Μετά την απογοητευτική πρώτη επίσημη εμφάνιση του πακέτου McLaren-Honda οι Ιάπωνες έσπευσαν να εξηγήσουν την προσέγγισή τους και δηλώνουν ότι προτεραιότητά τους είναι η “επιβίωση” του κινητήρα.

Το αφεντικό της Honda, Yasuhisa Arai, μίλησε για τα προβλήματα νεότητας και το πως αποφάσισε η εταιρεία να προσεγγίσει τη χρονιά σε αυτή τη φάση:

Έχουμε κάνει πολλή και σκληρή δουλειά και είμαστε πια εδώ στη Μελβούρνη. Στη Βαρκελώνη περίμενα μια καλή θέση για εμάς στην Αυστραλία, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία για το τρέξιμο σε υψηλές θερμοκρασίες. Δεν μπορούμε να χάσουμε κινητήρα στον πρώτο αγώνα, οπότε έχουμε κινηθεί πολύ συντηρητικά το Σαββατοκύριακο και γι αυτό είμαστε κάτω σε ισχύ με τη μονάδα MGU-K και τον ίδιο τον κινητήρα.

Την Παρασκευή, στο στρατόπεδο της Red Bull υπήρχαν έντονες διαμαρτυρίες για τη Renault, αφού ο κινητήρας του Ricciardo έσπασε σε μίολις 50 χιλιόμετρα ζωής (διαβάστε πάλι της δηλώσεις του εξοργισμένου Helmut Marko εδώ). Με τους νέους περιορισμούς για τη χρήση κινητήρων και ανταλλακτικών εξαρτημάτων ανά οδηγό τη σεζόν, το ξεκίνημα χωρίς απώλειες είναι εξαιρετικά σημαντικό. Στην περίπτωση της McLaren δεν ήταν σαφές ποιος ευθυνόταν για τη χαμηλή απόδοση των μονοθεσίων στα χέρια των Button και Magnussen, όμως -όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του Arai- η ίδια η Honda έδειξε να αναλαμβάνει από νωρίς μεγάλο μερίδιο ευθύνης.