Σε μία αρκετά ιδιαίτερη διαδικασία των FP2 με πλήθος εξόδων και σημαίας, o Verstappen ήταν ο πιο γρήγορος και στις μεσημεριανές δοκιμές στο Baku, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο (1.43.362) με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Πιο πίσω του κατατάχθηκαν ο Bottas με χρόνο 1.43.362 και η έτερη Red Bull του Daniel Ricciardo με το οριακό συγκριτικά με τον Φινλανδό, 1.43.473.
Από την αρχή, η διαδικασία δεν φάνηκε ότι θα κυλήσει ομαλά. Ο Max Verstappen ξεκινώντας με μαλακά ελαστικά έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με τις θέσεις κάτω από αυτόν να εναλλάσονται συνεχώς μεταξύ των δύο Ferrari, του Bottas και του Ricciardo. Οι περισσότεροι οδηγοί αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα, αφού δεν κατάφερναν να συγκρατήσουν τα μονοθέσια τους εντός των ορίων της πίστας, χάνοντας αρκετά φρεναρίσματα. Το πιο δύσκολο σημείο αποδείχθηκε για ακόμη μια φορά, η στροφή 8, στην στενή είσοδο του κάστρου, όπου οι περισσότεροι οδηγοί είχαν κάποια έξοδο. Αποκορύφωμα ήταν η σύγκρουση του Jolyon Palmer στις μπαριέρες προκαλώντας ολιγόλεπτη διακοπή, εξαιτίας ισχύος κόκκινης σημαίας.
Λίγο πριν εμφανιστεί η κόκκινη σημαία, ήδη, οι πρώτοι οδηγοί άρχιζαν να δοκιμάζουν την πολύ μαλακή γόμα, ψάχνοντας πιο γρήγορους γύρους και φυσικά την απαραίτητη πρόσφυση, για να κρατηθούν μέσα στην πίστα. Ταχύτερος και με τα πολύ μαλάκα ελαστικά ήταν ο Verstappen γράφοντας τον χρόνο που του έδωσε την πρώτη θεση των FP2 (1.43.362). Πρόβλημα στον κινητήρα αντιμετώπισε, γι’ ακόμη μία φορά, ο Fernando Alonso, που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Δεδομένου, ότι εκείνος και ο Vandoorne έχουν ποινές για αλλαγή εξαρτημάτων στην μονάδα ισχύος, ο καθένας καταλαβαίνει πως τα πράγματα χειροτερεύουν περισσότερο αυτό το Σαββατοκύριακο για την ομάδα του Woking. Δουλειά το διήμερο θα έχει και ο Lewis Hamilton που δεν κατόρθωσε σε καμία περίπτωση να πίασει την απόδοση της πρώτης 5αδας, χωρίς να σημαίνει ότι και ο άλλος διεκδικητής του τίτλου, ο Vettel, μπορεί να είναι χαρούμενος με τον χρόνο του (1.43.615). Από την άλλη, οι team-mate τους κατάφεραν να βρεθούν μέσα στην 4αδα, με τον Bottas, βέβαια, να είναι μόλις ένα δέκατο πιο αργός από τον πρωτοπόρο. Η εικόνα, επιπλέον, του Ricciardo, δίνει ελπίδες στην Red Bull, διότι, εκτός από τον Verstappen, έχουν ακόμη έναν οδηγό, ο οποίος φαίνεται να βολεύεται στο συγκεκριμένο circuit.
Τέλος, η τρελή αυτή διαδικασία με το πλήθος των κίτρινων σημαιών, έληξε με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο, όταν ο Verstappen μπλόκαρε τα φρένα του στην 1η στροφή και κατέληξε με ένα μικρό τετακέ στις μπαριέρες. Αναμένουμε την αυριανή μέρα, προκειμένου να φανεί ξεκάθαρα ποιος έχει το προβάδισμα. Η σημερινή, πάντως, ανήκει αποκλειστικά στον Ολλανδό…και στις κίτρινες σημαίες.
POS | DRIVER | CAR | TIME | GAP | LAPS |
1 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m43.362s | - | 36 |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m43.462s | 0.100s | 32 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m43.473s | 0.111s | 34 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m43.489s | 0.127s | 35 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m43.615s | 0.253s | 35 |
6 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m44.113s | 0.751s | 27 |
7 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m44.306s | 0.944s | 34 |
8 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Renault | 1m44.321s | 0.959s | 27 |
9 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m44.484s | 1.122s | 37 |
10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m44.525s | 1.163s | 23 |
11 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m44.609s | 1.247s | 33 |
12 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m45.515s | 2.153s | 15 |
13 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m45.733s | 2.371s | 34 |
14 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m45.831s | 2.469s | 33 |
15 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m46.003s | 2.641s | 29 |
16 | Jolyon Palmer | Renault | 1m46.061s | 2.699s | 17 |
17 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m46.174s | 2.812s | 28 |
18 | Pascal Wehrlein | Sauber/Ferrari | 1m47.150s | 3.788s | 25 |
19 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m47.347s | 3.985s | 25 |
20 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m47.722s | 4.360s | 22 |