Ο αγώνας δεν ξεκίνησε θετικά για τη McLaren μιας και ο Stoffel Vandoorne δεν ξεκίνησε τον αγώνα, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το μονοθέσιο του.

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Hamilton έκανε μεν καλή εκκίνηση αλλά στα φρένα της πρώτης στροφής ο Vettel φρέναρε πιο αργά και πέρασε στην δεύτερη θέση. Ο Bottas έμεινε πρώτος, με τον Verstappen να ανεβαίνει από την έκτη στην τέταρτη θέση.

Στον δέκατο γύρο η διαφορά των πρώτων πέντε οδηγών ήταν κάτω του 1,5 δευτερολέπτου με τον Vettel να παίρνει το ρίσκο στον επόμενο γύρο και να μπαίνει στα pits, ώστε να βρει ελεύθερο δρόμο μπροστά του και να περάσει τον Bottas. Στον επόμενο και δωδέκατο γύρο o Verstappen έκανε αυτό που έκανε και ο Vettel. Μπήκε στα pits, έβαλε την μαλακή γόμα αλλά στον γύρο εξόδου έχασε τα φρένα και στη στροφή 3 έφυγε ευθεία με προορισμό τις μπαριέρες.

Σε εκείνο το σημείο οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα pits. Στην έξοδο από τα pit o Sainz έπεσε πάνω στον Stroll και έθεσε τον ίδιο αλλά και τον Καναδό εκτός αγώνα.

Ο Bottas, o Hamilton, o Ricciardo και ο Raikkonen πέρασαν στα pits. Ο Bottas καθυστέρησε στο pit stop του ενώ στην είσοδο των pit lane o Hamilton μπλόκαρε τον Ricciardo και πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων.

Στην επανεκκίνηση ο Vettel από την πρώτη θέση άρχισε να ανοίγει την διαφορά, καθώς ήταν με την πολύ μαλακή γόμα, ενώ ο Hamilton είχε την μαλακή. Ο Vettel πέρασε στα pits βάζοντας την μαλακή γόμα κάτι που έκανε και ο Bottas, με τον Hamilton να περνάει στην πρώτη θέση.

Ο Βρετανός και η Mercedes ήταν σε δίλημμα για το αν έπρεπε να πάει μέχρι το τέλος με τους Γερμανούς να διαλέγουν να μπει στα pits o Hamilton και να εκτίσει και την ποινή του. Ο Hamilton μετά τα pit ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, πέρασε τον Bottas και άρχισε να κλείνει πολύ γρήγορα την διαφορά από τον Vettel από τα 14 στα 5 δευτερόλεπτα, με τρεις γύρους να απομένουν.

Ο Vettel τελικά πήρε τη δεύτερη νίκη της σεζόν, με τον Hamilton και τον Bottas να συμπληρώνουν το βάθρο. Οι Raikkonen, Ricciardo, Massa, Perez, Grosjean, Hülkenberg και Ocon συμπλήρωσαν την δεκάδα.