Με ανοιχτά χαρτιά μίλησε σε συνέντευξή του στο BBC ο Romain Grosjean για την πρόσφατη συμφωνία του με την νέα ομάδα της Haas για το 2016. O εικοσιεννιάχρονος Γάλλος οδηγός αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από τη Lotus, με την οποία ευτύχισε να πανηγυρίσει 10 βάθρα σε 71 αγώνες, αλλά όχι ακόμα την παρθενική του νίκη.

Η αμερικανικών συμφερόντων Haas θα έχει άμεση συνεργασία με τη Ferrari, η οποία θα της παρέχει και τις μονάδες ισχύος της. Ωστόσο, όντας μια ομάδα που στήνεται από την αρχή είναι πιθανό να παρουσιάσει τα αναμενόμενα προβλήματα νεότητας που αντιμετώπισαν όλες οι νέες ομάδες που δοκίμασαν την τύχη τους στην Formula 1.
Ιδιαίτερο βάρος στην απόφαση του Grosjean να αφήσει τη Lotus για τη νεοσύστατη Haas φαίνεται ότι έπαιξε η συνεργασία της με την Ιταλική ομάδα:

Το γεγονός ότι η Haas είναι κοντά στη Ferrari το έκανε πολύ ελκυστικό. Όχι γιατί σκέφτομαι τη Ferrari σε ένα, δύο ή τρία χρόνια, αλλά γιατί σίγουρα με φέρνει πιο κοντά. Θα παρακολουθούν το τι κάνουμε. Όσο καλύτερη δουλειά κάνω, τόσο καλύτερες πιθανότητες θα έχω να οδηγήσω για τη Ferrari μια μέρα.


Ο Γάλλος οδηγός αποκάλυψε ότι αρχικά ήθελε να μείνει στη Lotus η οποία εξαγοράστηκε από τη Renault:

Ήμουν ο πρώτος που ήθελε να είναι κομμάτι του σχεδίου της Renault. Αν είχαν έρθει νωρίτερα θα έμενα, αλλά μετά συναντήθηκα με τη Haas και με προσέγγισαν με έναν δελεαστικό τρόπο.

Αναμένεται η ανακοίνωση του δεύτερου πιλότου της Haas, με επικρατέστερο υποψήφιο τον γνώριμο Μεξικανό πρώην οδηγό της Sauber Esteban Gutierrez, ο οποίος φέτος είναι δοκιμαστής και εφεδρικός οδηγός της Ferrari.