Η αυλαία του Gymkhana Grid 2016 στον Μαραθώνα άνοιξε με την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου. Στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα βρέθηκαν media απ’ όλον τον πλανήτη, γεγονός που μαρτυράει τη σημασία αυτού του event. Ενώπιον των δημοσιογράφων  παρουσιάστηκαν οι Ken Block, Petter Solberg, Luke Woodham, Dmitri Sribnyj, Reinis Nitiss και Γιάννης Άκρατος.

Πρώτος πήρε τον λόγο, όπως αναμενόταν, ο Ken Block ο οποίος έκανε γνωστή την πορεία του Gymkhana μέσα από το ίντερνετ και από τις διοργνανώσεις του.

Το Gymkhana δεν ξεκίνησε από το ίντερνετ αλλά έκανα παρόμοιες διοργανώσεις στη Καλιφόρνια απ΄ όπου κατάγομαι. Στη πραγματικότητα το Youtube έκανε το Gymkhana πιο γνωστό στο κόσμο. Έτσι ταξίδεψε και σε άλλες χώρες, έφερε συμμετοχές παραπάνω οδηγών. Είναι διασκεδαστικό για τους θεατές και αρκετά ανταγωνιστικό για εμάς.

Στην συνέχεια το μικρόφωνο δόθηκε στον παγκόσμιο πρωταθλητή του WRC και WRX και νεοφώτιστο στη διοργάνωση, Petter Solberg.

Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στο Gymkhana και αισθάνομαι υπέροχα. Έτρεξα σήμερα το πρωί και ήταν αρκετά διασκεδαστικό. Είπα στον Ken ότι η συμμετοχή νέων οδηγών σε αυτόν τον «παιχνιδότοπο» είναι πολύ σημαντική, αφού υπάρχουν πολλές συνισταμένες τις οποίες πρέπει να υπολογίσεις. Είναι υπέροχα εδώ στην Ελλάδα, έχω πολλές αναμνήσεις, για την ακρίβεια το πρώτο μου βάθρο στο Rally ήταν εδώ. Το event είναι αρκετά οργανωμένο και περιμένουμε να περάσουμε καλά.

Ο Luke Woodham, ο δύο φορές πρωταθλητής του Gymkhana Grid και διεκδικητής του τίτλου στάθηκε στις δηλώσεις του στην δυσκολία μίας τέτοιας διοργάνωσης, καθώς συνδυάζει γνωρίσματα από πολλά αθλήματα του μηχανοκίνητου με κύριο παράγοντα την ακρίβεια, ενώ τόνισε ότι θα προσπαθήσει να ακολουθήσει τους Solberg και Block. Βασικός, όμως,  αντίπαλος γι΄ αυτόν δεν υπάρχει, αφού ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και ρυθμίσεις θα χρειαστούν να γίνουν στο αυτοκίνητο ανάλογα τις καταστάσεις.

Ο Έλληνας πρωταθλητής, Γιάννης Άκρατος, αναφέρθηκε στην ευκαιρία που του δίνεται  να διαγωνισθεί απέναντι σε μεγάλα ονόματα, όπως και στην ευκαιρία που παρουσιάζεται μέσα από το Gymkhana να αναπτυχθεί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στη χώρα μας.

Είμαι ευγνώμων που έχουμε τα παιδιά εδώ στην Ελλάδα γι’ αυτό το μεγάλο event και θα έχω την ευκαιρία να βρεθώ μαζί τους στη πίστα. Χαίρομαι που τους έχουμε εδώ πέρα, είναι η μόνη διοργάνωση που μπορούμε να οργανώσουμε μετά το Ράλλι Ακρόπολις με τόσο μεγάλα ονόματα. Είναι μεγάλοι αθλητές ξέρουν πώς να το παρουσιάσουν, οι Έλληνες αγαπάνε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και μπορεί το άθλημα να πάει πιο μπροστά.

Ο Dmitri Sribnyj έκανε γνωστές τις διαφορές της φετινής πίστας σε σχέση με τη περσινή τονίζοντας ότι η διαδρομή δεν βασίζεται τόσο στην τεχνική σε σύγκριση με πέρσι εξαιτίας των μεγάλων ευθειών που διαθέτει. Ερωτηθείς για το σετάρισμα του αυτοκινήτου του, υπογράμμισε ότι αλλαγές δεν έχουν γίνει.

Τέλος, ο Reinis Nitis, ο οποίος έχασε το Gymkhana Grid του 2015, στάθηκε και εκείνος στις περισσότερες ευθείες της φετινής διαδρομής, ενώ αστειευόμενος δήλωσε ότι είναι μεγαλύτερος κατά 2 χρόνια από το τελευταίο του Gymkhana, κάτι που είναι κακό, όμως θα παλέψει για το καλύτερο.