Καταιγιστικός για μια ακόμα φορά ο Hamilton, σε έναν αγώνα που είχε πλούσιο θέαμα για τις υπόλοιπες θέσεις εκτός της 1ης!
Με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες ξεκίνησε ο αγώνας στο Μεξικό, αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να έχουμε αναίμακτο πρώτο γύρο. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας πάγωσε τον αγώνα πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, λόγω μιας σειράς επαφών που είχαν ως αποτέλεσμα την έξοδο των Ericsson και Wehrlein. Η πρώτη επαφή φαίνεται να ήταν μεταξύ Guterriez και Wehrlein. Στην επανέναρξη της δράσης ο Hamilton διατήρησε την πρωτοπορία, ανησυχώντας όμως για κάποιες δονήσεις στον εμπρός δεξί τροχό, μετά από το βίαιο φρενάρισμα και την έξοδο που είχε στην πρώτη στροφή. Πιο πίσω του ο Verstappen πίεζε με αξιώσεις τον Rosberg, ενώ οι δυο τους είχαν ήδη μια επαφή από τον πρώτο γύρο. Ο Ricciardo μπήκε για αλλαγή ελαστικών με την ευκαιρία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και είχε πέσει στις πιο πίσω θέσεις, ελπίζον τας να του βγει σε καλό η στρατηγική αργότερα.
Στον 13ο γύρο ο Verstappen μπήκε για την αλλαγή του σε μεσαία γόμα, αφήνοντας τον Rosberg χωρίς πίεση, και πέφτοντας εκτός 10άδας. Ο Vettel είχε εμπλακεί σε διαρκή μάχη με τον Felipe Massa για την 5η θέση, ενώ Perez και Bottas έκλειναν ένα ενδιαφέρον τρενάκι. Η κατάσταση αυτή βόλευε ιδιαίτερα τον Ricciardo, ο οποίος σιγά σιγά είχε καταφέρει να ανεβεί μέχρι την 7η θέση.
18ος γύρος και ο Hamilton μπήκε στα pits από την πρώτη θέση, αλλάζοντας για τη μεσαία γόμα και επιστρέφοντας πίσω από τον Vettel, που εκείνη τη στιγμή βρισκόταν 4ος. Η εξέλιξη του αγώνα έφερε τους Ricciardo και Verstappen να μάχονται έχοντας κάνει και οι δύο το πρώτο τους pit stop, η ομάδα όμως φρόντισε να ξεκαθαρίσει το τοπίο, με τον Αυστραλό να αφήνει τον team mate του να περάσει για να κυνηγήσει τον Nico Rosberg. Ο Γερμανός φάνηκε να αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με τη δυνατότητα ρύθμισης της εμπρός πτέρυγας, κάτι που του περιόριζε ενδεχομένως τις επιλογές ανάμεσα στα διαφορετικά κομμάτια της πίστας.
Ο Vettel συνέχισε να κινείται σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς από την πρώτη θέση, παρά το γεγονός ότι οδηγούσε ακόμα με την μαλακή γόμα. Την ίδια τακτική συντήρησης και αναμονής ακολουθούσε πιο πίσω και ο Felipe Nasr. Ο Hamilton μείωνε πολύ αργά τη διαφορά και στη Ferrari ήλπιζαν ότι η μάχη θα μεταφερόταν πλέον στο δεύτερο pit stop. Πιο πίσω, ο Perez προσπαθούσε εκνευρισμένος να περάσει τον εξαιρετικά μαχητικό Massa για τη 10η θέση, χωρίς επιτυχία.
O Vettel τελικά έκανε την αλλαγή στη μεσαία γόμα στον 33ο γύρο, προσδοκώντας πια να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα με αυτή. Με 20 γύρους να απομένουν στον αγώνα, ο Verstappen εκμεταλλευόταν κατά περιόδους την κίνηση και πλησίαζε τον Rosberg, όμως δεν ήταν σε θέση να απειλήσει σοβαρά τον Γερμανό. Η πρώτη του σοβαρή προσπάθεια, μετά από μικρό λάθος του Nico, δεν στέφθηκε από επιτυχία, όμως ο Ολλανδός κέρδισε το χειροκρότημα του κοινού για την έμπνευση και την επιθετικότητα.
Ο Ricciardo, πάντως, δεν συνέχισε με την ίδια γόμα μέχρι το τέλος, αφού έκανε την επόμενη στάση του στον 51ο γύρο για τη μαλακή και άφησε τον Vettel να επιχειρήσει το τολμηρό αυτό πείραμα με τα ελαστικά. Ο Αυστραλός, πάντως, είχε εξαιρετικό ρυθμό με τα νέα του ελαστικά και προβλημάτισε αρκετά τους υπόλοιπους για τη στρατηγική στη συνέχεια.
Με τον Vettel να πλησιάζει τον Verstappen και τον Ricciardo να πλησιάζει τον Vettel, οι τελευταίοι 10 γύροι απέκτησαν νέο ενδιαφέρον για την τελευταία θέση του βάθρου, ενώ ο Rosberg έδειχνε να γλιτώνει τη «λαχτάρα» της απώλειας της 2ης.
Ο Verstappen αμύνθηκε σκληρά απέναντι στον Vettel, βγαίνοντας και εκτός πίστας μετά από έντονο φρενάρισμα, όμως ο Ολλανδός δεν έδωσε τη θέση του στον Seb, παρά τις παροτρύνσεις της ομάδας. Αποτέλεσμα αυτής της μονομαχίας ήταν ο Ricciardo να φτάσει τον Vettel και να επιτεθεί σκληρά στον Γερμανό. Η συμπεριφορά του Max θα κριθεί από τους αγωνοδίκες μετά τον αγώνα, όμως ενδιαφέρον θα είχε να εξεταστεί και η άμυνα του Vettel απέναντι στον Ricciardo, αφού ο Γερμανός κινήθηκε στη ζώνη φρεναρίσματος.
Απογοητευτική η McLaren αυτή τη φορά, με Alonso και Button καθαρά εκτός 10άδας, χωρίς ελπίδες για κάτι καλύτερο. Ο Massa κράτησε μέχρι το τέλος παλικαρίσια τη θέση του από τον Perez, τερματίζοντας 9ος.
Ο Lewis Hamilton πήρε μια ξεκάθαρη νίκη, ο Rosberg πήρε εκ νέου μια πολύτιμη 2η θέση και ο Verstappen συμπλήρωσε το βάθρο, περιμένοντας όμως την απόφαση των αγωνοδικών για την επίμαχη φάση με τον Vettel. Γρήγορα ήρθε η ποινή, όμως, (5 δευτερόλεπτα) και ο Max έπεσε πια στην 5η θέση, πίσω και από τον Ricciardo. Η Ferrari είδε τον οδηγό της να παίρνει την 3η θέση, σε μια αλλαγή παρουσίας στο βάθρο που δεν έχουμε συνηθίσει να γίνεται τόσο άμεσα μετά τη λήξη του αγώνα. Raikkonen, Hülkenberg, Bottas, Massa και Perez συμπλήρωσαν τη 10άδα.
P | Οδηγός | Ομάδα | - |
---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:40'31.402 |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 8.354 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 17.313 |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 20.858 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | 21.323 |
6 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 49.376 |
7 | Nico Hulkenberg | Force India | 58.891 |
8 | Valtteri Bottas | Williams | 1'05.612 |
9 | Felipe Massa | Williams | 1'16.206 |
10 | Sergio Perez | Force India | 1'16.798 |
11 | Marcus Ericsson | Sauber | 1 lap |
12 | Jenson Button | McLaren | 1 lap |
13 | Fernando Alonso | McLaren | 1 lap |
14 | Jolyon Palmer | Renault | 1 lap |
15 | Felipe Nasr | Sauber | 1 lap |
16 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso | 1 lap |
17 | Kevin Magnussen | Renault | 1 lap |
18 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1 lap |
19 | Esteban Gutierrez | Haas | 1 lap |
20 | Romain Grosjean | Haas | 1 lap |
21 | Esteban Ocon | Manor | 2 laps |
DNF | Pascal Wehrlein | Manor |
Μείνετε συντονισμένοι στο F1 GRIP για παραλειπόμενα και σχόλια από το εντυπωσιακό Μεξικάνικο Grand Prix!