Ο αγώνας του Μονακό ξεκίνησε χωρίς προβλήματα και χωρίς επαφές στον πρώτο γύρο. Ο Daniel Ricciardo κατάφερε να μείνει μπροστά από τους Sebastian Vettel και Lewis Hamilton. Οι διαφορές των πρωτοπόρων άνοιξαν γρήγορα με τον Ricciardo να ανοίγει τη διαφορά του από τον Vettel. [/caption]
O Lance Stroll μετά από επαφή με την Sauber του Marcus Ericsson είχε κλατάρισμα με τον Καναδό να χάνει πολύ χρόνο και να επιστρέφει τελευταίος. Η άλλη Williams του Sirotkin δέχθηκε stop and go penalty εξαιτίας των μηχανικών του που δεν κατάφεραν εντός των τριών λεπτών πριν την εκκίνηση να του τοποθετήσουν τα ελαστικά. Ο Lewis Hamilton μπήκε στα pits πρώτος για να κάνει το undercut, αλλά τελικά βρέθηκε μετά τα pit stop πίσω από τον Ocon και έχασε χρόνο σε σχέση με τον Vettel. O Vettel μπήκε στα pits λίγους γύρους αργότερα βάζοντας την Ultrasoft και λίγα δευτερόλεπτα ακολούθησε και ο Raikkonen. Ο Γερμανός βγήκε πίσω από τον Ricciardo και ο Raikkonen πίσω από τον Hamilton. Το pit stop του Ricciardo δεν άργησε να έρθει, με τον Αυστραλό να βάζει την Ultrasoft. Στον ίδιο γύρο ο Bottas έβαλε την Supersoft και βγήκε πίσω από τον Fernando Alonso και τον Ocon που δεν είχαν κάνει τα pit stop τους ακόμη.
Ο Alonso έκανε το pit stop του βάζοντας την Supersoft στον εικοστό γύρο και βγήκε ακριβώς μπροστά από τον team mate του που μονομαχούσε με τον Verstappen. Ένα γύρο αργότερα ο Vandoorne μπήκε στα pits για να βάλει και εκείνος την Supersoft. Ο Vettel με την Supersoft είχε καλύτερο ρυθμό σε σχέση με τον Daniel Ricciardo και η διαφορά από τα 4 δευτερόλεπτα μειώθηκε στα 2. Ο Hamilton από την άλλη έχανε χρόνο με την διαφορά να μένει σταθερά στα 6 δευτερόλεπτα από τον Vettel. Ο Raikkonen παράλληλα πίσω του να είχε μειώσει τη διαφορά από τον πρωταθλητή στο ένα δευτερόλεπτο.
Στον εικοστό όγδοο γύρο ο Daniel Ricciardo παραπονέθηκε ότι χάνει ισχύ από τον κινητήρα του με τον Vettel να πλησιάζει πάρα πολύ. Ο Vettel ενημερώθηκε άμεσα και άρχισε να κολλάει πίσω από τον Ricciardo για να εκμεταλλευτεί κάποιο λάθος του και να τον περάσει. Ο Bottas με την Supersoft φαίνεται να είχε καλύτερο ρυθμό από τους Hamilton και Raikkonen με αποτέλεσμα να ακολουθεί και τους δύο από κοντά.
Ο Pierre Gasly κατάφερε να μείνει στην έκτη θέση για πολλή ώρα μέχρι που μπήκε στον τριακοστό όγδοο γύρο για να κάνει το πρώτο του pit stop βάζοντας την Supersoft και βγήκε στην δέκατη θέση πίσω από τους Alonso και Verstappen. Οι Hülkenberg και Verstapppen ήταν οι μοναδικοί μέχρι εκείνο το σημείο που δεν είχαν κάνει ακόμα το pit stop τους. Ο Vettel αποφάσισε να ανοίξει την διαφορά από τον Ricciardo για να μην φθαρούν περισσότερο τα ελαστικά με τον Hamilton να πλησιάζει τον Γερμανό στα δυο δευτερόλεπτα. Οι Raikkonen και τον Bottas έμειναν λίγο πιο πίσω στη δική τους μάχη για την τέταρτη θέση.
Στον τεσσαρακοστό όγδοο γύρο ο Verstappen έκανε το πρώτο του pit stop βάζοντας την Hypersoft και βγαίνοντας πίσω από τον Sainz στην ενδέκατη θέση. Η διαφορά του Ricciardo από τον τρίτο Hamilton ήταν σε εκείνο το χρονικό σημείο ήταν στα 2,8 δευτερόλεπτα με τον Vettel ανάμεσα τους. Ο Hülkenberg έκανε τρεις γύρους αργότερα το pit stop του σε σχέση με τον Verstappen και κατάφερε να βγει μπροστά από τον Ολλανδό. Ο Hülkenberg βγήκε στην πίστα με την Hypersoft.
Ο αγώνας του Fernando Alonso τελείωσε στον πεντηκοστό τέταρτο γύρο με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μέχρι σε εκείνο το σημείο ο Ισπανός βρισκόταν στην έβδομη θέση. Ο Hamilton με το που άνοιξαν την διαφορά οι Ricciardo και ο Vettel έμεινε πίσω κατά δυο δευτερόλεπτα. Ο Hülkenberg ζήτησε από την Renault να τον αφήσει ο Sainz να περάσει για να ανοίξει την διαφορά κάτι που έγινε άμεσα με τον Verstappen να κολλάει πίσω από τον Sainz. Ο Max με μια βουτιά στα φρένα μετά το τούνελ πέρασε τον Sainz και ανέβηκε στην ένατη θέση.
Ο Hülkenberg κατάφερε να μειώσει γρήγορα την διαφορά από τον Gasly, αλλά μετά από τρεις γύρους προστέθηκε και ο Verstappen στην μάχη. Με δέκα γύρους πριν το τέλος του αγώνα οι Ricciardo και Vettel είχαν τη δική τους μάχη, με τον Hamilton να βρίσκεται αρκετά δευτερόλεπτα πιο πίσω προσπαθώντας να κρατήσει μια θέση στο βάθρο. Στον εβδομηκοστό πρώτο γύρο ο Leclerc στην έξοδο του τούνελ έπεσε πάνω στο Hartley με αποτέλεσμα να βγαίνει το VSC. Του Leclerc κατέρρευσαν τα φρένα και ήταν ανήμπορος να αντιδράσει. O Vandoorne μπήκε στα pits και βγήκε ανάμεσα στον Ricciardo και τον Vettel. H μάχη ουσιαστικά τελείωσε εκεί, με τρεις γύρους να μένουν για το τέλος.
O Ricciardo κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στο Πριγκιπάτο στον 250ο αγώνα της Red Bull και να γίνει ο πρώτος οδηγός μετά το Mark Webber που παίρνει νίκη για την Red Bull από το 2012. O Vettel με τον Hamilton συμπλήρωσαν το βάθρο.
POS | NO | DRIVER | CAR | LAPS | TIME/RETIRED | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | 78 | 1:42:54.807 | 25 |
2 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 78 | +7.336s | 18 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 78 | +17.013s | 15 |
4 | 7 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 78 | +18.127s | 12 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 78 | +18.822s | 10 |
6 | 31 | Esteban Ocon | FORCE INDIA MERCEDES | 78 | +23.667s | 8 |
7 | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 78 | +24.331s | 6 |
8 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 78 | +24.839s | 4 |
9 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | 78 | +25.317s | 2 |
10 | 55 | Carlos Sainz | RENAULT | 78 | +69.013s | 1 |
11 | 9 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | 78 | +69.864s | 0 |
12 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | 78 | +70.461s | 0 |
13 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 78 | +74.823s | 0 |
14 | 2 | Stoffel Vandoorne | MCLAREN RENAULT | 77 | +1 lap | 0 |
15 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 77 | +1 lap | 0 |
16 | 35 | Sergey Sirotkin | WILLIAMS MERCEDES | 77 | +1 lap | 0 |
17 | 18 | Lance Stroll | WILLIAMS MERCEDES | 76 | +2 laps | 0 |
18 | 16 | Charles Leclerc | SAUBER FERRARI | 70 | DNF | 0 |
19 | 28 | Brendon Hartley | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 70 | DNF | 0 |
NC | 14 | Fernando Alonso | MCLAREN RENAULT | 52 | DNF | 0 |