Στο ηλιόλουστο και πάντα εντυπωσιακό Μονακό εκτυλίχθηκε ο 6ος γύρος του συναρπαστικού φετινού πρωταθλήματος, με τον Sebastian Vettel να σηκώνει τελικά το τρόπαιο του νικητή, παίρνοντας σημαντικό προβάδισμα στη μάχη του τίτλου!
Χωρίς καμία επαφή ή σημαντικές αλλαγές στη σειρά των μονοθεσίων ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος, με το βλέμμα όλων σύντομα να στρέφεται στη στρατηγική. Πρώτος που επέλεξε να κάνει κάτι διαφορετικό ήταν ο Button, που μπήκε γρήγορα για αλλαγή ελαστικών, ώστε να πάει όσο πιο μακριά γινόταν με το ίδιο σετ, αποφεύγοντας τις καθυστερήσεις των πρώτων γύρων στην κίνηση.
Στις πρώτες θέσεις κανείς δεν έδειχνε ότι μπορεί να απειλήσει τον μπροστινό του, ενώ πιο πίσω ο Hamilton δυσκολευόταν να κινηθεί ανταγωνιστικά, κάνοντας ένα συντηρητικό αγώνα. Η εγκατάλειψη του Hülkenberg με πρόβλημα στο κιβώτιο δεν ήταν αρκετή για να προκαλέσει την είσοδο αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, αφού ο Γερμανός βρήκε ελεύθερο χώρο να αφήσει το μονοθέσιό του στην περιοχή της στροφής Portier πριν το τούνελ.
Στον 33ο γύρο μπήκε για το pit stop του ο Max Verstappen, επιχειρώντας να περάσει τον Bottas στη μάχη του βάθρου. Ο Φιλανδός πίεσε για ένα ακόμα γύρο και κατάφερε να μείνει οριακά μπροστά από τον αντίπαλό του. Ακολούθησε ο Raikkonen, που είχε το προβάδισμα στην επιλογή στρατηγικής απέναντι στον Vettel, με τον Γερμανό να παραμένει ταχύτατος στην πίστα, όπως και ο Ricciardo λίγο πιο πίσω. Μετά από ένα εκπληκτικό σερί γρήγορων γύρων και το δικό του pit stop, ο Αυστραλός κατάφερε να βρεθεί μπροστά από Bottas και Verstappen, ενώ ο Vettel έκανε επίσης τη μεγάλη ανατροπή και πέρασε πρώτος, κερδίζοντας τη μάχη με τον Raikkonen!
Στη συνέχεια ο Φιλανδός δεν έδειξε ότι έχει την ταχύτητα να πιέσει τον Vettel και ο Γερμανός συνέχιζε ανενόχλητος προς τη νίκη. Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Lewis Hamilton, είχε καταφέρει με σταθερό αγώνα να ανέβει εντός της βαθμολογούμενης 10άδας, μετριάζοντας κατά το δυνατόν τις απώλειες από το Μονακό. Στους τελευταίους 20 γύρους ο μαχητικός Ricciardo πάλεψε για να κλέψει τη 2η θέση από τον Raikkonen, ο οποίος έμεινε γρήγορα αρκετά πίσω από τον team mate του και τις όποιες ελπίδες για νίκη.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στον 61ο γύρο, καθώς η Sauber του Wehrlein βρέθηκε γυρισμένη πάνω στις μπαριέρες στην έξοδο της Portier, πριν το τούνελ. Το περίεργο συμβάν έγινε μετά από επαφή του Pascal με τη McLaren του Button, ο οποίος επιχείρησε να πάρει θέση στην εσωτερική της στροφής. Ο αγώνας ξεκίνησε πάλι στο τέλος του 66ου γύρου, αφού και ο Ericsson εγκατέλειψε στο ενδιάμεσο. “Ζεστός” ξαναμπήκε στο παιχνίδι ο Verstappen, πιέζοντας ασφυκτικά τον Bottas για τους τελευταίους 10 γύρους. Παρά τη μεγάλη προσπάθεια, ο Ολλανδός δεν κατάφερε να αλλάξει την τελική κατάταξη, ούτε και ο Hamilton, που έμεινε πίσω από τον Kvyat, στην 7η θέση.
Το βάθρο, λοιπόν, του Monaco “φιλοξένησε” τους Vettel, Raikkonen και Ricciardo, με τους Bottas και Verstappen να ακολουθούν. Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Sainz, Hamilton, Grosjean, Massa και Magnussen!
Μείνετε συντονισμένοι στο F1 GRIP για δηλώσεις, σχόλια και αναλύσεις!