O Kimi Raikkonen κέρδισε τον αγώνα του Austin μετά από την προσπέραση που πραγματοποίησε στην πρώτη στροφή. Βοήθησε και το γεγονός πως η Mercedes δεν χειρίστηκε τη στρατηγική της σωστά, με αποτέλεσμα ο Hamilton να τερματίσει τρίτος πίσω από τον Max Verstappen. Ο Sebastian Vettel τερμάτισε στην τέταρτη θέση, μετά από μια σημαντική ανάκαμψη που έκανε από τις τελευταίες θέσεις. Η τέταρτη θέση του Vettel αναβάλλει το πάρτι του τίτλου για την άλλη εβδομάδα στο Μεξικό. Εκεί, ο Hamilton θα έχει την ευκαιρία να πανηγυρίσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Ο Hamilton, μετά από μια κακή εκκίνηση και τη θέση που έχασε από τον Raikkonen εκμεταλλεύτηκε στον 12ο γύρο του αγώνα το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και μπήκε στα pit για να βάλει τη soft γόμα, πέφτοντας στην τρίτη θέση πίσω από τον Bottas. Ο Hamilton με φρέσκα ελαστικά κάλυψε γρήγορα τον χρόνο, περνώντας τον Bottas μετά από εντολή της ομάδας για τη δεύτερη θέση. Ύστερα κάλυψε τη διαφορά και από τον Raikkonen και μετά από τη μονομαχία που είχαν οι δυο πιλότοι ο Φιλανδός μπήκε στα pit αφήνοντας τον Hamilton στην πρωτοπορία.
Παρόλα αυτά, οι υψηλές θερμοκρασίες στο Texas δεν βοήθησαν τη Μercedes, με τα ελαστικά να τελειώνουν πιο γρήγορα από όσο αναμενόταν με τη Ferrari και τη Red Bull να το εκμεταλλεύονται. Ένα δεύτερο pit stop στον 38ο γύρο του αγώνα έβγαλε τον Hamilton στην τέταρτη θέση πίσω από τον Bottas. Ο Bottas πήρε πάλι την εντολή να αφήσει τον Hamilton να περάσει ξανά βάζοντας τον Βρετανό στον αγώνα του τίτλου, κυνηγώντας τους Raikkonen και Verstappen. Η μάχη για τη δεύτερη θέση που είχε με τον Verstappen o Hamilton διήρκεσε μόλις δυο στροφές, αφού ο Βρετανός δεν τα κατάφερε και έμεινε πίσω.
Από την άλλη, ο Verstappen έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα ξεκινώντας από τη 18η θέση, μετά από ένα μεγάλο πρώτο stint που έκανε και το overcut στον Bottas. Από την άλλη ο Sebastian Vettel έκανε και εκείνος μεγάλη ανάκαμψη μετά τη σύγκρουση που είχε στον πρώτο γύρο με τον Ricciardo, χάνοντας πολλές θέσεις στον αγώνα. Παρόλα αυτά τερμάτισε μπροστά από τον Bottas μετά από μάχη που είχαν στους τελευταίους γύρους του αγώνα.
LAP 1/56
VETTEL SPINS! ?
He tussles with Ricciardo, but makes contact with the Red Bull and drops to P15 #USGP ?? #F1 pic.twitter.com/OS7Dhl4rJ6
— Formula 1 (@F1) October 21, 2018
Στον πρώτο γύρο είχαμε ένα χάος στο μέσο του grid με τον Lance Stroll και τον Kevin Magnussen να κάνουν σάντουιτς τον Fernando Alonso και τον Ισπανό να μένει εκτός αγώνα μετά από ζημιά που είχε στο ψυγείο του μονοθεσίου. Η ποινή του Stroll τον έφερε στην τελευταία θέση όπου και τερμάτισε. Ο Leclerc έμεινε εκτός αγώνα μετά από επαφή με τον Grosjean και ο Ricciardo εγκατέλειψε μετά από πρόβλημα στα ηλεκτρικά της Red Bull.
POS | NO | DRIVER | CAR | LAPS | TIME/RETIRED | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 56 | 1:34:18.643 | 25 |
2 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | 56 | +1.281s | 18 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 56 | +2.342s | 15 |
4 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 56 | +18.222s | 12 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 56 | +24.744s | 10 |
6 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 56 | +87.210s | 8 |
7 | 55 | Carlos Sainz | RENAULT | 56 | +94.994s | 6 |
8 | 31 | Esteban Ocon | FORCE INDIA MERCEDES | 56 | +99.288s | 4 |
9 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 56 | +100.657s | 2 |
10 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | 56 | +101.080s | 1 |
11 | 28 | Brendon Hartley | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 55 | +1 lap | 0 |
12 | 9 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | 55 | +1 lap | 0 |
13 | 2 | Stoffel Vandoorne | MCLAREN RENAULT | 55 | +1 lap | 0 |
14 | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 55 | +1 lap | 0 |
15 | 35 | Sergey Sirotkin | WILLIAMS MERCEDES | 55 | +1 lap | 0 |
16 | 18 | Lance Stroll | WILLIAMS MERCEDES | 54 | +2 laps | 0 |
NC | 16 | Charles Leclerc | SAUBER FERRARI | 31 | DNF | 0 |
NC | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | 8 | DNF | 0 |
NC | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 2 | DNF | 0 |
NC | 14 | Fernando Alonso | MCLAREN RENAULT | 1 | DNF | 0 |