Ο σημερινός αγώνας αναμενόταν ότι θα έχει αρκετό ενδιαφέρον, λόγω της μορφολογίας της πίστας που πάντα προσφέρει πολλά συμβάντα και της μάχης μεταξύ Ferrari και Mercedes.
Οι άνεμοι συνέχισαν να φυσούν στην πίστα και αποτέλεσαν πηγή ανησυχίας για τις ομάδες.
Στην εκκίνηση, οι δύο πρωτοπόροι κράτησαν τις θέσεις τους. Το κακό όμως δεν άργησε να συμβεί, καθώς ο Raikkonen χτύπησε τον Ocon στην προσπάθειά του να περάσει. H Force India τέθηκε εκτός αγώνα, ενώ ο Kimi μπόρεσε να συνεχίσει με ζημιά στην αεροτομή.
Διάφορα άλλα συμβάντα στον πρώτο γύρο, όπως η εγκατάλειψη του Sirotkin και μια επαφή του Alonso (που έπεσε θύμα των Hulkenberg-Sirotkin), ανάγκασαν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγει στην πίστα.
Ο Raikkonen μπήκε για επισκευές και έβαλε τα μαλακά ελαστικά. Ο Alonso έκανε το ίδιο, όμως το μονοθέσιό του είχε αρκετά μεγάλες ζημιές, που δε μπορούσαν να επισκευαστούν. Ο εκνευρισμένος Fernando έδωσε άλλο ένα απολαυστικό ρεσιτάλ στον ασύρματο, ρίχνοντας το φταίξιμο στους άλλους δύο οδηγούς που τον πήραν στο λαιμό τους.
Έπειτα από κάποιους γύρους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι. Ο Hamilton δε μπόρεσε να επιχειρήσει κάτι απέναντι στο Vettel, όμως ο Verstappen εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και πέρασε τον team mate του.
Η πρώτη πεντάδα σε αυτό το σημείο του αγώνα ήταν: Vettel, Hamilton, Bottas, Verstappen, Sainz.
Μια ωραία μάχη ήταν αυτή του Verstappen με το Sainz, καθώς τα δύο μονοθέσια αντάλλασσαν θέσεις συνεχώς. Ο Sainz πέρασε τελικά το Verstappen, που τώρα ήταν ευάλωτος και από το Hulkenberg μιας και η μπαταρία του ήταν ξεφόρτιστη. Ο Ολλανδός γρήγορα έχασε τη θέση του και από τη δεύτερη Renault.
O Hulkenberg όμως χτύπησε στον τοίχο μερικούς γύρους αργότερα κι εγκατέλειψε.
Ο Kimi Raikkonen είχε ανέβει στο μεταξύ στην 8η θέση, και ξεκίνησε να φτάνει το τρενάκι των Sainz, Verstappen, Ricciardo, Leclerc.
Στην πρωτοπορία, ο Vettel είχε ένα άνετο προβάδισμα απέναντι στο Hamilton, που είχε μια μικρή έξοδο και έχασε καποιο χρόνο. Όσο πλησίαζαν στο πρώτο pit stop, o Hamilton ξεκίνησε να μειώνει τη διαφορά από το Vettel. Όμως άλλη μια έξοδος τον ανάγκασε να χάσει ακόμα περισσότερο χρόνο. Με τα ελαστικά της τελειωμένα, η Mercedes μπήκε στα pits στον 23ο γύρο.
Ο Lewis βγήκε στην 4η θέση, μπροστά από το Max. H κατάταξη στο μέσο του αγώνα ήταν: Vettel (που δεν είχε σταματήσει ακόμα), Bottas, Hamilton, Ricciardo, Verstappen.
Mε το Vettel να έχει αρχίσει να χάνει χρόνο από το Bottas, η Ferrari του έβαλε τα μαλακά ελάστικά στον 31ο γύρο. Η διαφορά του από το Hamilton έπειτα από το pit stop ήταν στα 8.5 δευτερόλεπτα. Ο Bottas συνέχισε να γυρίζει στην πίστα, αυξάνοντας τη διαφορά του από τους Vettel και Hamilton. Ο Φιλανδός είχε ελπίδα να κερδίσει κάποια θέση έπειτα από την αλλαγή ελαστικών του.
Η μάχη ανάμεσα στις δύο Red Bull συνεχιζόταν, με το Ricciardo να περνάει το Verstappen για την 4η θέση.
Ο Ricciardo έβαλε την UltraSoft γόμα 13 γύρους πριν το τέλος. Βγήκε στην πίστα 5ος, μπροστά από τον Kimi. Το ίδιο έκανε ο Max ένα γύρο αργότερα, περνώντας τον team mate του!
Λίγο αργότερα όμως είχαμε δράμα! Οι δύο Red Bull τράκαραν μεταξύ τους στα φρένα της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού, καθώς ο Ricciardo προσπάθησε να περάσει το Verstappen. Ο Ολλανδός άλλαξε τη γραμμή του, με αποτέλεσμα ο Ricciardo που πήγε για αργό φρενάρισμα, να πέσει πάνω του.
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε πάλι στην πίστα, και ο Vettel άλλαξε αμέσως ελαστικά.
Η κατάταξη πίσω από το Safety Car: Bottas, Vettel, Hamilton.
O Grosjean έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του μόνος του πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και χτύπησε στον τοίχο. Στην αρχή στη Haas νόμιζαν ότι τον χτύπησε Ericsson, παρόλο που η Sauber ήταν χιλιόμετρα μακριά!
Μόλις ξεκίνησε ο αγώνας, ο Vettel προσπάθησε να περάσει το Bottas, μπλόκαρε, και έχασε τη δεύτερη θέση από το Hamilton! H Mercedes βρέθηκε στο 1-2 από το πουθενά, τη στιγμή που ο Γερμανός έπεφτε πίσω και από τον Kimi.
O Bottas όμως δεν κράτησε τη θέση του για πολύ. Ένα κλατάρισμα έδωσε την πρωτοπορία στο Hamilton! Ο Φιλανδός πάτησε ένα θραύσμα στην πίστα.
O Vettel έχασε άλλη μία θέση από τον Perez, μιας και τα ελαστικά του δε βρίσκονταν σε καλή κατάσταση έπειτα από το μπλοκάρισμα.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Hamilton πήρε την πρώτη του νίκη για φέτος, με τους Raikkonen και Perez να συμπληρώνουν το βάθρο.
POS | NO | DRIVER | CAR | LAPS | TIME/RETIRED | PTS | LAPS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 51 | 1:43:44.291 | 0 | 19 |
2 | 7 | Kimi Räikkönen | FERRARI | 51 | +2.460s | 0 | 21 |
3 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA MERCEDES | 51 | +4.024s | 0 | 21 |
4 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 51 | +5.329s | 0 | 20 |
5 | 55 | Carlos Sainz | RENAULT | 51 | +7.515s | 0 | 19 |
6 | 16 | Charles Leclerc | SAUBER FERRARI | 51 | +9.158s | 0 | 20 |
7 | 14 | Fernando Alonso | MCLAREN RENAULT | 51 | +10.931s | 0 | 20 |
8 | 18 | Lance Stroll | WILLIAMS MERCEDES | 51 | +12.546s | 0 | 20 |
9 | 2 | Stoffel Vandoorne | MCLAREN RENAULT | 51 | +14.152s | 0 | 20 |
10 | 28 | Brendon Hartley | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 51 | +18.030s | 0 | 20 |
11 | 9 | Marcus Ericsson | SAUBER FERRARI | 51 | +18.512s | 0 | 16 |
12 | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 51 | +24.720s | 0 | 17 |
13 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 51 | +30.663s | 0 | 16 |
14 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 48 | DNF | 0 | 17 |
NC | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 42 | DNF | 0 | 14 |
NC | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING TAG HEUER | 39 | DNF | 0 | 8 |
NC | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL RACING TAG HEUER | 39 | DNF | 0 | 9 |
NC | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 10 | DNF | 0 | 10 |
NC | 31 | Esteban Ocon | FORCE INDIA MERCEDES | 0 | DNF | 0 | 5 |
NC | 35 | Sergey Sirotkin | WILLIAMS MERCEDES | 0 | DNF | 0 | 2 |