Παρά την εξαιρετική μάχη που δόθηκε στην εκκίνηση ανάμεσα στον Vettel και τον Verstappen για την δεύτερη θέση, ο Lewis Hamilton δεν αγχώθηκε καθόλου στην συνέχεια του αγώνα και πήρε μια σπουδαία νίκη που τον οδηγεί ακόμη πιο κοντά στον τίτλο. Στην εκκίνηση ο Vettel ήταν ταχύτερος από τον Verstapppen, αλλά χάρη στην καλή τοποθέτηση του μονοθεσίου ο Verstappen έμεινε μπροστά στη στροφή τρία. Εκεί, είχαμε την σύγκρουση μεταξύ του Perez και του Ocon με τον δεύτερο τελικά να χτυπάει στις μπαριέρες και να μένει εκτός αγώνα. Ο Perez ανέφερε πως δεν είχε χώρο να δώσει στον Ocon, αλλά στα replay φάνηκε πως η πραγματικότητα ήταν διαφορετική.
SAFETY CAR DEPLOYED (LAP 1/61)
The Force India teammates make contact and Ocon crunches the wall ?
It's a Lap 1 Safety Car for the third year in a row ?#SingaporeGP ?? #F1 pic.twitter.com/Q4PXnHVdRO
— Formula 1 (@F1) September 16, 2018
Στη στροφή πέντε άρχισε η μάχη μεταξύ Verstappen και Vettel και λίγο πριν τη στροφή επτά ο Γερμανός βρέθηκε μπροστά, λίγα δευτερόλεπτα πριν βγει η ένδειξη του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Lewis Hamilton έμεινε μπροστά από τον Vettel χωρίς να ανησυχεί ιδιαίτερα, με τον Vettel να αναζήτα τρόπους να πλησιάσει τον Hamilton για να τον περάσει. Έτσι, η Ferrari επέλεξε να βάλει τον Vettel μέσα στα pit στον δέκατο πέμπτο γύρο βάζοντάς του την Ultrasoft γόμα για να μπορέσει να καλύψει την διαφορά από τον Hamilton και να τον περάσει μετά τo pit stop του Βρετανού. Αμέσως η Mercedes ανταποκρίθηκε, έβαλε τον Hamilton μέσα για τη Soft γόμα και βγήκε ξεκάθαρα μπροστά από τον Perez και τον Vettel. Ο Vettel καθυστέρησε πίσω από τον Perez, με τη Red Bull και τον Verstappen να το εκμεταλλεύονται και μετά το pit stop ο Ολλανδός να βγαίνει μπροστά από τον Vettel στη δεύτερη θέση. Παρόλο που ο Hamilton και ο Verstappen έκαναν το δεύτερο stint τους με τη Soft και ο Vettel με την Ultrasoft δεν υπήρχε κάποια μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα των τριών μονοθεσίων.
Στην συνέχεια το ενδιαφέρον στην κορυφή επέστρεψε όταν ο Hamilton και ο Verstappen πλησίασαν τους Grosjean και Sirotkin, που έδιναν την δική τους μάχη για θέση. Ξαφνικά οι πρωτοπόροι κόλλησαν πίσω από τους δυο οδηγούς και δεν κατάφεραν να περάσουν τόσο γρήγορα. Έτσι, ο Verstappen πήρε την ευκαιρία να δοκιμάσει την προσπέραση αλλά ο Hamilton έκλεισε γρήγορα την “πόρτα” στον Ολλανδό. O Grosjean λίγους γύρους αργότερα τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Οι αποστάσεις στην κορυφή ήταν τόσο μεγάλες που δεν συνέβησαν άλλες αλλαγές. Ο Daniel Ricciardo έκανε το τελευταίο pit stop και ήταν ο γρηγορότερος οδηγός για μεγάλο διάστημα, αλλά δεν μπόρεσε να επιτεθεί τους Valtteri Bottas και Kimi Räikkönen παρά το στενό αγώνα που είχαν μεταξύ τους. Ένα άλλο συμβάν που τάραξε λίγο τα νερά ήταν αυτό του Sergio Perez που χτύπησε ηθελημένα τον Sergey Sirotkin, μετά από διάφορα παράπονα που έκανε ο Μεξικανός μέσω team radio.
LAP 34/61
Perez collides with Sirotkin! ?
He spent several laps chasing the Williams, but this wasn't the plan ?#SingaporeGP ?? #F1 pic.twitter.com/ZGVhyxImdY
— Formula 1 (@F1) September 16, 2018
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Lewis Hamilton να παίρνει την έβδομη νίκη στη σεζόν και να απομακρύνεται στο πρωτάθλημα κατά 40 βαθμούς από τον Vettel. Ο Max Verstappen τερμάτισε δεύτερος, με τον Sebastian Vettel να ολοκληρώνει το βάθρο. Έναν εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Fernando Alonso, που τερμάτισε στην έβδομη θέση μετά την καλή επιλογή της McLaren να ξεκινήσει τον αγώνα της με την Ultrasoft γόμα. Μια ακόμη έκπληξη ήταν και ο μελλοντικός οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc που κατάφερε και έβαλε για έκτη φορά στους βαθμούς το δικό του μονοθέσιο σε αυτή την σεζόν. Παρακάτω αναλυτικά τα αποτελέσματα:
POS | NO | DRIVER | CAR | LAPS | TIME/RETIRED | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 61 | 1:51:11.611 | 0 |
2 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | 61 | +8.961s | 0 |
3 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 61 | +39.945s | 0 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 61 | +51.930s | 0 |
5 | 7 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 61 | +53.001s | 0 |
6 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | 61 | +53.982s | 0 |
7 | 14 | Fernando Alonso | MCLAREN RENAULT | 61 | +103.011s | 0 |
8 | 55 | Carlos Sainz | RENAULT | 60 | +1 lap | 0 |
9 | 16 | Charles Leclerc | SAUBER FERRARI | 60 | +1 lap | 0 |
10 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 60 | +1 lap | 0 |
11 | 9 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | 60 | +1 lap | 0 |
12 | 2 | Stoffel Vandoorne | MCLAREN RENAULT | 60 | +1 lap | 0 |
13 | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 60 | +1 lap | 0 |
14 | 18 | Lance Stroll | WILLIAMS MERCEDES | 60 | +1 lap | 0 |
15 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 60 | +1 lap | 0 |
16 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | 60 | +1 lap | 0 |
17 | 28 | Brendon Hartley | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 60 | +1 lap | 0 |
18 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 59 | +2 laps | 0 |
19 | 35 | Sergey Sirotkin | WILLIAMS MERCEDES | 59 | +2 laps | 0 |
NC | 31 | Esteban Ocon | FORCE INDIA MERCEDES | 0 | DNF | 0 |