Πριν από μερικές ημέρες έγινε γνωστό πως η επικοινωνία μεταξύ οδηγού και ομάδας κατά τη διάρκεια του αγώνα θα περιοριστεί σημαντικά.

Πλέον ο οδηγός δε θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει κάποια δεδομένα στα οποία προηγουμένως είχε πρόσβαση μέσω της επικοινωνίας με το μηχανικό του.

Μερικά από αυτά τα δεδομένα αφορούν τομείς ζωτικής σημασίας, όπως η οικονομία καυσίμου και οι ρυθμίσεις σε κιβώτιο, διαφορικό, κατανομή πέδησης, κτλ. Πλέον ο οδηγός καλείται όχι μόνο να λαμβάνει περισσότερες πρωτοβουλίες, αλλά και να έχει αυξημένη αντίληψη σχετικά με την κατάσταση του μονοθεσίου του και την εξέλιξη του αγώνα.

Ο Lewis Hamilton παρομοιάζει αυτήν τη νέα τροπή με τους αγώνες kart, στους οποίους ο οδηγός δεν έχει καμία εξωτερική βοήθεια. Επίσης, πιστεύει πως αυτό είναι κάτι που θα αποτελέσει πρόκληση για όλους:

Μου αρέσει, νιώθω πως γυρνάω πίσω στις μέρες που έκανα kart. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορείς να καταλάβεις τι κάνει ο οδηγός που βρίσκεται πίσω ή μπροστά σου είναι να τον παρακολουθείς, όχι να στο λέει κάποιος άλλος.

Όσον αφορά το να μοιράζεται (να λέει δηλαδή στον ασύρματο) κάποιος τις ρυθμίσεις που έχει στο τιμόνι, στα φρένα ή για το στρίψιμο, είμαι χαρούμενος που αυτό δε θα γίνεται πια. Ανυπομονώ να το δω.

Είναι σαν να μας βάζουν να κάνουμε περισσότερα πράγματα ταυτόχρονα, και ήδη κάνουμε πολλά. Όταν μου είπαν τη Δευτέρα ότι αυτό πρέπει να γίνει, σκέφτηκα «Ωραία, πως μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε;».

Όλη η εμπειρία που έχω αποκτήσει στα χρόνια που αγωνίζομαι, όλα αυτά που πρέπει να κάνεις στο γύρο σχηματισμού έτσι ώστε να κάνεις καλή εκκίνηση – οι σωστές ρυθμίσεις στην κατανομή των φρένων, η σωστή χαρτογράφηση στον κινητήρα, κτλ.

Το να θυμάσαι τα παραπάνω χωρίς να στα λέει κάποιος θα είναι δύσκολο, συν όλα όσα μπορούν να συμβούν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Είμαι όμως ενθουσιασμένος, και περιμένω να δω πως θα το αντιμετωπίσουμε.