[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Lap Record

YEARDRIVERTEAMTIME
2014Valtteri BottasWilliams1:40.896

Pevious Winners

YEARDRIVERTEAMLAPSTIME
2014Lewis HamiltonMercedes AMG Petronas531:31:50.744

Previous Poles

YEARDRIVERTEAMTIME
2014Lewis HamiltonMercedes AMG Petronas1:38.513

Previous Fastest Laps

YEARDRIVERTEAMLAPTIME
2014Valtteri BottasWilliams531:40.896
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_single_image img_link_target=”_self” image=”5241″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_button title=”Download Circuit Map” target=”_blank” color=”btn-info” icon=”wpb_document_pdf” size=”wpb_regularsize” href=”http://www.fia.com/sites/default/files/championship/documents/16-russia-circuit-print.pdf”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Προεπισκόπηση της πίστας

Η πίστα περνά μέσα από την περιοχή των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, οι οποίες αναπτύχθηκαν για χάρη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2014, δίπλα στη Μαύρη Θάλασσα.

Πρόκειται για ένα μείγμα κανονικής πίστας και δημόσιων δρόμων, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τη σειρά των Στροφών 2-3-4-5, που ορίζουν σχεδόν ημικύκλιο, γύρω από την πλατεία απονομής των μεταλλίων.

Ο αγώνας γίνεται με τις ευλογίες του ίδιου του Vladimir Putin, που παρευρέθηκε στην υπογραφή της συμφωνίας. Ρωσικά κεφάλαια έχουν εισχωρήσει για τα καλά στην F1 και σίγουρα το επόμενο βήμα που επιδιώκεται είναι μεγαλύτερη παρουσία στο grid, στο πρόσωπο κάποιου οδηγού.

Οδήγηση – Σχεδίαση

5853 μέτρα δεξιόστροφης πίστας, με 18 στροφές.

O γύρος στο Sochi Autodrom ξεκινά με μία πολύ γρήγορη δεξιά στροφή, που περνιέται με τέρμα γκάζι. Στη στροφή 2, που είναι και πάλι δεξιά, οι οδηγοί φρενάρουν δυνατά, κατεβάζοντας σε πρώτη ή δεύτερη σχέση στο κιβώτιο. Η έξοδος είναι σημαντική, καθώς ακολουθεί μία μεγάλη αριστερή στροφή και στο τέλος της οι οδηγοί θα φρενάρουν για τη στροφή 5, που είναι δύσκολη λόγω της αλλαγής κατεύθυνσης του μονοθεσίου. Μικρή ευθεία, και άλλη μία αργή δεξιά στροφή, η 6, ακολουθεί. Η στροφή 7 είναι εύκολα flat out, και αμέσως ακολουθεί η 8, που αναμένεται να δυσκολέψει τους οδηγούς, καθώς τα μονοθέσια είναι ήδη φορτισμένα πλευρικά από την 7 και καλούνται να τσιμπήσουν τα φρένα.

Η αριστερή στροφή 9 ακολουθεί, που είναι αριστερή και μεσαίας ταχύτητας, με τους οδηγούς να πρέπει να “μαζευτούν” βγαίνοντας λόγω ενός σπασίματος που κάνει προς το τέλος της. Η 10 είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ακολουθεί ένα γρήγορο κομμάτι. Η στροφή 11 είναι ανοιχτή καμπή με τέρμα το γκάζι. Η στροφή 12 είναι επίσης ανοιχτή, αλλά σχεδόν πριν… τελειώσει οι οδηγοί φρενάρουν για τη 13, που είναι άλλη μία κλειστή δεξιά στροφή. Θυσιάζεται λίγη από τη φόρα στην έξοδο, για να αξιοποιηθεί η τελική από πριν, όμως αμέσως πρέπει να μπουν δυναμικά στη 14, γρήγορη στροφή με άφημα του γκαζιού.

Και μπαίνουμε στις τελευταίες και αργές στροφές, κατά τις οποίες οι οδηγοί ίσως πέφτουν στη 2η (ή και 1η;) σχέση στο κιβώτιο. Η πρώτη από αυτές έρχεται αμέσως μετά την 14, και είναι αριστερή, δημιουργώντας πρακτικά ένα chicane με στροφές ορθής γωνίας με την δεξιά 15. Σχεδόν ενιαία θα οδηγούνται οι δυο τελευταίες δεξιές, με απαραίτητη μία καλή έξοδο ώστε να ολοκληρωθεί δυναμικά ο γύρος και να ξεκινήσει καλά ο επόμενος.

Απαιτήσεις Οδηγού – Μονοθεσίου

Η πίστα είναι αρκετά απαιτητική σε κινητήρες, φρένα και μηχανική πρόσφυση και ίσως η κοντινότερη με την οποία μπορεί να συγκριθεί είναι αυτή της Σιγκαπούρης.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]