Χωρίς να ιδρώσει ο Hamilton κατέκτησε την πρώτη θέση στο FP1 της Ουγγαρίας με τον team-mate του, Nico Rosberg, να κατατάσσεται δεύτερος. Την διαδικασία, ωστόσο, σημάδεψε το σοβαρό ατύχημα του Sergio Perez, του οποίου το αυτοκίνητο αναποδογύρισε. Ευτυχώς ο Checo βγήκε σώος από την διαλυμένη Force India.

Ξετυλίγοντας το κουβάρι από την αρχή, οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές ξεκίνησαν κάτω από ένα βαρύ κλίμα με τον θάνατο του Bianchi να είναι το πρώτο θέμα συζήτησης στα paddocks. Το πρώτο μισάωρο κύλησε ομαλά με τις ομάδες να κάνουν αρκετές δοκιμές στο καυτό οδόστρωμα του Ηungaroring, η θερμοκρασία του οποίου άγγιζε τους 40 βαθμούς. Μέσα σε αυτό το μισάωρο ο Hamilton κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο με 1.25.291. Οι οδηγοί μπήκαν στα pits για τις καθιερωμένες αλλαγές των ελαστικών με την πρώτη τριάδα να συμπληρώνουν οι Rosberg και Ricciardo. Οι μηχανικοί της Ferrari είχαν να κάνουν αρκετή δουλειά το διάστημα του άτυπου διαλλείματος, καθώς μικροπροβλήματα στα φρένα παρουσίασαν τα μονοθέσια του Vettel και Raikkonen.

Λίγα λεπτά μετά την είσοδο των μονοθεσίων για τα μακρά τους stints, ο Sergio Perez είχε ένα σοβαρό ατύχημα. Ενώ βρισκόταν πάνω στο kerb σε ευθείο κομμάτι της πίστα, εκείνος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου εξαιτίας προβλήματος της δεξιάς ανάρτησης του. Ο Μεξικανός συγκρούστηκε στις απέναντι μπαριέρες και το αποκολλημένο αριστερό ελαστικό του τον αναποδογύρισε με εντυπωσιακό και συνάμα τρομαχτικό τρόπο.

Μετά την ομαλοποίηση της διαδικασίας δεν άλλαξαν πολλά πράγματα. Οδηγοί που δεν είχαν καταφέρει να σημειώσουν  χρονομετρημένους γύρους το έκαναν, ο Hamilton βελτίωσε τον χρόνο του σε 1.25.141, ενώ η τριάδα μεταβλήθηκε με την παρουσία του Iceman στην τρίτη θέση. Θετική κρίνεται η παρουσία των δύο McLaren, αφού Αlonso και Button βρέθηκαν στις θέσεις 11-12 αντίστοιχα. Λίγο πριν το τέλος, η κόκκινη σημαία έκανε ξανά την εμφάνιση της. Στην στροφή 12 ο Raikkonen έχασε ξαφνικά την εμπρός αεροτομή πάνω στο kerb. Ως εκ τούτου τρύπησε και το αριστερό ελαστικό του. Η πράσινη σημαία κυμάτισε λίγα δευτερόλεπτα πριν το τέλος, με αποτέλεσμα να μην αφήσει τους οδηγούς να κάνουν κάτι περισσότερο για να αλλάξουν τα πράγματα στην κατάταξη.

Αναλυτικά η κατάταξη: