GP2 Ουγγαρία (Hungaroring) 2013 | Και το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά

Πλησιάζοντας στο τέλος του πρωταθλήματος, ο Coletti έχει προβλήματα.

Kατατακτήριες δοκιμές

Πολλές ήταν για έναν ακόμη αγώνα οι ανακατατάξεις, με τη μεγάλη είδηση να έρχεται πριν τον αγώνα, αφού ο Robin Frijns θα αντικαθιστούταν στην Hilmer από τον Quaife-Hobbs. Ο Tom Dillmann πήρε την πρώτη του pole position, 77 χιλιοστά μπροστά από τον teammate του, Sam Bird. Ο Βρετανός ωστόσο ξεκίνησε πέμπτος, μετά από ποινή για εμπόδιση άλλου μονοθεσίου, λίγη ώρα μετά το τέλος των κατατακτήριων. Ο Fabio Leimer ήταν τρίτος, με τον Felipe Nasr να κατατάγεται τέταρτος, βλέποντας τον αγώνα ως μια μεγάλη ευκαιρία για να μειώσει τη διαφορά του από τον Coletti που κατατάχθηκε 18ος. Ericsson, Richelmi, Palmer και Haryanto συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα.

Πρώτος αγώνας

Με τον poleman Tom Dillmann να κάνει κακή εκκίνηση και να πέφτει αρκετές θέσεις, ο Felipe Nasr πήρε την πρώτη θέση μπροστά από τους Leimer, Εricsson και Richelmi, πριν ο Jolyon Palmer περάσει και τους δύο οδηγούς της DAMS, ξεκινώντας από την έβδομη θέση με τη μέση γόμα. Καθώς οι υπόλοιποι έμπαιναν για pitstop, ο Palmer με επιθετική αλλά καθαρή οδήγηση κατάφερε να πάρει αρκετά μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο πλέον Ericsson. Στο τέλος όχι μόνο πήρε τη νίκη αλλά έκανε και μεγάλη διαφορά. Δεύτερος τερμάτισε υπό την πίεση του Nasr, ήταν ο Ericsson, με Leimer και Richelmi να ακολουθούν. Berthon, Evans και Trummer θα ξεκινήσουν στις τρεις πρώτες θέσεις στον δεύτερο αγώνα. Calado και Bird έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Όσο για τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές; O Stefano Coletti μετά από επαφή στην εκκίνηση τερμάτισε 16ος, ενώ ο πρώτος στη εκκίνηση, Dillmann τερμάτισε 20ος μετά από επαφή με τον Johnny Cecotto.

Δεύτερος αγώνας

Στην εκκίνηση είχαμε ατύχημα με τους Canamasas, Quaife-Hobbs και De Jong. Όμως, μπροστά, ο Berthon κράτησε την πρωτοπορία ακολουθούμενος από τους Evans, Leimer και Ericsson. Mετά το αυτοκίνητο ασφαλείας οι διαφορές μεγάλωσαν και με εξαίρεση κάποια συμβάντα που είχαν ως αποτέλεσμα κάποιες σπασμένες αεροτομές και κλαταρισμένα ελαστικά ιδιαίτερη δράση δεν υπήρξε. Προς το τέλος του αγώνα, ο Evans άρχισε να μειώνει τη διαφορά, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Fabio Leimer, μπροστά από τους Ericsson, Nasr, CaladoTrummer και Βird.

Bαθμολογία

Pos. Driver Points
1. mc Stefano ColettiRapax 135
2. br Felipe NasrCarlin 129
3. ch Fabio LeimerRacing Engin. 110
4. uk Sam BirdRussian Time 92
5. uk James CaladoLotus 90
6. uk Jolyon PalmerCarlin 64
7. uk Jon LancasterHilmer 63
8. se Marcus EricssonDAMS 63
9. mc Stephane RichelmiDAMS 57
10. nz Mitchell EvansArden 56
11. fr Tom DillmannRussian Time 47
12. nl Robin FrijnsHilmer 45
13. us Alexander RossiCaterham 32
14. ve Johnny Cecotto Jr.Arden 30
15. it Kevin CecconTrident 28
16. uk Adrian Quaife-HobbsHilmer 23
17. co Julián LealRacing Engin. 22
18. id Rio HaryantoAddax 20
19. fr Nathanael BerthonTrident 19
20. ch Simon TrummerRapax 18
21. at Rene BinderLazarus 11
22. de Daniel AbtLotus 3
23. us Conor DalyHilmer 2
24. nl Daniel de JongMP Motorsport 1
25. us Jake RosenzweigAddax 0
26. it Kevin GiovesiLazarus 0
27. es Sergio CanamasasCaterham 0
28. es Dani ClosMP Motorsport 0
29. no Pal VarhaugHilmer 0
30. it Vittorio GhirelliLazarus 0
31. it Fabrizio CrestaniLazarus 0
32. pt Ricardo TeixeiraTrident 0
33. cn Qing Hua MaCaterham 0