Χωρίς διάθεση να δώσει οποιαδήποτε ευκαιρία στον Lewis Hamilton να περάσει μπροστά, ο Nico Rosberg εκκίνησε δυνατά στο Interlagos και κράτησε την πρωτοπορία. Πιο πίσω, ο Vettel κρατήθηκε άνετα στην 3η θέση. Από νωρίς εγκατάλειψη για τον Carlos Sainz, που άφησε το μονοθέσιο σε δύσκολο σημείο, όμως οι άνθρωποι της πίστας κατάφεραν να το απομακρύνουν χωρίς να χρειαστεί η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Raikkonen και Bottas, έχοντας στις πρώτες στροφές ξανά μια μάχη μεταξύ τους, ακολουθούσαν.
Τα πρώτα pits stops έγιναν λίγο μετά τον 10ο γύρο και δεν άλλαξαν κάτι στην κορυφή. Ο Lewis πλησίασε τον Nico και επιχείρησε να κάνει αισθητή την παρουσία του, όμως οι δύο Mercedes ήταν πολύ κοντά σε απόδοση και ο Βρετανός αδυνατούσε να μείνει κοντά στο προπορευόμενο μονοθέσιο στις τελευταίες στροφές, λόγω αεροδυναμικής. Σε συνεννόηση με την ομάδα αποφασίστηκε να δοκιμάσει ένα μεγαλύτερο μεσαίο stint, ώστε να επιτεθεί στο τέλος. Οι πιο έντονες μάχες εκτυλίσσονταν πιο πίσω, κοντά στη 10η θέση, με τον Max Verstappen να κάνει ένα τολμηρό πέρασμα στον Perez από την εξωτερική μέσα στο πρώτο chicane. Η σύγκρουση Maldonado και Ericsson χρεώθηκε στον πιλότο από τη Βενεζουέλα και είχε ως αποτέλεσμα ποινή 5 δευτερολέπτων για τον ίδιο.
Το τελευταίο pit stop των Mercedes ήταν σε παραπλήσιους γύρους και έτσι δεν υλοποιήθηκε το πιο ακραίο σενάριο στρατηγικής για τον Lewis. Ο Vettel συνέχισε να βρίσκεται άνετα στν 3η θέση. Ο Maldonado κατάφερε να ανακάμψει, μπαίνοντας στη 10άδα μετά από μάχη με τον Nasr, ενώ ο Verstappen, διαμαρτυρόμενος για προβλήματα χειρισμού της Toro Rosso είχε πέσει στην 13η θέση, όμως με επιμονή προσπάθησε να καλύψει το έδαφος και στην 11η πλέον θέση άρχισε να ξαναβλέπει τους βαθμούς μπροστά.
Vettel και Hulkenberg ρωτούσαν επίμονα για την πρόβλεψη του καιρού, αφού ο ουρανός σκοτείνιαζε απειλητικά, όμως διαβεβαιώθηκαν από τις ομάδες τους ότι δεν αναμενόταν βροχή μέχρι το τέλος του αγώνα. Η Mercedes έδωσε εντολή στους οδηγούς να κρατήσουν τη διαφορά τους μέχρι το τέλος κι έτσι η μάχη για την πρώτη θέση έληξε περίπου 10 γύρους πριν το τέλος. Στις θέσεις 15-16 είχαμε μια άλλη ενδιαφέρουσα μονομαχία, με τους Button και Alonso να απολαμβάνουν έστω έτσι τον αγώνα τους στη Βραζιλία. Ο Verstappen κατάφερε να περάσει και τον Maldonado και να μπει στη 10άδα, 2 γύρους πριν το τέλος.
Raikkonen, Bottas, Hulkenberg, Kvyat, Massa, Grosjean και Verstappen ήταν οι πιλότοι που κατάφεραν να βαθμολογηθούν.
Μείνετε συντονισμένοι στο F1 GRIP, στις σελίδες του στο facebook, twitter, instagram, Google+ και youtube για συνεχή ενημέρωση και σχόλια.
Θ | Οδηγός | Ομάδα | - | Β |
---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:31:09.090 | 25 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | +7.756s | 18 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | +14.244s | 15 |
4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | +47.543s | 12 |
5 | Valtteri Bottas | Williams | +1 lap | 10 |
6 | Nico Hulkenberg | Force India | +1 lap | 8 |
7 | Daniil Kvyat | Red Bull Racing | +1 lap | 6 |
EX | Felipe Massa | Williams | +1 lap | 0 |
8 | Romain Grosjean | Lotus | +1 lap | 4 |
9 | Max Verstappen | Toro Rosso | +1 lap | 2 |
10 | Pastor Maldonado | Lotus | +1 lap | 1 |
11 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | +1 lap | 0 |
12 | Sergio Perez | Force India | +1 lap | 0 |
13 | Felipe Nasr | Sauber | +1 lap | 0 |
14 | Jenson Button | McLaren | +1 lap | 0 |
15 | Fernando Alonso | McLaren | +1 lap | 0 |
16 | Marcus Ericsson | Sauber | +2 laps | 0 |
17 | Will Stevens | Marussia | +4 laps | 0 |
18 | Alexander Rossi | Marussia | +4 laps | 0 |
NC | Carlos Sainz | Toro Rosso | DNF | 0 |