Μεγάλη νίκη πήρε ο Sebastian Vettel σε ένα εντυπωσιακό και άκρως ανατρεπτικό Ουγγρικό Grand Prix. Στο βάθρο βρέθηκαν επίσης οι Kvyat και Ricciardo. Εκτός podium έμειναν οι Mercedes, ενώ 5ος τερμάτισε ο Fernando Alonso.

Oι δύο Μercedes για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα έκαναν ένα πάρα πολύ κακό ξεκίνημα. O Vettel επιτέθηκε μετωπικά καταφέρνοντας να περάσει τους Rosberg και Hamilton. Παράλληλα ο Βρετανός έχασε μία θέση από τον team-mate του, ενώ ο Raikkonen μιμούμενος τον ομόσταυλο του πέρασε στην δεύτερη θέση. Το καταστροφικό ξεκίνημα για την Mercedes δεν σταμάτησε εκεί, όταν στο γνωστό chicane του Hungaroring o Ηamilton έφυγε εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα καταλήγοντας στην 10η θέση. Μάλιστα διαμαρτυρήθηκε στους μηχανικούς τους για την κίνηση του Rosberg που τον οδήγησαν σε αυτό το λάθος. Πάντως δεν φαίνεται να φταίει πουθενά ο Γερμανός οδηγός.

Στην συνέχεια ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έμπλεξε στο κυκλοφοριακό και χρειάστηκε να περιμένει ως τον 10ο γύρο για να περάσει εντυπωσιακά μπροστά από τον 9ο Massa στην πρώτη στροφή. Όσο κυλούσε ο χρόνος, τόσο ο Hamilton ανέβαινε θέσεις, ενώ άκουγε από το team-radio ότι έχει τον ίδιο ρυθμό με τις Ferrari. Λίγο αργότερα στις πίσω θέσεις, ο Maldonado ξαναχτύπησε. Όταν ο Perez τόλμησε να περάσει μπροστά του, ο Βενεζουελάνος τον χτύπησε πετώντας τον εκτός πίστας. Φυσικά ο Pastor είδε ποινή διέλευσης από τους αγωνοδίκες. Να σημειωθεί πως μέχρι το τέλος του αγώνα χρεώθηκε ακόμη δύο τιμωρίες

Μετά τον 20ο γύρο άρχισαν και οι πρώτες αλλαγές των ελαστικών. Οι δύο Ferrari και ο Hamilton επέλεξαν να ανανεώσουν τα μαλακά ελαστικά τους, εν αντιθέσει με τον Rosberg που ακολούθησε διαφορετική τακτική με μεσαία γόμα ελαστικών. Εντωμεταξύ ο πρωτοπόρος Vettel συνέχιζε να σημειώνει ταχύτερους γύρους και να διευρύνει την διαφορά από τους Raikkonen και Rosbeg.
Ύστερα από τριάντα γύρους αγώνα ο Hamilton πλησίασε ακόμη περισσότερο το βάθρο, αφού πέρασε με την βοήθεια της δυναμικής της μονάδας ισχύος της Mercedes και τον Ricciardo. Όμως η διαφορά του από τον 3ο Rosberg κυμαινόταν στα 15 δευτερόλεπτα. Πάραυτα δέκα γύρους μετά ο Ηamilton μείωσε στα 6 δεύτερα από τον team-mate του, καθώς είχε το πλεονέκτημα της μαλακής γόμας ελαστικών. Την ίδια ώρα ο Raikkonen έλεγε μέσω του team-radio ότι έχανε ενέργεια. Πράγματι, οι μηχανικοί τον ενημέρωσαν πως υπήρχε πρόβλημα στην MGU-K.

Στον 44ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την παρουσία του, αφού ο Hulkenberg χωρίς αεροτομή, η οποία κατέρρευσε ξαφνικά, κατέληξε με βίαιο τρόπο, αλλά με ασφάλεια, στα προστατευτικά ελαστικά. Το γεγονός αυτό εκμεταλλεύτηκαν για αλλαγή ελαστικών τα περισσότερα μονοθέσια. Την μεσαία γόμα επέλεξαν Ferrari και Mercedes για να ολοκληρώσουν τον αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε τα δεδομένα με τις διαφορές ανάμεσα στους τέσσερις πρωτοπόρους σχεδόν να εκμηδενίζονται και 20 γύρους για το πέσιμο της καρό σημαίας να απομένουν. Ο Rosberg έκανε την κίνηση του προσπερνώντας τον Raikkonen, ενώ η επανεκκίνηση του αγώνα ήταν εφιαλτική για τον Hamilton, καθώς βρέθηκε πίσω από Ricciardo και Kvyat. Άτυχος στάθηκε και ο Bottas, όταν μετά από επαφή με τον Verstappen έσκισε το πίσω δεξί ελαστικό του. Εντωμεταξύ ο ευάλωτος, λόγω απώλειας ενέργειας, Raikkonen έχασε την θέση του από τον Ricciardo και μετά από λίγο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Τα πράγματα χειροτέρεψαν περισσότερο για τον Hamilton, όταν τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης για επαφή με τον Ricciardo έπειτα από την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Από την άλλη ο team-mate του, Nico Rosberg, βρισκόταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Vettel. Παράλληλα πιο πίσω, Alonso και Button κατείχαν τις θέσεις 6-8.
Όσο πλησίαζε η ώρα του τερματισμού, τόσο ανέβαινε η αδρεναλίνη. Ο Rosberg δεν είχε στο μυαλό του μόνον πώς μπορεί να περάσει τον Vettel με τον οποίο η διαφορά είχε διευρυνθεί στο 1.1 δευτερόλεπτο, αλλά και πώς θα υπερασπισθεί την θέση του από τον Daniel Ricciardo που βρισκόταν μισό δευτερόλεπτο πίσω. Ταυτόχρονα, ο Carlos Sainz είχε παρόμποια τύχη με τον Raikkonen, αφού εγκατέλειψε με πρόβλημα στην μονάδα ισχύος.

Στον 64ο γύρο ήρθαν πάλι τα πάνω-κάτω. Ο Ricciardo έκανε την κίνηση για να προσπεράσει τον Rosberg, όμως πάνω στην μονομαχία τους ακούμπησαν, με αποτέλεσμα ο Αυστραλός να βρεθεί με σπασμένη αεροτομή και ο Γερμανός με σκισμένο ελαστικό. Κάπως έτσι Kvyat και Ricciardo βρέθηκαν πίσω από τον Vettel, ενώ ο Rosberg έπεσε στην 8η θέση. Εντωμεταξύ ο Hamilton πάλευε κυριολεκτικά με ολόκληρο το grid για να μαζέψει όσο περισσότερους πόντους μπορούσε σκαρφαλώνοντας από την 13η στην 6η θέση. Tην πεντάδα του Oυγγρικού GP συμπλήρωσαν ο Max Verstappen και ο Fenando Alonso που έδωσε την πρώτη 5η θέση για φέτος στην McLaren-Honda.

Μείνετε συντονισμένοι στο F1 GRIP, στις σελίδες του στο facebook, twitter, instagram, Google+ και youtube για συνεχή ενημέρωση και σχόλια.

ΘΟδηγόςΟμάδα-Β
1Sebastian VettelFerrari1:46:09.98525
2Daniil KvyatRed Bull+15.748s18
3Daniel RicciardoRed Bull+25.084s15
4Max VerstappenToro Rosso+44.251s12
5Fernando AlonsoMcLaren+49.079s10
6Lewis HamiltonMercedes+52.025s8
7Romain GrosjeanLotus+58.578s6
8Nico RosbergMercedes+58.876s4
9Jenson ButtonMcLaren+67.028s2
10Marcus EricssonSauber+69.130s1
11Felipe NasrSauber+73.458s0
12Felipe MassaWilliams+74.278s0
13Valtteri BottasWilliams+80.228s0
14Pastor MaldonadoLotus+85.142s0
15Roberto MerhiMarussia+2 laps0
16Will StevensMarussiaDNF0
RTCarlos SainzToro RossoDNF0
RTKimi RäikkönenFerrariDNF0
RTSergio PerezForce IndiaDNF0
RTNico HulkenbergForce IndiaDNF0