Την εκκίνηση

Οι νέοι κανονισμοί που αφορούν την εκκίνηση, με τον οδηγό να έχει μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής, θα μπορούσαν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Η απόσταση από τα κόκκινα φώτα μέχρι την πρώτη στροφή είναι αρκετά μεγάλη και τα μονοθέσια προλαβαίνουν να κερδίσουν ή να χάσουν αρκετές θέσεις. Επίσης ο κίνδυνος ατυχήματος στο στενό chicane είναι αρκετά μεγάλος.

Αν ο Lewis Hamilton καταφέρει να κρατήσει την πρωτοπορία μέχρι και το τέλος του πρώτου γύρου, οι πιθανότητες να χάσει τον αγώνα μειώνονται δραματικά. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως οι Mercedes δεν κάνουν και τις καλύτερες εκκινήσεις στους τελευταίους αγώνες.

Την αξιοπιστία των Mercedes

Και οι δύο οδηγοί της ομάδας διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο μηχανικού προβλήματος σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες. Ο Lewis Hamilton διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα, αυτήν που έβγαλε με το καλημέρα πρόβλημα στο Rosberg. O Nico από την άλλη έχει ένα μοτέρ αρκετά ταλαιπωρημένο, που έχει διανύσει την απόσταση 5 αγώνων. Επιπλέον, η μονάδα στο μονοθέσιο του Rosberg υστερεί σε ισχύ σε σχέση με αυτήν του Lewis. Ο ρεαλιστικός στόχος του Nico λοιπόν σε αυτόν τον αγώνα είναι οι Ferrari και όχι ο team mate του.

Τη διαχείριση ελαστικών της Ferrari

H Ferrari εξέπληξε τους πάντες με το ρυθμό της στις κατατακτήριες. Όμως, είναι γνωστό πως τα κόκκινα μονοθέσια είναι καλύτερα σε ρυθμό αγώνα από ότι στον ένα γύρο. Αυτό τους το προτέρημα ενισχύεται σε πίστες όπου χρησιμοποιούνται μαλακότερες γόμες ελαστικών και/ή επικρατούν υψηλότερες θερμοκρασίες.

H Ferrari θα πρέπει να εκμεταλλευτεί όσο μπορεί το stint με τα μαλακά ελαστικά και να προσπαθήσει να χτυπήσει στρατηγικά την αντίπαλό της σε αυτόν τον τομέα. Το κλειδί για τη νίκη της Scuderia βρίσκεται στο πώς χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα. Ιδανικό σενάριο θα ήταν ένα από τα δύο (ή και τα δύο) μονοθέσια να περάσουν μπροστά στην εκκίνηση, έτσι ώστε να απολαμβάνουν το πλεονέκτημα του καθαρού αέρα. Η διαφορά της Mercedes από τους υπόλοιπους παραδοσιακά αυξάνεται όσο η γόμα των ελαστικών σκληραίνει, οπότε αν η Ferrari είναι να κάνει κάτι, θα πρέπει να το κάνει πριν βάλουν και οι δύο ομάδες τα μεσαία.

Υπο φυσιολογικές συνθήκες όμως, με τις δύο ομάδες να αξιοποιούν τη δυναμική τους στο έπακρο και απροβλημάτιστα, το φαβορί παραμένει η Mercedes.

Η ενδεδειγμένη στρατηγική είναι αυτή του ενός pit stop, αλλά δεν αποκλείεται να δούμε αυτοσχεδιασμούς από τις ομάδες.

Εσείς ποιος πιστεύετε ότι θα επικρατήσει στο Ναό της Ταχύτητας; Πείτε μας στα σχόλια.