Πολύ καλές καιρικές συνθήκες επικράτησαν και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν για να κάνουν τον καθιερωμένο γύρο αναγνώρισης εκτός από τον Gutierrez που έμεινε στην πίστα και έγραψε τον πρώτο του χρονομετρημένο γύρο. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα για τις πρώτες τους προσπάθειες με την σκληρή γόμα.
Το πρώτο συμβάν που είχαμε στην πίστα ήταν η έξοδος του Marcus Ericsson. Ο Σουηδός έχασε το πίσω μέρος του μονοθέσιου του αλλά ευτυχώς χωρίς περαιτέρω ζημιές.
Έξοδο για τον Marcus Ericsson χωρίς κάποια ζημιά αλλά επέστρεψε άμεσα στα pit. #BrazilGP #F1 pic.twitter.com/Z4aMCKhEef
— F1 GRIP (@f1grip) November 11, 2016
Λίγο πριν συμπληρωθεί η μια ώρα είχαμε ένα περίεργο συμβάν ανάμεσα στον Kimi Raikkonen και τον Carlos Sainz με τους δυο οδηγούς να προκαλούν ο ένας τον άλλον με επικίνδυνη οδήγηση. Ο Kimi Raikkonen έκανε την πιο επικίνδυνη κίνηση περνώντας από δεξιά απότομα προς τα αριστερά πηγαίνοντας στα pit.
Maniobra arriesgada de Kimi sobre Sainz #FP2 #BrazilGP pic.twitter.com/ZjjdeBQq2w
— Victor F1 (@G3OF1) November 11, 2016
Μετά την αλλαγή από την μεσαία γόμα στην μαλακή είδαμε συνεχώς αλλαγές στις πρώτες θέσεις. Με τους Rosberg, Bottas, Ricciardo και Hamilton να αλλάζουν συνεχώς θέσεις στην κορυφή. Στο τέλος τελικά οι δυο Mercedes επικράτησαν σε αυτή την μονομαχία, με τον Hamilton να βρίσκεται μπροστά.
Συμπληρώνοντας τα 40 λεπτά στην διαδικασία οι ομάδες αλλάξαν το πρόγραμμα τους και επικεντρώθηκαν σε ρυθμό αγώνα. Λίγο πριν την συμπλήρωση του τελευταίου μισάωρου ο Fernando Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα στο ERS και ζητήθηκε από την ομάδα να σταματήσει το μονοθέσιο και να πηδήξει από αυτό για να μην υπάρξει κάποια ηλεκτροπληξία.
Ζήτησαν στον Alonso να σταματήσει αμέσως το μονοθέσιο και να σβήσει τον κινητήρα. #BrazilGP #F1 pic.twitter.com/d6vYlcpZzn
— F1 GRIP (@f1grip) November 11, 2016
Ο Fernando Alonso παρακολούθησε την συνέχεια της διαδικασίας από την πίστα όπως άλλωστε έκανε και πέρσι μέχρι που έπαιξε μπάλα με μια πέτρα και παρακολούθησε πίσω από φράχτη την διαδικασία, ανέλαβε και την κάμερα στην δεύτερη στροφή σε ρόλο εικονολήπτη.
Και ναι αυτός ο άνθρωπος δεν θα σταματήσει ποτέ να μας μαγεύει. Βρήκε καρέκλα και έχει πλέον ρόλο εικονολήπτη. Grande Fernando! #BrazilGP pic.twitter.com/eCIKlhnbLg
— F1 GRIP (@f1grip) November 11, 2016
Ο Daniil Kvyat έκανε σχεδόν 30 γύρους με την μαλακή γόμα αλλά μετά τον δέκατο όγδοο γύρο να χάνει την απόδοση των ελαστικών παρόλα αυτά έμεινε στην πίστα. Όλοι οι οδηγοί έκαναν προσομοίωση με μαλακή και την μεσαία γόμα.
Η διαδικασία τελείωσε με τους Hamilton, Rosberg, Bottas, Massa, Ricciardo, Verstappen, Vettel, Raikkonen, Hülkenberg και Button να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
POS | NO | DRIVER | CAR | TIME | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:12.271 | 41 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:12.301 | +0.030s | 40 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | WILLIAMS MERCEDES | 1:12.761 | +0.490s | 47 |
4 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS MERCEDES | 1:12.789 | +0.518s | 43 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | 1:12.828 | +0.557s | 43 |
6 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | 1:12.928 | +0.657s | 45 |
7 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:13.002 | +0.731s | 45 |
8 | 7 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 1:13.047 | +0.776s | 24 |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA MERCEDES | 1:13.299 | +1.028s | 42 |
10 | 22 | Jenson Button | MCLAREN HONDA | 1:13.440 | +1.169s | 19 |
11 | 14 | Fernando Alonso | MCLAREN HONDA | 1:13.572 | +1.301s | 18 |
12 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO FERRARI | 1:13.689 | +1.418s | 46 |
13 | 55 | Carlos Sainz | TORO ROSSO FERRARI | 1:13.801 | +1.530s | 47 |
14 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | 1:13.918 | +1.647s | 38 |
15 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:14.074 | +1.803s | 35 |
16 | 20 | Kevin Magnussen | RENAULT | 1:14.109 | +1.838s | 47 |
17 | 12 | Felipe Nasr | SAUBER FERRARI | 1:14.309 | +2.038s | 40 |
18 | 31 | Esteban Ocon | MRT MERCEDES | 1:14.317 | +2.046s | 46 |
19 | 30 | Jolyon Palmer | RENAULT | 1:14.436 | +2.165s | 43 |
20 | 21 | Esteban Gutierrez | HAAS FERRARI | 1:14.558 | +2.287s | 42 |
21 | 9 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | 1:14.695 | +2.424s | 21 |
22 | 94 | Pascal Wehrlein | MRT MERCEDES | 1:14.958 | +2.687s | 22 |