Ο καιρός πριν από την εκκίνηση ήταν ηλιόλουστος, μη θυμίζοντας τίποτα από όσα βλέπαμε ολόκληρο το τριήμερο. Όπως και οι θερμοκρασίες στην πίστα, που βρίσκονταν σε αρκετά υψηλότερα επίπεδα.

Το κλίμα στο γκαράζ της Ferrari όμως, θύμισε αρκετά αυτό της Μαλαισίας πριν από μία εβδομάδα. Οι μηχανικοί έβγαλαν το κάλυμμα του κινητήρα από το μονοθέσιο του Vettel, επειδή εντόπισαν ένα ελαττωματικό μπουζί μέσω τηλεμετρίας. To πρόβλημα όμως έδειξε ότι επιδέχονταν επίλυσης, και η Ferrari ξεκίνησε κανονικά.

H εκκίνηση πραγματοποιήθηκε χωρίς εκπλήξεις, με τη μόνη αλλαγή στην κορυφή να είναι το προσπέρασμα του Verstappen στον team mate του. Στον ίδιο γύρο, ο Ολλανδός βούτηξε στην εσωτερική του Vettel στη Spoon ανεβαίνοντας δεύτερος. O Vettel άρχισε να χάνει κι άλλες θέσεις, καθώς αντιμετώπιζε εμφανές πρόβλημα με τον κινητήρα του. Τελικά, το θέμα με το μπουζί πριν από την εκκίνηση αποδείχθηκε πιο σημαντικό από ότι φάνηκε.

Στην αρχή του δεύτερου γύρου βγήκε Αυτοκίνητο Ασφαλείας να καθαριστεί η πίστα από την έξοδο του Sainz. O Ισπανός εγκατέλειψε στον τελευταίο του αγώνα με την Toro Rosso.

Μόλις ξεκίνησε πάλι η δράση, ο Vettel έχασε αμέσως κι άλλες θέσεις. Στο τέλος του πέμπτου γύρου, η Ferrari τον φώναξε στα pits ώστε να εγκαταλείψει.

Στον 8ο γύρο ο Marcus Ericsson καρφωθηκε στις μπαριέρες της Degner, προκαλώντας εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Η κατάταξη της πρώτης πεντάδας μέχρι εκείνο το σημείο ήταν: Hamilton, Verstappen, Ocon, Ricciardo, Bottas.

O Raikkonen, πραγματοποιώντας μερικά ωραία προσπεράσματα, ανέβηκε στην 7η θέση.

Ο Ricciardo, μόλις τελείωσε το VSC, πέρασε τον Ocon στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και βρέθηκε στη δεύτερη θέση. O Hamilton εξακολουθούσε να βρίσκεται άνετα στην πρωτοπορία, με τις Red Bull και το Bottas (που επίσης βρέθηκε μπροστά από τον Ocon) να ακολουθούν.

Ταυτόχρονα, η αναρρίχηση του Kimi στην κατάταξη συνεχίστηκε, καθώς ο Φιλανδός πέρασε και το Massa στο 14ο γύρο. Οι οδηγοί της πρώτης πεντάδας διατηρούσαν σταθερές αποστάσεις μεταξύ τους, χωρίς να έχουν κάποια μάχη.

Μια πολύ ωραία κίνηση πραγματοποίησε ο Kimi στον Perez για την 7η θέση στον 20o γύρο, θυμίζοντας εκείνη που είχε κάνει στο Fisichella στο ίδιο σημείο, δώδεκα χρόνια πριν. Από την εξωτερική δηλαδή, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Σε εκείνο το σημείο του αγώνα οι οδηγοί ξεκίνησαν να κάνουν τις πρώτες τους στάσεις στα pits. Από τους πρωτοπόρους, ο πρώτος που μπήκε για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Verstappen. Ο Ολλανδός μόλις που πρόλαβε να βγει στην πίστα μπροστά από τον Kimi.

H Mercedes φώναξε και αυτή αμέσως το Hamilton στο γκαράζ, ώστε να καλύψει την κίνηση της Red Bull. Ο Ricciardo ακολούθησε λίγο αργότερα.

Ο Hamilton έφτασε πίσω από το Bottas, που ήταν στην πρώτη θέση και δεν είχε σταματήσει μέχρι εκείνο το σημείο. Ο Βρετανός, που δεν ήθελε να χάσει χρόνο κολλημένος στον team mate του, πέρασε στο chicane και άρχισε να απομακρύνεται. Ο Φιλανδός παρέμεινε στην πίστα, καθυστερώντας το Versteppen που βρισκόταν από πίσω. Έξυπνη στρατηγική από τη Mercedes.

Ο Raikkonen πραγματοποίησε και αυτός το pit stop του, πράγμα που ξεκαθάρισε την εικόνα σχετικά με την πραγματική του θέση στην πίστα, που ήταν η 5η.

Όταν άλλαξε τελικά ελαστικά η δεύτερη Mercedes, ο Verstappen ελευθερώθηκε, έχοντας χάσει όμως αρκετό χρόνο.

Η κατάταξη της πρώτης πεντάδας είκοσι γύρους πριν από το τέλος, ήταν: Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Bottas, Raikkonen.

Οι δύο McLaren είχαν έναν απαίσιο αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο, καθώς βρίσκονταν μπροστά μόνο από το Wehrlein. Στη δεκάδα όμως κατάφεραν να κρατηθούν οι δύο Force India και οι δύο Renault.

Στους τελευταίους γύρους, η πιο ενδιαφέρουσα μάχη ήταν αυτή ανάμεσα στις Haas και το Massa  για τους τελευταίους βαθμούς στη δεκάδα. Ο Hulkenberg τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, καθώς το DRS του κόλλησε ανοιχτό.

Πέντε γύρους πριν από το τέλος, μία έξοδος του Stroll λόγω κλαταρισμένου ελαστικού προκάλεσε και πάλι εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Ο αγώνας έληξε χωρίς άλλα περιστατικά, με το Hamilton να παίρνει τη νίκη και να βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Θα μπορέσει άραγε ο Vettel να ανακάμψει ή είναι πλέον αργά; Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Verstappen και Ricciardo.

Η σειρά της πρώτης δεκάδας: Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Bottas, Raikkonen, Ocon, Perez, Magnussen, Grosjean, Massa.

Cla # Driver Chassis Engine Laps Time/Gap
1 44 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 53 1:27’31.193
2 33 Max Verstappen Red Bull TAG 53 1.211
3 3 Daniel Ricciardo Red Bull TAG 53 9.679
4 77 Valtteri Bottas Mercedes Mercedes 53 10.580
5 7 Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 53 32.622
6 31 Esteban Ocon Force India Mercedes 53 1’07.788
7 11 Sergio Perez Force India Mercedes 53 1’11.424
8 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 53 1’28.953
9 8 Romain Grosjean Haas Ferrari 53 1’29.883
10 19 Felipe Massa Williams Mercedes 52 1 lap
11 14 Fernando Alonso McLaren Honda 52 1 lap
12 30 Jolyon Palmer Renault Renault 52 1 lap
13 10 Pierre Gasly Toro Rosso Renault 52 1 lap
14 2 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 52 1 lap
15 94 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 51 2 laps
Ret 18 Lance Stroll Williams Mercedes 45
Ret 27 Nico Hulkenberg Renault Renault 40
Ret 9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 7
Ret 5 Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 4
Ret 55 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Renault 0

Όσα έγιναν στη Suzuka θα συζητηθούν στην επόμενη εκπομπή μας, αυτήν τη Δευτέρα στις 21:00.