O γύρος σχηματισμού ξεκίνησε με τους πρώτους έξι οδηγούς να είναι οι Hamilton, Bottas, Vettel, Verstappen, Ricciardo και Raikkonen, με τις Mercedes και τις Red Bull να χρησιμοποιούν supersoft ελαστικά, ενώ οι Ferrari επέλεξαν τα ultrasoft.
Ο αγώνας ξεκίνησε με δράματα, καθώς Valtteri Bottas και Sebastian Vettel ακούμπησαν στην πρώτη στροφή με τους δύο οδηγούς να έχουν ζημιά και να πέφτουν αρκετά χαμηλά στην κατάταξη, στην 18η και 17η θέση αντίστοιχα. Πιο πίσω, δύο εκ των τριών Γάλλων βγήκαν εκτός αγώνα, με τους Esteban Ocon και Pierre Gasly να έχουν επαφή στην τέταρτη στροφή. Pitstop εξαιτίας τραυματισμένων μονοθεσίων έκαναν και οι Sirotkin, Alonso και Stroll.
Η κατάταξη πιο μπροστά ήταν: Hamilton, Verstappen, Sainz, Ricciardo, Magnussen, Leclerc, Raikkonen και Grosjean. To αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν απαραίτητο για να καθαριστεί η πίστα και ο αγώνας συνεχίστηκε στον έκτο γύρο, με το Fernando Alonso να κάνει τετακέ στην προσπάθειά του να αμυνθεί απέναντι στο Sebastian Vettel.
Οι διαφορές ανάμεσα στους τρεις πρώτους άνοιξαν γρήγορα, καθώς ο Ricciardo πίεζε τον Carlos Sainz για την τρίτη θέση και πέρασε στον ένατο γύρο. Στον δέκατο γύρο, ο Vettel είχε ήδη ανεβεί στην ενδέκατη θέση και δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για το ατύχημα της εκκίνησης, τη στιγμή που ο teammate του πέρασε τον Carlos Sainz.
Δέκα γύρους αργότερα, ο Hamilton είχε ανοίξει διαφορά πέντε δευτερολέπτων από το Verstappen, με το Ricciardo άλλα τρία δευτερόλεπτα πιο πίσω. Ο Raikkonen ήταν δώδεκα δευτερόλεπτα από την κορυφή, ενώ ο Vettel είχε έναν εξαιρετικό αγώνα μετά την πρώτη στροφή, ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Sainz, Magnussen, Leclerc και Hulkenberg. Ο Valtteri Bottas ήταν δέκατος, με την απόδοσή του να επηρεάζεται από ζημιά στο πάτωμα του μονοθεσίου του.
Στη συνέχεια του αγώνα δεν είδαμε πολύ δράση, όσον αφορά τα προσπεράσματα, όμως είχαμε το παράθυρο των pitstops, με τους πρώτους τρεις να διατηρούν τις θέσεις τους. Ο Kimi Raikkonen βγήκε στην πίστα πέμπτος, πίσω από τον Vettel, αλλά με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Φινλανδός πέρασε το Γερμανό, κυνήγησε τον Ricciardo και τελικά πήρε μία θέση στο βάθρο με έξι γύρους για το τέλος.
Ο αγώνας έληξε με τον Lance Stroll να έχει μία τρομακτική έξοδο στο τέλος της ευθείας Mistral λόγω προβλήματος στο ελαστικό του και το Lewis Hamilton να παίρνει την τρίτη φετινή του νίκη και την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα. O Max Verstappen ήταν δεύτερος, με τους Kimi Raikkonen, Daniel Ricciardo και Sebastian Vettel πίσω του. Ο Kevin Magnussen ηταν έκτος, μπροστά από το Valtteri Bottas, με τους δύο οδηγούς να εκμεταλλεύονται ένα θέμα στον κινητήρα στον κινητήρα του Carlos Sainz. O Ισπανός τερμάτισε τελικά όγδοος, με τους Hulkenberg και Leclerc να κλείνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
POS | NO | DRIVER | CAR | LAPS | TIME/RETIRED |
---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 53 | 1:30:11.385 |
2 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | 53 | +7.090s |
3 | 7 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 53 | +25.888s |
4 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | 53 | +34.736s |
5 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 53 | +61.935s |
6 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 53 | +79.364s |
7 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 53 | +80.632s |
8 | 55 | Carlos Sainz | RENAULT | 53 | +87.184s |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 53 | +91.989s |
10 | 16 | Charles Leclerc | SAUBER FERRARI | 53 | +93.873s |
11 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 52 | +1 lap |
12 | 2 | Stoffel Vandoorne | MCLAREN RENAULT | 52 | +1 lap |
13 | 9 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | 52 | +1 lap |
14 | 28 | Brendon Hartley | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 52 | +1 lap |
15 | 35 | Sergey Sirotkin | WILLIAMS MERCEDES | 52 | +1 lap |
16 | 14 | Fernando Alonso | MCLAREN RENAULT | 50 | DNF |
17 | 18 | Lance Stroll | WILLIAMS MERCEDES | 48 | DNF |
NC | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | 27 | DNF |
NC | 31 | Esteban Ocon | FORCE INDIA MERCEDES | 0 | DNF |
NC | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 0 | DNF |