Η νύχτα έπεσε στη Σιγκαπούρη και οι προβολείς φώτισαν την πίστα για τη διεξαγωγή των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών. Όπως είναι φυσιολογικό, οι θερμοκρασίες στην επιφάνεια της πίστας μειώθηκαν, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η πρόσφυση στην πίστα και να μειωθεί η ανάγκη για διαχείριση των ελαστικών.
Η αλλαγή στις συνθήκες δυσκόλεψε λίγο τους οδηγούς, με αρκετούς να μπλοκάρουν τους τροχούς τους προσπαθώντας να προσαρμοστούν. Ένας από αυτούς ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος μάλιστα παραλίγο να χτυπήσει το Sebastian Vettel καθώς έβγαινε εκτός πίστας.
Η πλειονότητα των οδηγών ξεκίνησε τη διαδικασία δοκιμάζοντας την ultra soft γόμα, με την οποία ο Kimi Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο. Οι δύο οδηγοί της Red Bull ακολούθησαν, σε απόσταση μικρότερη του ενός δεκάτου, με τους Hamilton και Vettel λίγο πιο πίσω.
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισάωρου, η hyper soft δοκιμάστηκε από τους περισσότερους οδηγούς και η διαφορά μεταξύ των δύο γομών φάνηκε πως βρίσκεται περίπου στα δύο δευτερόλεπτα. Ο Raikkonen ήταν και πάλι ταχύτερος, αυτή τη φορά μόλις έντεκα χιλιοστά πιο γρήγορος από το Hamilton. Oι Verstappen και Ricciardo δε βρήκαν αρκετό χρόνο και βρέθηκαν οκτώ δέκατα μακριά από την κορυφή. Αυτοί οι δύο οδηγοί ήταν οι μόνοι που έκαναν και δεύτερο χρονομετρημένο γύρο με το ίδιο σετ hyper soft ελαστικών, βρίσκοντας δύο δέκατα στη δεύτερη προσπάθειά τους.
Ο Valtteri Bottas δε βρήκε καλό ρυθμό κι έμεινε στην πέμπτη θέση, ενώ ο Sebastian Vettel ηταν μόλις ένατος. Ο Γερμανός βρισκόταν κοντά στους χρόνους του teammate του στα πρώτα δύο κομμάτια της πίστας, όμως χτύπησε τον τοίχο στην προτελευταία στροφή της πίστας. Επέστρεψε στο γκαράζ του χωρίς κάποιο εμφανές πρόβλημα, όμως αποδείχθηκε πως δημιούργησε κάποιο πρόβλημα κι δεν έκανε προσομοιώση αγώνα στο τέλος του FP2.
Η επαφή του Vettel:
It seemed like the slightest of glances
But this scrape ended Sebastian Vettel's FP2 early at Marina Bay ?#SingaporeGP ?? #F1 pic.twitter.com/DYeDl77aKy
— Formula 1 (@F1) September 14, 2018
Τρεις διαφορετικές ομάδες ακολούθησαν στις επόμενες τρεις θέσεις, με τους Carlos Sainz, Romain Grosjean και Fernando Alonso να κλείνουν την πρώτη οκτάδα, ενώ ο Nico Hulkenberg ήταν δέκατος. Οι Force India και οι Sauber ακολούθησαν, με την ελβετική ομάδα να ολοκληρώνει τις επισκευές στο μονοθέσιο του Charles Leclerc πριν την έναρξη του FP2, μετά το ατύχημα του Μονεγάσκου στην προηγούμενη διαδικασία.
POS | DRIVER | CAR | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|
1 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 1:38.699 | 35 |
2 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +0.011s | 20 |
3 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | +0.522s | 28 |
4 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | +0.610s | 33 |
5 | Valtteri Bottas | MERCEDES | +0.669s | 33 |
6 | Carlos Sainz | RENAULT | +1.575s | 36 |
7 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | +1.685s | 33 |
8 | Fernando Alonso | MCLAREN RENAULT | +1.760s | 31 |
9 | Sebastian Vettel | FERRARI | +1.934s | 12 |
10 | Nico Hulkenberg | RENAULT | +1.969s | 35 |
11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | +2.075s | 30 |
12 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | +2.113s | 37 |
13 | Esteban Ocon | FORCE INDIA MERCEDES | +2.171s | 33 |
14 | Charles Leclerc | SAUBER FERRARI | +2.363s | 37 |
15 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +2.455s | 32 |
16 | Stoffel Vandoorne | MCLAREN RENAULT | +2.465s | 32 |
17 | Brendon Hartley | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | +2.843s | 38 |
18 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | +2.916s | 36 |
19 | Lance Stroll | WILLIAMS MERCEDES | +3.442s | 17 |
20 | Sergey Sirotkin | WILLIAMS MERCEDES | +3.482s | 36 |