Η δράση στην δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών άρχισε με το καλημέρα της διαδικασίας.
Στον δεύτερο γύρο της προσπάθειάς του, ο Max Verstappen, θέλοντας να πάρει φόρα στην έξοδο της τελευταίας στροφής, έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίoυ και κατέληξε πάνω στις μπαρίερες. Κάπου εκεί τελείωσε η ημέρα για τον νεαρό Ολλανδό.
Μετά τη μικρή διακοπή λόγω της κόκκινης σημαίας όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα με την μεσαία γόμα για να αρχίσουν να γράφουν χρονομετρημένους γύρους. Λίγα λεπτά αργότερα, προς το τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού, ο Valtteri Bottas έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου στα φρένα και βρέθηκε λίγα μέτρα αργότερα σταματημένος, χωρίς όμως την μπροστινή του πτέρυγα. Ευτυχώς για τον ίδιο η ζημία ήταν τέτοια, ώστε να καταφέρει χωρίς πρόβλημα να επιστρέψει στα pit. Κατά την διάρκεια της διαδικασίας είδαμε πολλά έντονα φρεναρίσματα από τους Raikkonen, Massa, Kvyat, Alonso, Maldonado και Ricciardo.
Την ίδια στιγμή ο Lewis Hamilton στην έξοδο της προτελευταίας στροφής πάτησε άτσαλα πάνω στα kerbs, έχασε τον έλεγχο και βρέθηκε ανάποδα στην πίστα, αλλά συνέχισε κανονικά τη διαδικασία χωρίς πρόβλημα. Κάπου εκεί άρχισαν οι οδηγοί να γράφουν γρήγορους γύρους, με τον Hamilton και τον Rosberg να εναλλάσσονται συνεχώς στην κορυφή. Στην κορυφή για λίγα λεπτά πέρασε και ο Hülkenberg αλλά ο Rosberg θέλησε να απαντήσει κατευθείαν στα επόμενα λεπτά. Οι δύο Red Bull άρχισαν να βρίσκουν καλό ρυθμό και κατάφεραν να μπουν ανάμεσα στις δύο Mercedes.
Για τη δεύτερη κόκκινη σημαία ο υπαίτιος ήταν αυτή την φορά ο Romain Grosjean. O Γάλλος οδηγός σταμάτησε το μονοθέσιο του στην άκρη της πίστας, καθώς έσπασε ο συμπλέκτης του κιβωτίου ταχυτήτων. Μετά την έναρξη της διαδικασίας οι οδηγοί έβαλαν την μαλακή γόμα με βαρύ φορτίο καυσίμου και έτσι δεν υπήρχαν κάποιες βελτίωσεις στα χρονόμετρα.
Τελικά, ο καιρός έπαιξε καθοριστικό ρόλο στις δοκιμές. Στην αρχή της διαδικασίας είχαμε πολλά σύννεφα πάνω από την πίστα, αλλά στα τελευταία 20 λεπτά ήρθε η βροχή. Στα τελευταία λεπτά οι οδηγοί έκαναν κάποιους γύρους με τα ενδιάμεσα ελαστικά, χωρίς όμως να υπάρχουν αλλαγές στην κατάταξη.
POS. | NO. | DRIVER | TEAM | TIME | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | NICO ROSBERG | MERCEDES | 1:21.531 | 36 | |
2 | 26 | DANIIL KVYAT | RED BULL RACING | 1:21.776 | +0.245s | 27 |
3 | 3 | DANIEL RICCIARDO | RED BULL RACING | 1:21.868 | +0.337s | 28 |
4 | 44 | LEWIS HAMILTON | MERCEDES | 1:21.961 | +0.430s | 33 |
5 | 5 | SEBASTIAN VETTEL | FERRARI | 1:21.984 | +0.453s | 32 |
6 | 7 | KIMI RÄIKKONEN | FERRARI | 1:22.399 | +0.868s | 33 |
7 | 77 | VALTTERI BOTTAS | WILLIAMS | 1:22.721 | +1.190s | 28 |
8 | 14 | FERNANDO ALONSO | MCLAREN | 1:22.993 | +1.462s | 36 |
9 | 22 | JENSON BUTTON | MCLAREN | 1:23.109 | +1.578s | 25 |
10 | 19 | FELIPE MASSA | WILLIAMS | 1:23.289 | +1.758s | 32 |
11 | 27 | NICO HULKENBERG | FORCE INDIA | 1:23.290 | +1.759s | 34 |
12 | 13 | PASTOR MALDONADO | LOTUS | 1:23.363 | +1.832s | 24 |
13 | 55 | CARLOS SAINZ | TORO ROSSO | 1:23.364 | +1.833s | 41 |
14 | 12 | FELIPE NASR | SAUBER | 1:23.430 | +1.899s | 39 |
15 | 11 | SERGIO PEREZ | FORCE INDIA | 1:23.597 | +2.066s | 33 |
16 | 8 | ROMAIN GROSJEAN | LOTUS | 1:23.614 | +2.083s | 26 |
17 | 9 | MARCUS ERICSSON | SAUBER | 1:24.533 | +3.002s | 34 |
18 | 53 | ALEXANDER ROSSI | MARUSSIA | 1:25.940 | +4.409s | 29 |
19 | 28 | WILL STEVENS | MARUSSIA | 1:26.968 | +5.437s | 28 |
20 | 33 | MAX VERSTAPPEN | TORO ROSSO | 2 |