Η αναμονή για τον αγώνα του Austin ήταν μεγάλη, κυρίως για το ρόλο που θα έπαιζε στη μάχη του τίτλου. Οι δύο φετινοί πρωταγωνιστές, Hamilton και Vettel, ξεκινούσαν από τις δύο πρώτες θέσεις.

Η ανατροπή ήρθε αμέσως, με το Vettel να περνάει το Hamiton στην εκκίνηση. O Raikkonen έχασε κι αυτός μια θέση από τον Ocon, όμως την ανέκτησε γρήγορα.

Στην αρχή του δεύτερου γύρου ο Ricciardo προσπάθησε να περάσει το Bottas όμως δεν τα κατάφερε και οι δύο οδηγοί είχαν μία πολύ ωραία μονομαχία. Ο Ricciardo συνέχισε να πιέζει το Φιλανδό, που αμύνονταν εξαιρετικά.

Στην πρωτοπορία, ο Hamiltion ξεκίνησε σε αυτό το σημείο να πλήσιάζει το Vettel, θέτοντας τις βάσεις για μια ωραία μονομαχία. Ο Βρετανός δεν άργησε να κάνει την κίνησή του και στον έκτο γύρο ανέκτησε τα ηνία του αγώνα.

Εντυπωσιακή ήταν και η ανάκαμψη του Verstappen, που κατάφερε μέσα σε δέκα γύρους να ανέβει στην 7η θέση.

Η κατάταξη άρχισε να σταθεροποιείται καθώς ο αγώνας προχωρούσε, με το Hamilton να έχει ανοίξει διαφορά δύο δευτερολέπτων από το Vettel στο δέκατο γύρο. Ο Bottas πήρε μία ανάσα από την πίεση του Ricciardo, που τα ελαστικά του δε βρίσκονταν σε καλή κατάσταση, κάτι που σήμαινε ότι ο Αυστραλός άρχισε να απειλείται από τον Kimi.

Ο Vettel, που είχε αρχίσει να χάνει έως και δευτερόλεπτο στο γύρο από τις Mercedes, παραπονέθηκε και αυτός για φθορά στο εμπρός αριστερό ελαστικό του.

Ο Ricciardo μπήκε για αλλαγή ελαστικών από την 3η θέση στο 12ο γύρο, βάζοντας τα SuperSofts. Η διαφορά φάνηκε αμέσως, καθώς η Red Bull πραγματοποίησε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Η ταχύτητα του Αυστραλού δεν κράτησε για πολύ όμως, μιας και το μονοθέσιο ακινητοποιήθηκε στο 15ο γύρο λόγω προβλήματος στον κινητήρα.

Ο Vettel εκμεταλλεύτηκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας που προκάλεσε η εγκατάλειψη του Ricciardo για να αλλάξει τα ελαστικά του και να βάλει τη μαλακή γόμα. Ο Bottas τον ακολούθησε σύντομα, ώστε να μη χάσει χρόνο στη μεταξύ τους μάχη.

Όταν ο Hamilton έκανε και αυτός την αλλαγή ελαστικών του, βγήκε στην πίστα ακριβώς μπροστά από το Vettel! H μάχη για μία στιγμή φάνηκε να ξαναρχίζει, όμως γρήγορα ο Hamilton άρχισε να απομακρύνεται.

Στον 22ο γύρο ο μόνος από τους πρωτοπόρους που δεν είχε σταματήσει ακόμα για ελαστικά ήταν ο Verstappen. Αυτό έφερε τον Ολλανδό στην κορυφή της κατάταξης, έστω και προσωρινά. Ο Hamilton έφτασε πίσω του και έπειτα από μία μικρή μάχη, πέρασε.

Περίπου στο μέσο του αγώνα o Verstappen τελικά σταμάτησε για ελαστικά ενώ ο Alonso ανέφερε πρόβλημα στον κινητήρα του, τονίζοντας στον ασύρματο ότι μόλις χάθηκαν κι άλλοι βαθμοί.

Ο Vettel δε μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Hamilton χάνοντας συνεχώς έδαφος. Το γεγονός ότι οι δύο οδηγοί βρίσκονταν στην ίδια στρατηγική έδειχνε ότι σε αυτήν την πίστα, η δεύτερη θέση ήταν το μέγιστο για το οποίο μπορούσε να ελπίζει ο Γερμανός.

Η κατάταξη της πρώτης πεντάδας με λίγο παρακάτω από το μισό αγώνα να απομένει ήταν: Hamilton, Vettel, Bottas, Raikkonen, Verstappen.

Με ένα παιχνίδι αναμονής να έχει στηθεί στην κορυφή, καθώς ο Bottas πλησίαζε το Vettel, την παράσταση έκλεψε η μάχη ανάμεσα στους οδηγούς της Force India. O Perez ζήτησε από την ομάδα του να τον αφήσει να περάσει τον Ocon για να αμυνθεί από το Sainz. Ένα σκηνικό που το έχουμε δει αρκετές φορές φέτος. Η ομάδα δεν τον άκουσε και ο Μεξικανός έχασε τη θέση του από τη Renault.

Στο μεταξύ ο Bottas είχε φτάσει πίσω από το Vettel και ξεκίνησε να τον πιέζει. Την ίδια στιγμή, οι Raikkonen και Verstappen μείωναν επίσης τη διαφορά τους από το Φιλανδό!

Είκοσι γύρους πριν από το τέλος, ο Vettel που είχε πλέον πίσω του τρεις οδηγούς να τον απειλούν, ζήτησε από την ομάδα του να σκεφτούν αλλαγή στρατηγικής.

Ο Verstappen, σε μία κίνηση που εξέπληξε όλους, μπήκε στα pits από την 5η θέση στον 38ο γύρο. Η Red Bull πήρε το ρίσκο με σκοπό να περάσει τις Ferrari και το Bottas.

O Vettel μπήκε και αυτός αμέσως στον επόμενο γύρο, με σκοπό να καλύψει το Verstappen. To ερώτημα ήταν, αν η Mercedes θα αποφάσιζε να τραβήξει και αυτή το Bottas στο γκαράζ.

Το ενδιαφέρον λοιπόν για τον αγώνα αναζοπυρώθηκε, μιας και είχαμε τους Vettel και Verstappen να κυνηγούν τους Bottas και Raikkonen, που πάλευαν μεταξύ τους.

Ο Raikkonen τα κατάφερε και προσπέρασε το Bottas στον 42ο γύρο, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση. Η αποστολή του οδηγού της Mercedes από αυτό το σημείο κι έπειτα, ήταν να μην αφήσει το Vettel να πλησιάσει.

Όσο ο Vettel καταδίωκε το Bottas και έδινε γύρο στους Magnussen και Ericsson, οι δύο οδηγοί χτύπησαν μεταξύ τους μόλις τους πέρασε η Ferrari.

O Seb με οχτώ γύρους να απομένουν βρισκόταν τρία δευτερόλεπτα πίσω από το Bottas και θεωρούταν πλέον δεδομένο ότι θα βλέπαμε μάχη ανάμεσά τους πριν από τη λήξη του αγώνα.

Σύντομα λοιπόν ο Γερμανός έφτασε τη Mercedes και την πέρασε στην πρώτη στροφή. Το ίδιο έκανε και Verstappen λίγο αργότερα.

Επόμενος στόχος για το Vettel ήταν ο team mate του, που δεν αντιστάθηκε ιδιαίτερα. Έτσι, ο οδηγός της Ferrari ανέβηκε και πάλι στη θέση από την οποία ξεκίνησε.

Ο Bottas μην έχοντας κάτι να χάσει πλέον και χωρίς να έχει λόγο για να ρισκάρει πιθανό κλατάρισμα, άλλαξε ελαστικά τρεις γύρους πριν από τον τερματισμό.

Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη, που τον έφερε ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Ο Vettel τερμάτισε δεύτερος, ενώ ο Raikkonen έχασε την τρίτη θέση από το Verstappen μερικές στροφές πριν τελειώσει ο αγώνας! Εκπληκτική ανάκαμψη από τον Ολλανδό, που εκκίνησε 16ος και τερμάτισε 3ος.

Επιπλέον, αυτό το αποτέλεσμα έδωσε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στη Mercedes για 4η συνεχόμενη χρονιά.

Έπειτα από τον τερματισμό, οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή πέντε δευτερολέπτων στο Verstappen επειδή βγήκε εκτός πίστας στη φάση με το Raikkonen. Αυτό σήμαινε ότι τελικά η τρίτη θέση πήγε πίσω στον Kimi.

Η κατάταξη της πρώτης δεκάδας: Hamilton, Vettel, Raikkonen, Verstappen, Bottas, Ocon, Sainz, Perez, Massa, Kvyat. Το θέμα

# Οδηγός Μονοθέσιο Κινητήρας Διαφορά
1 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2 Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 10.143
3 Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 15.779
4 Max Verstappen Red Bull TAG 11.768
5 Valtteri Bottas Mercedes Mercedes 34.967
6 Esteban Ocon Force India Mercedes 90.980
7 Carlos Sainz Renault Renault 92.944
8 Sergio Perez Force India Mercedes 1 γύρος
9 Felipe Massa Williams Mercedes 1 γύρος
10 Daniil Kvyat Toro Rosso Renault 1 γύρος
11 Lance Stroll Williams Mercedes 1 γύρος
12 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 1 γύρος
13 Brendon Hartley Toro Rosso Renault 1 γύρος
14 Romain Grosjean Haas Ferrari 1 γύρος
15 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 1 γύρος
16 Kevin Magnussen Haas Ferrari 1 γύρος
Fernando Alonso McLaren Honda
Daniel Ricciardo Red Bull TAG
Pascal Wehrlein Sauber Ferrari
Nico Hulkenberg Renault Renault

Αύριο, στις 23/10 και ώρα 21:00 όπως και κάθε Δευτέρα μετά από αγώνα, έχουμε εκπομπή. Θα συζητήσουμε τα πάντα γύρω από τον αγώνα του Austin, μαζί με όσα άλλα θέματα προκύψουν.