώστε να επικυρωθούν. Πρόσφατα, το Συμβούλιο έδωσε στον Bernie Ecclestone και τον Jean Todt τη δυνατότητα να φέρουν οι ίδιοι προτάσεις για ελαστικά, κινητήρες και μείωση κόστους (δείτε πάλι εδώ), σε μια κίνηση που έχει σημεία επαφής με τη φιλοσοφία που περιγράφει ο Horner.