[vc_row][vc_column][vc_column_text]Επίδειξη δύναμης το Σαββατοκύριακο της Monza από τον Lewis Hamilton, που δεν άφησε κανέναν και τίποτα να τον κουνήσει από την πρώτη θέση. Ικανοποιημένη, σχετικά, και η Ferrari, με τη 2η θέση του Seb, ενώ και η Williams θα πρέπει να χαίρεται με την 3η θέση του Massa.
Από νωρίς είχαμε ανακατατάξεις και απρόοπτα στη Monza, αφού ο Raikkonen έκανε πολύ κακή εκκίνηση κι έπεσε στις τελευταίες θέσεις, ενώ και ο Nico Rosberg έχασε έδαφος και δεν κατάφερε να απειλήσει για τις πρώτες θέσεις. Η πρώτη επίθεση του Vettel στον Hamilton δεν πέτυχε και στη συνέχεια ο Lewis απομακρύνθηκε με σχετική άνεση. Grosjean και Maldonado, μετά από επαφές στην εκκίνηση, εγκατέλειψαν από νωρίς, σε μια πολύ κακή μέρα για τη Lotus. Στον 15ο γύρο ο Kimi είχε καταφέρει να ανέβει ήδη στην 9η θέση, με σειρά προσπερασμάτων, ενώ ο Rosberg πάλευε με τις Williams για την 4η θέση, έχοντας να αντιμετωπίσει κι ένα πρόβλημα υπερθέρμανσης των φρένων.
Ο Rosberg μπήκε για την πρώτη του στάση στα pits στον 19ο γύρο και αμέσως μετά ακολούθησε ο Massa, ακολουθώντας τις προβλέψεις της Pirelli για τη στρατηγική 2 στάσεων. Ο Nico κέρδισε αυτή τη μάχη, περνώντας μπροστά από τον Βραζιλιάνο μετά τα pits. Η καθυστέρηση εισόδου του Bottas, αναμενόμενα, οδήγησαν σε απώλεια της θέσης του από τους Rosberg και Massa, με την ομάδα μάλλον να ελπίζει σε καλύτερη κατάσταση των ελαστικών και αντεπίθεση προς το τέλος του τρεξίματος με αυτή τη γόμα.
Ο Vettel επέλεξε να μπει για τη μεσαία γόμα στον 25ο γύρο κι ένα γύρο αργότερα έκανε τη δική του στάση ο Hamilton. Ο Raikkonen δεν είχε αλλάξει ακόμα τα ελαστικά του και βρισκόταν πίσω τους, στην 3η θέση. Μετά τη δική του στάση, πλέον στον γύρο 30 (και ανοίγοντας προοπτικές για εναλλακτική στρατηγική) ο Φιλανδός έπεσε πίσω στην 10η θέση.
Επιπλέον δράμα είχε η Monza για τον Rosberg, που αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη μετά από μηχανική βλάβη στον 51ο γύρο! Πλέον το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στον τελευταίο γύρο στη μάχη μεταξύ των δύο Williams, με τον Massa να αμύνεται με πάθος απέναντι στον φιλόδοξο Bottas, όμως τελικά την 3η θέση κατέκτησε ο Βραζιλιάνος. Ενθουσιασμός στις κόκκινες κερκίδες, με τον Vettel να κατακτά τη 2η θέση!
Με την εγκατάλειψη του Rosberg ο Lewis απομακρύνεται κι άλλο στη βαθμολογία. Η Ferrari δεν κατάφερε να κάνει την μεγάλη έκπληξη μέσα στο σπίτι της, αφού και ο Raikkonen έμεινε εκτός βάθρου (5ος), αν και η 2η θέση του Seb ήταν επίσης μεγάλη επιτυχία. Perez, Hulkenberg, Ricciardo, Ericsson και Kvyat συμπλήρωσαν τη 10άδα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”24067″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]
Υπό διερεύνηση η Mercedes για χαμηλές πιέσεις στα ελαστικά!
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
Μείνετε συντονισμένοι στο F1 GRIP, στις σελίδες του στο facebook, twitter, instagram, Google+ και youtube για συνεχή ενημέρωση και σχόλια.[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”21374″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]
F1 2015 | Βαθμολογίες οδηγών και ομάδων
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]
Θ | Οδηγός | Ομάδα | - | Β |
---|---|---|---|---|
1 | LEWIS HAMILTON | MERCEDES | 1:18:00.688 | 25 |
2 | SEBASTIAN VETTEL | FERRARI | +25.042s | 18 |
3 | FELIPE MASSA | WILLIAMS | +47.635s | 15 |
4 | VALTTERI BOTTAS | WILLIAMS | +47.996s | 12 |
5 | KIMI RÄIKKÖNEN | FERRARI | +68.860s | 10 |
6 | SERGIO PEREZ | FORCE INDIA | +72.783s | 8 |
7 | NICO HULKENBERG | FORCE INDIA | +1 lap | 6 |
8 | DANIEL RICCIARDO | RED BULL RACING | +1 lap | 4 |
9 | MARCUS ERICSSON | SAUBER | +1 lap | 2 |
10 | DANIIL KVYAT | RED BULL RACING | +1 lap | 1 |
11 | CARLOS SAINZ | TORO ROSSO | +1 lap | 0 |
12 | MAX VERSTAPPEN | TORO ROSSO | +1 lap | 0 |
13 | FELIPE NASR | SAUBER | +1 lap | 0 |
14 | JENSON BUTTON | MCLAREN | +1 lap | 0 |
15 | WILL STEVENS | MARUSSIA | +2 laps | 0 |
16 | ROBERTO MERHI | MARUSSIA | +2 laps | 0 |
17 | NICO ROSBERG | MERCEDES | DNF | 0 |
18 | FERNANDO ALONSO | MCLAREN | DNF | 0 |
NC | ROMAIN GROSJEAN | LOTUS | DNF | 0 |
NC | PASTOR MALDONADO | LOTUS | DNF | 0 |
one Responses
xristos
06/09/2015, 15:56:00
Παιζει να ακυρωθει ο Χαμιλτον μετα το θεμα με την πιεση στα ελαστικα του?
Comments are closed.