O προτελευταίος αγώνας της χρονιάς πραγματοποιήθηκε υπό ιδανικές συνθήκες, καθώς τα σύννεφα των προηγούμενων ημερών είχαν εξαφανιστεί.

Ο Lewis Hamilton εκκίνησε από το pit lane, επειδή ο κινητήρας στο μονοθέσιό του αλλάχτηκε. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel πέρασε το Bottas και πήρε την πρωτοπορία. Ο αγώνας όμως κράτησε μερικές στροφές, καθώς στον πρώτο γύρο βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Η αιτία ήταν δύο συμβάντα, του Magnussen με το Vandoorne και το Ricciardo και του Grosjean με τον Ocon. Μάλιστα ο Γάλλος έδειξε ότι μπορεί να παραπονιέται ότι τον χτύπησαν ακόμα και στις περιπτώσεις όπου χάνει το μονοθέσιο μόνος του. Oι Ricciardo-Grosjean μπόρεσαν να συνεχίσουν, ενώ οι υπόλοιποι εγκατέλειψαν.

Η επανεκκίνηση έγινε χωρίς προβλήματα και ο Hamilton άρχισε να ανεβαίνει θέσεις αμέσως, πραγματοποιώντας μερικά ριψοκίνδυνα προσπεράσματα. Ο Βρετανός μέσα σε 10 γύρους κατάφερε να ανεβεί στην 9η θέση. Ο Ricciardo έκανε και αυτός αντίστοιχα καλή δουλειά με τα προσπεράσματά του. Η αναρρίχηση των δύο οδηγών ήταν το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του αγώνα σε εκείνο το σημείο.

Στην πρωτοπορία οι Vettel, Bottas, Raikkonen και Verstappen διατηρούσαν απόσταση ασφαλείας μεταξύ του, με τον οδηγό της Red Bull να ενημέρωνει τον ομάδα του ότι ειναι ταχύτερος από τον Kimi, αλλά “έχει παγιδευτεί”.

Ο Lewis στην 7η θέση, πλησίαζε τη μάχη που είχε ο Alonso με το Massa. Γρήγορα πέρασε τον Alonso και στον επόμενο γύρο τη Williams. Ο Hamilton ήταν πλέον 5ος στον 21ο γύρο και είχε μπροστά του το Verstappen, στα 10 δευτερόλεπτα.

Ο Bottas ήταν ο πρώτος που μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 28ο γύρο. Ο Vettel τον ακολούθησε αμέσως, μη θέλοντας να χάσει τη θέση του. Και τα κατάφερε, επιστρέφοντας στην πίστα μπροστά από τη Mercedes.

Έπειτα από τις αλλαγές ελαστικών των υπολοίπων, ο Hamilton βρέθηκε στην πρώτη θέση. Το ερώτημα όμως ήταν, πότε θα έμπαινε και αυτός στα pits. Ο Βρετανός ξεκίνησε τον αγώνα με τη μαλακή γόμα, ενώ οι αντίπαλοί του με την πολύ μαλακή. Ο ρυθμός του Lewis με τα χρησιμοποιημένα Softs ήταν παρόμοιος με αυτός του Vettel σε εκείνο το σημείο.

Τελικά η Mercedes έφερε το Hamilton μέσα στον 44ο γύρο, πράγμα που έκανε και η Red Bull με το Ricciardo. Η διαφορά του από την κορυφή βρισκόταν στα 18 δευτερόλεπτα, και το κυνήγι για το βάθρο είχε αρχίσει μιας και ο Lewis είχε καινούρια SuperSofts στη διάθεσή του.

Μειώνοντας την απόσταση από το Verstappen με ρυθμό ενός δευτερολέπτου στο γύρο, ο Hamilton κατάφερε να τον περάσει στον 59ο γύρο. Ο επόμενος στόχος του ήταν ο Kimi, πέντε δευτερόλεπτα μπροστά.

Ο Verstappen μπήκε για αλλαγή 8 γύρους πριν από το τέλος, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο τα ελαστικά του βρίσκονταν σε πολύ κακή κατάσταση.

Σε αυτό το σημείο, οι τέσσερις πρώτοι χωρίζονταν από λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα! H Ferrari του Raikkonen  αποδείχθηκε πολύ πιο δύσκολος αντίπαλος για το Hamilton, που δε μπορούσε να την πλησιάσει αρκετά στις ευθείες για να περάσει. Ο Lewis κατέληξε τελικά 4ος, μόλις πέντε δευτερόλεπτα μακριά από το νικητή, παρά το γεγονός ότι εκκίνησε από το pit lane. Πολύ εντυπωσιακή απόδοση. Ο Vettel πήρε τη νίκη, μπροστά από τους Bottas και Kimi.

Η κατάταξη της πρώτης δεκάδας: Vettel, Bottas, Raikkonen, Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Massa, Alonso, Perez, Hulkenberg.