Οι King, Nato, Rowland, Eriksson, Ghiotto, Marciello, Gelael και Evans ξεκίνησαν στις πρώτες θέσεις, με τους πρώτους τρεις γύρους να γίνονται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο αγώνας άρχισε χωρίς ανακατατάξεις, αλλά σε λίγο είχαμε πάλι διακοπή, λόγω σύγκρουσης του Pic με τον Gelael. Στην επανεκκίνηση, ένα γύρο αργότερα, ο Nato έχασε γρήγορα θέσεις από τους Rowland, Marciello και Ghiotto. Κανένας όμως δεν απείλησε τον Jordan King, που άνοιξε μεγάλη διαφορά στην κορυφή.

O Nato συνέχισε να χάνει θέσεις και έπεσε εκτός βαθμών, τη στιγμή που ο Lynn ακολουθούσε το αντίθετο δρομολόγιο, βγαίνοντας νικητής σε μία μάχη με τους Evans, Sirotkin, Latifi και Gasly. Αργότερα έφτασε και πέρασε τον Luca Ghiotto για την τέταρτη θέση, ενώ ο teammate του έκανε λάθος, τέθηκε εκτός αγώνα και έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Σε εκείνο το σημείο αρκετοί οδηγοί επέλεξαν σλικ ελαστικά, όμως δεν εκμεταλλεύτηκαν το πλεονέκτημα που είχαν για να πάρουν βαθμούς.

Ο King δεν πτοήθηκε και άνοιξε ξανά τη διαφορά στους τελευταίους έξι γύρους για να πάρει την πρώτη του νίκη, με τους Rowland και Lynn να συμπληρώνουν ένα 100% Βρετανικό βάθρο. Ο Marciello έχασε το βάθρο στην τελευταία επανεκκίνηση και αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, με τον Giovinazzi να τερματίζει πέμπτος, έχοντας πολύ καλό ρυθμό στο τέλος του αγώνα. Sirotkin, Gasly και Evans ολοκλήρωσαν τη βαθμολογούμενη οκτάδα, μετά από ένα λάθος του Ghiotto στην τελευταία στροφή του αγώνα.