idea-5

icon-6 Η Force India άλλαξε από τώρα τους καθρέφτες της, υπακούοντας στις οδηγίες της FIA που απαγόρευσε καθρέφτες με βάση πάνω από τα πλαϊνά airbox. Μέχρι τη Βαρκελώνη πρέπει να τους αλλάξουν και οι Red Bull, Ferrari, Williams, Sauber και HRT.

icon-color-blue Ο Michael Schumacher έμαθε μετά από τα δοκιμαστικά ότι ο Rosberg χρησιμοποίησε επίσης το δοκιμαστικό f-duct και προβληματίστηκε περισσότερο για την απόδοσή του.

icon-2 Ο Michael Schumacher έχει διαφορετική επιλογή από τον Nico Rosberg για την πίσω αεροτομή. Λόγω parc ferme, θα συνεχίσουν και οι δύο χωρίς αλλαγές.

icon-18 O Chandhok πήρε ποινή 5 θέσεων για τον αγώνα, αφού βρέθηκε σπασμένη μια σφραγίδα στο κιβώτιο μετά τις ελεύθερες δοκιμές. Οποιαδήποτε αλλαγή τμήματος κιβωτίου που επιτρέπεται από τους κανονισμούς πρέπει να γίνεται παρουσία κάποιου επίσημου παρατηρητή, κάτι που δεν έκανε η HRT.

icon-7 Παράπονα για προβλήματα με το κιβώτιο είχε ο Jenson Button στα δοκιμαστικά. Η ομάδα πιστεύει ότι αφορά μόνο τους γύρους εξόδου και εισόδου των pits που ο ρυθμός είναι αργός.

icon-1 O Alonso έδειξε να χάνει πολύ χρόνο στη στροφή 13, πριν τη μεγάλη πίσω ευθεία. Δε θα βοηθήσει αυτό στα δοκιμαστικά, ούτε στον αγώνα, παρά το κέρδος στην τελική που ακολουθεί…

icon-16 H Ferrari στo Practice 2 χρησιμοποίησε F-Duct στο μονοθέσιο του Alonso. 311 km/h τελική ταχύτητα για τον Ισπανό, 312 km/h για τον Hamilton που είναι στην κορυφή του σχετικού πίνακα.

icon-color-orange Στο Practice 2 ο Michael Schumacher έδειξε να έχει σοβαρά προβλήματα με το στήσιμο του μονοθεσίου του, παρά τους σχετικά ανταγωνιστικούς χρόνους (εκτίμησή μας από onboard πλάνα).

icon-2 Μία ανωμαλία του οδοστρώματος προκαλεί προβλήματα στα φρένα της πρώτης στροφής. Έσπασε μια εμπρός πτέρυγα της Virgin και ένα κομμάτι από τη Lotus.

icon-12 Αστοχία ενός νέου κομματιού για τη σύνδεση του εμπρός δεξιά τροχού είναι η αιτία για το ατύχημα του Buemi. Επακόλουθα έσπασε και το αριστερό τμήμα λόγω φορτίσεων στα φρένα.

icon-8 Για εξαιρετικά χαμηλή πρόσφυση διαμαρτύρονται οι οδηγοί… Κρύο και αχρησιμοποίητη πίστα?

icon-15 Ο Bruno Senna θα αλλάξει κινητήρα μετά τις ελεύθερες δοκιμές στην Κίνα…

icon-2 Στη Ferrari υποστηρίζουν πως ο κινητήρας του Alonso αστόχησε λόγω του τρόπου που αναγκάστηκε να κατεβάζει ταχύτητες ο οδηγός εξαιτίας του προβλήματος του κιβωτίου… Ο λόγος αστοχίας δε σχετίζεται με αυτόν της Sauber, με κινητήρα Ferrari

icon-3 Αρκετό κρύο δηλώνουν πως αισθάνονται όσοι καταφθάνουν στην Κίνα… Αντίθετο σκηνικό με τη Μαλαισία!

icon-1 Η Ferrari θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες του Bahrain στο Grand Prix της Κίνας

icon-6 Ο Button έτρεξε 2.5 ώρες, κολύμπησε 6.3 χιλιόμετρα κι έκανε λίγο ποδήλατο σαν προετοιμασία…

icon-5 Η Renault θα φέρει μια νέα εξέλιξη του πατώματος και μια εναλλακτική εμπρός αεροτομή για την Κίνα