Παρά το γεγονός ότι ο καιρός μας δυσκόλεψε αρκετά χθες, οι συνθήκες στις οποίες πραγματοποιήθηκε το Ιταλικό Grand Prix ήταν ιδανικές.

Τα βλέμματα όλων βρίσκονταν επάνω στο Lance Stroll, που εκκινούσε από τη δεύτερη θέση και στις δύο Ferrari, που έπρεπε να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος των κατατακτηρίων.

Στην εκκίνηση ο Ocon πέρασε το Stroll, ενώ ο Raikkonen με μία πολύ ωραία κίνηση στην Curva Grande βρέθηκε μπροστά από το Bottas. O οδηγός της Mercedes όμως πήρε τη θέση του πίσω στην αρχή του 2ου γύρου, έπειτα από μία εξαιρετική μάχη με τον Kimi.

H επίθεση του Bottas συνεχίστηκε, με το επόμενα θύματά του να είναι οι Stroll και Ocon. Πριν τελειώσει ο τρίτος γύρος, οι Mercedes βρίσκονταν ήδη στο 1-2. Την ίδια στιγμή ο Vettel πέρασε τον team mate του και ο Verstappen μπήκε στα pits για επιδιορθώσεις έπειτα από επαφή με το Massa.

Η κατάταξη έπειτα από πέντε γύρους αγώνα ήταν: Hamilton, Bottas, Ocon, Vettel, Stroll.

Στην αρχή του 8ου γύρου, ο Vettel πέρασε τον Ocon για την 3η θέση και πλέον είχε μπροστά του μόνο τις δύο Mercedes.

Οι επόμενοι γύροι κύλησαν χωρίς ιδιαίτερες εξελίξεις, με τις δύο Mercedes να απομακρύνονται αργά και σταθερά από το Vettel.

Ο Raikkonen που σε εκείνη τη φάση του αγώνα βρισκόταν στην 6η θέση, παραπονέθηκε για την ισορροπία του μονοθεσίου του, λέγοντας ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το πίσω μέρος. Ο Φιλανδός όμως συμμετείχε στη μάχη της 4ης θέσης, μαζί με τους Ocon και Stroll.

O Kimi μπήκε στα pits στο τέλος του 16ου γύρου, αλλάζοντας από SuperSoft σε Soft ελαστικά για να μπορέσει να περάσει τους δύο αντιπάλους του. To undercut δε δούλεψε, και ο Ocon κράτησε τη θέση του. Τουλάχιστον όμως, και οι δύο οδηγοί πέρασαν το Stroll. Σε εκείνη τη φάση του αγώνα, ο Ricciardo πραγματοποίησε το προσπέρασμα της ημέρας στον Perez.

Εντυπωσιακή ήταν και η πρόοδος του Ricciardo, που στο μέσο του αγώνα έδειχνε ικανός να απειλήσει ακόμα και για βάθρο. Ο Raikkonen συνέχιζε να γυρναει κολλημένος πίσω από τον Ocon, μέχρι που τον πέρασε τελικά στον 26ο γύρο.

Οι τρεις πρωτοπόροι πραγματοποίησαν τα pit stops τους περίπου στο μέσο του αγώνα, χωρίς κάποιο πρόβλημα. O Ricciardo βρισκόταν στην 3η θέση, χωρίς να έχει σταματήσει ακόμα.

Ο Vandoorne σε εκείνο το σημείο εγκατέλειψε από πρόβλημα στον κινητήρα της Honda.

Στον 38ο γύρο ο Ricciardo μπήκε τελικά στα pits και βγήκε μπροστά από τον Ocon. Ο Αυστραλός όμως είχε καινούρια SuperSoft ελαστικά όμως, πράγμα που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί.

Αμέσως λοιπόν, ο Ricciardo πέρασε το Raikkonen για την 4η θέση στα φρένα της πρώτης στροφής.

Η κατάταξη δέκα γύρους πριν το τέλος: Hamilton, Bottas, Vettel, Raikkonen, Ricciardo.

Ενώ πλησιάζαμε στο τέλος του αγώνα, οι δύο Mercedes άρχισαν να προφυλάσσουν τους κινητήρες τους, μιας και δεν υπήρχε κάποια απειλή από πίσω. Ο Ricciardo μείωνε τη διαφορά του από το Vettel με ρυθμό ενός δευτερολέπτου ανά γύρο.

Ένα γύρο πριν από το τέλος, ο Alonso εγκατέλειψε έπειτα από ένα δύσκολο αγώνα.

Δεν είχαμε κάποια αλλαγή μέχρι τον τερματισμό και έτσι η Mercedes πραγματοποίησε το 1-2 με το Vettel να συμπληρώνει το βάθρο. Ο Hamilton έπειτα από αυτήν τη νίκη ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας.

Η κατάταξη της πρώτης δεκάδας: Hamilton, Bottas, Vettel, Ricciardo, Raikkonen, Ocon, Stroll, Massa, Perez, Verstappen.